پارس ناز پورتال

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودی

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودی

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودی

در هالیوود زوج های زیادی وجود دارد که امسال خبر جدایی معروف ترین آن ها یعنی آنجلینا جولی و برد پیت در همه دنیا پخش شد. یکی از مهم ترین جنبه های دنیای سوپراستارها که مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، زندگی خصوصی و شخصی آنهاست.

 

سال 2016 تنها سال عشق و ازدواج های ماندگار میان ستارگان هالیوود نیست بلکه زوج های زیادی عشق شان به پایان رسید و از هم جدا شدند. در اینجا برخی از شکست عشقی های ستاره های هالیوود را در سال 2016 برایتان آورده ایم.

 

نائومی واتس و لیو شرایبر
نائومی واتس و لیو شرایبر به مدت 11 سال با یکدیگر زندگی کردند و حاصل این زندگی مشترک، دو فرزند به نام های ساشا، 9 ساله، و سموئل، 7 ساله، است. آنها می گویند: «ما در چند ماه اخیر به این نتیجه رسیدیم که به نفع هر دویمان است که از هم جدا شویم. ما همدیگر را دوست داریم، بهم احترام می گذاریم و با هم در ارتباط خواهیم بود تا بتوانیم فرزندان مان را به در آرامش بزرگ کنیم.»
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیآنجلینا جولی و برد پیت
آنجلینا جولی و برد پیت، محبوب ترین زوج هالیوودی، از زمانی که فیلم برداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» آغاز شد، با هم در ارتباط بودند و حال پس از سالها زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند. دعوای آنها زمانی شدت گرفت که آنها با هواپیمای شخصی شان در حال مسافرت بودند

 

که برد پیت یکی از فرزندانش را، پس از مصرف مشروبات الکی، مورد آزار و اذیت قرار داد.به گزارش پارس ناز  آنها هنوز هم سر فرزندان شان با هم به توافق نرسیدند.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیجنیفر لوپز و کاسپر اسمارت
جنیفر لوپز، پس از 5 سال زندگی با کاسپر اسمارت، بار دیگر مجرد شد. این طور به نظر می رسد که مقصر کاسپر اسمارت بوده است. گویا او تماشای مسابقات قهرمانی در لاس وگاس را به سفر با همسرش به نیویورک ترجیح داد.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیبروکلین بکهام و کلویی مورتز
شاید شما هم با این نظر موافق باشید که عشق های دوران نوجوانی دوام ندارند، آنچه برای بروکلین بکهام و کلویی مورتز اتفاق افتاد. بروکلین بکهام، پسر بزرگ دیوید بکهام، جدایی خود را از هنرپشه جوان هالیوود، کلویی مورتز، اعلام کرد.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیتام هیدلستون و تیلور سوئیفت
طرفداران تیلور سوئیفت هم شاهدند که تیلور این بار بیش از همیشه عاشق به نظر می رسید اما گویا رابطه او با بازیگر مشهور، تام هیدلستون، آنطور که انتظارش را داشت، پیش نرفت. تیلور آنقدر به این رابطه امید داشت که نه تنها با خانواده تام ملاقات داشت بلکه یک بار لباسی به تن کرد که روی آن نوشته بود: «من ت.ه را دوست دارم». البته گزارشات حاکی از آن است که تنها تیلور این رابطه را تمام شده می داند.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیجاش گروبن و کت دنینگز
جاش گروبن و کت دنینگز، که یکی جذاب ترین زوج ها بودند، رابطه شان را پس از تابستان، به اتمام رساندند. جاش گروبن در سال 2014 در مورد کت گفته بود: «او واقعا فوق العاده است. موضوعات مختلفی است که ما می توانیم با هم در موردشان صحبت کنیم. من حوصله ام با او بی هیچ وجه سر نمی رود. انگار سرنوشت ما رو بهم گره زده اند.»
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیآریانا گراندی و ریکاردو آلوارز
خبر جدایی آریانا گراندی با ریکاردو آلوارز، یکی از اعضای گروه موسیقی اش، همه را شگفت زده کرد زیرا که آریانا در مصاحبه چند ماه پیش خود، کلی از ریکاردو تعریف کرده بود و گفت: «ما با هم شادیم. من واقعا با او دختر خوشبختی هستم.»
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیلیدی گاگا و تیلور کینی
پس از 5 سال زندگی مشترک، لیدی گاگا و همسر هنرپیشه اش، تیلور کینی، رابطه خود را به اتمام رساندند. لیدی گاگا در مورد او در مصاحبه ای در سال 2013 گفته بود: «او صمیمی ترین دوست من است و این خیلی خوب است که عشق زندگی ات، بهترین دوست ات نیز باشد.»

