پارس ناز پورتال

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهور

مجموعه : مدل لباس عروس
صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهور

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهور 

سی یرا چندی پیش مراسم ازدواج خود را جشن گرفت این خواننده سرشناس آمریکایی ترک های شنیدنی بسیاری دارد. در ماه مارس بود که سی یرا، خواننده، بازیگر و مدل مشهور آمریکایی، با طراح مشهور برند روبرتو کاوالی، پیتر دونداس، تماس گرفت و از او خواست تا لباس عروس اش را طراحی کند.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورسی یرا اخیرا با فوتبالیستی با نام راسل ویلسون ازدواج کرد. اگر چه طراحان زیادی دوست داشتند که لباس عروسی او را طراحی کنند اما قرعه به نام پیتر دونداس افتاد.
صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورپیتر دونداس می گوید: «من در حال طراحی کلکسیون بهاره 2017 خود در میلان بودم که سی یرا با من تماس گرفت. به او گفتم ایده هایی که درباره لباس عروس داری را، که مطمئنم بهترین ایده ها خواهند بود، برایم بفرست.»

 

در ادامه مصاحبه ای با طراح این لباس زیبا را، پیتر دونداس، برایتان آورده ایم.

 

برای طراحی این لباس از چه چیزهایی الهام گرفتی؟

 

سی یرا به من گفت که می خواهم جشن عروسی خود را در کاخی برپا کنم. در واقع آنها به دنبال یک جشن عروسی افسانه ای بودند. سی یرا دوست داشت که در لباسش بدرخشد، به همین دلیل من هم لباسی با طراحی منحصر بفرد و خاص را برای او انتخاب کردم.

 

این لباس از دو لایه تشکیل می شد و بسیار سنگین بود اما این لایه ها به گونه ای روی هم قرار می گرفتند که سی یرا می توانست به راحتی راه برود و تکان بخورد. این لباس تا حدودی شبیه لباس های موجود در نقاشی های ولاسکوئز است.صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهوراین لباس متفاوت از ظاهر معمول سی یرا است. نظرت در مورد سبک لباس پوشیدن او چیست؟

 

او یه ستاره R&B است اما مانند ستاره های راک لباس می پوشد.

 

دیگر از چه منابعی برای طراحی این لباس الهام گرفتی؟

 

واقعیت این است که من معمولا برای جزییات لباس از منبع خاصی الهام نمی گیرم زیرا دوست دارم نظرات شخصی خودم را بر کارم غالب کنم. من عاشق قلاب دوزی و هنرهایی مانند آن هستم. شاید بشود گفت که الهام من کمی، فقط کمی، از « Grace Kelly» بوده است.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهوردر مورد این لباس کلاسیک بیشتر توضیح بده.

 

سنگینی این لباس به خاطر قلاب دوزی، مهره ها و تورهایی بود که روی آن کار شده بود. در واقع من سبک باروک را با سبک فرانسوی، که شامل طرح هایی چون پروانه، پرندگان در حال پرواز و.. بود، ترکیب کردم. این اشکال سمبلی از خوش شانسی هستند. این لباسی آستین دار بود.

 

من به شخصه لباس های آستین دار را ترجیح می دهم زیرا این لباس ها تمرکز را از روی دست ها برداشته و به سمت گردن و سر منتقل می کنند. به علاوه، از آنجا که سی یرا اعتقادات مذهبی عمیقی دارد و جشن عروسی او نیز یک مراسم مذهبی بود، ترجیح می داد که لباسی به تن کند که مناسب با اعتقادات اش باشد.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورکمی به عقب برگردیم. آیا دوست داری تغییری در این لباس ایجاد کنی؟

 

نه، به هیچ وجه! من هر تغییراتی را که لازم بوده در همان زمان دادم و از نظر من این لباس، یک لباس کامل و بی عیب است. بزنم به تخته من تا به حال از هیچ کدام از طراحی لباس هایی که کرده ام، پشیمان نشدم.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورجشن عروسی سی یرا چگونه بود؟

 

به نظر من فوق العاده بود، ترکیبی از موسیقی و ورزش، و بسیار دوستانه و صمیمی برگزار شد. سرگرمی های زیادی نیز وجود داشت. هر جا می رفتی شمع روشن بود که حالت رمانتیکی در فضای کاخ ایجاد کرده بود. شام و پس از آن مراسم آتش بازی هم بی نظیر بود. در کل اتفاق خوشایندی بود.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورسی یرا در روز عروسی اش چگونه بود؟

 

بسیار آرام و متین. او در تمام این ساعات لبخند می زد. بی شک، او یکی از زیباترین عروس هایی بود که تا به حال دیده ام.
صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهوربرای طراحی و دوخت این لباس چقدر وقت گذاشتی؟

 

من این کار را درست پس از اتمام شو زمستانه ام آغاز کردم، یعنی اوایل مارس. یک ماه بعد طراحی اولیه او را برای سی یرا فرستادم و پس از تایید، در ماه می اولین پرو، زمانی که هر دو در نیویورک بودیم، انجام شد. سی یرا این لباس را 4 بار پرو کرد، دو بار در نیویورک، یک بار در میلان و یک بار هم در انگستان.

صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهورپس زمان کمی داشتی؟

 

بله، درست است. اما می دانید به نظرم خوب است که کارت را در یک محدوده زمانی کوتاه و مشخصی اما با سرعت هر چه تمام تر پیش ببری. به ندرت پیش می آید که من برای لباسی، بیش از این زمان بگذارم. به نظر من نتیجه ای که می دهد نیز فرقی با هم ندارد.

 

تنها زمانی که من زمان زیادی را صرف طراحی کردم، در عروسی خواهرم بود. آن هم چون نتوانستم او را متقاعد کنم که طراحی یک لباس ایده آل، محتاج زمان زیادی نیست. اما او به خاطر استرسی که داشت من را وادار کرد تا کارم را زودتر شروع کنم.

 

کمترین زمانی که برای طراحی یک لباس گذاشتی، چقدر بوده است؟

 

برای عروسی پسر خاله ام بود که به دلیل وقت کم، مجبور شدم لباس را 14 دقیقه قبل از شروع مراسم تحویل دهم.
صحبت های طراح لباس عروس خواننده مشهور