پارس ناز پورتال

قبل از صبحانه یک عدد سیب بخورید

مجموعه : رژیم و تغذیه
قبل از صبحانه یک عدد سیب بخورید

قبل از صبحانه یک عدد سیب بخورید 

اگر قبل از رفتن سر میز صبحانه و شروع به صبحانه خوردن یک عدد سیب میل کنید.معجزاتی در بدن شما رخ می دهد که در ادامه می خوانید. بهتر است از سیب برای لاغری کمک بگیرید به این ترتیب که هنگامی که از خواب بیدار می شوید به خوردن آن بپردازید پزشکان بر اهمیت مصرف این میوه به صورت ناشتا تاکید دارند

 

و از مزایای خوردن این میوه بسیار می گویند بد نیست شما هم به این توصیه های خوراکی گوش فرا دهید
خوردن سیب به صورت ناشتا به ویژه با پوست به پیشگیری از بیماری های متعدد کمک می کند.خوردن سیب در حالت ناشتا، باعث کاهش حرارت و تب می شود. علاوه بر این سیب حاوی اسید مالیک است که به تنظیم فعالیت روده و کبد کمک می کند و مواد مغذی زیادی به ویژه برای مغز دارد.

 

سیب باید با پوست خورده شود یا در صورت گرفتن آب آن، نباید آن را پوست کند به همین علت خوردن ناشتای سیب به رهایی از بیماری های قلب و خلاص شدن از کلسترول مضر و برخی انواع حساسیت ها، سرطان، دیابت، آسم، نقرس و بسیاری از بیماری های دیگر کمک می کند.علاوه بر این پوست سیب حاوی پکتین و پلی فنول است که آنتی اکسیدان به شمار می رود و به جلوگیری از اکسید شدن چربی ها کمک می کند.

 

همچنین پلی فنول ها قند خون را تنظیم و از بیماری چشمی دژنراسیون ماکولا و آلزایمر پیشگیری می کند.
سیب به علت داشتن ویتامین “سی” فعالیت ریه ها را بهبود می بخشد و به علت داشتن ماده بتاکاروتن به برخورداری از پوست زیبا و سالم کمک می کند.با توجه به مزیت های گفته شده، خوردن یک سیب هر روز صبح به صورت ناشتا از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.