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیدیانه کروگر و جاشوا جکسون
دیانه کروگر و جاشوا جکسون، پس از 10 سال زندگی مشترک، تصمیم به جدایی گرفتند. آخرین باری که آنها با هم روی فرش قرمز ظاهر شدند، ماه فوریه بوده است.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودینیکلاس کیج و آلیس کیم
اگر چه نیکلاس کیج و آلیس کیم در ماه ژانویه از هم جدا شدند اما نیکلاس کیج جدایی خود را از همسرش، پس از 12 سال زندگی مشترک، تا مدت ها اعلام نکرد. آنها یکدیگر را در سال 2004 در یک رستوران ملاقات و 2 ماه بعد با هم ازدواج کردند و حال صاحب یک فرزند پسر هستند.

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیدمی لواتو و ویلمر والدراما
سالهاست که ما دمی لواتو و ویلمر والدراما را در کنار هم، به عنوان یک زوج، می بینیم. اما رابطه 6 ساله آنها در نهایت به پایان رسید. آنها در اینستاگرام خود نوشتند: «پس از 6 سال عشق و عاشقی ما تصمیم گرفتیم که به رابطه مان خاتمه دهیم. این تصمیم برای هر دویمان سخت بود اما فهمیدیم که اگر تنها با هم دوست باشیم، برای هر دویمان بهتر است. ما همیشه حامی هم خواهیم ماند.»
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیجانی دپ و امبر هرد
جدایی جانی دپ و امبر هرد همه را شوکه کرد. جدایی آنها مانند یک کابوس بود. امبر هرد اعتراف کرد که در طول ازدواج 15 ماهه شان، مدام از سوی جانی دپ مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. خوشبختانه کارهای طلاق آنها نیز به سرعت پیش رفت.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیپاریس هیلتون و توماس گراس
پاریس هیلتون، توماس گراس را نیمه گمشده روح اش نامیده بود اما این موضوع سال پیش صحت داشت و همه چیز در سال 2016 تغییر کرد. دلیل جدایی آنها دوری شان از هم بود. توماس در سوئد زندگی می کرد و پاریس هیلتون در لس آنجلس. طبیعی است با چنین فاصله ای، رابطه آنها به جدایی ختم شود.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیدرو بریمور و ویل کوپلمن
گزارشات به دست آمده حاکی از آن است که درو بریمور سومین جدایی خود را تجربه می کند. او که در سال 2012 با ویل کوپلمن ازدواج کرده بود، از چند ماه پیش زمزمه جدایی را سر داد. اما تصمیم اش بر آن است که به خاطر دخترانشان با هم در ارتباط باشند.
شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیکلوئی کارداشیان و جیمز هاردن

شکست عشقی و جدایی زوج های مشهور هالیوودیکلوئی کارداشیان از همسر بسکتبالیست خود، جیمز هاردن، جدا شد. کلوئی در مورد این جدایی می گوید: «من او را دوست دارم اما می خواهم واقع گرا باشم. او می خواهد متعهد باشد اما نمی تواند. پس بهتر است که اصلا نباشد.»