پارس ناز پورتال

شرکت فیلیپس و تولید محصولات بهداشتی

شرکت فیلیپس و تولید محصولات بهداشتی

شرکت فیلیپس و تولید محصولات بهداشتی 

همه شرکت فیلیپس را در حال فعالیت در حوزه وسایل الکترونیک دیده ایم اما اکنون این شرکت خبر داده که به سراغ تولید محصولات بهداشتی رفته است. Philips نام نا آشنایی در حوزه ی سلامتی و پزشکی نیست.

 

در حقیقت Philips Healthcare که تحت عنوان Philips Medical Systems نیز نامیده می شود یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که ابزار و لوازم مهم بیمارستانی از CT اسکن ها گرفته تا دستگاه های شوک را در اختیار مراکز درمانی قرار می دهند. پس اگر بگوییم: «فیلیپس در حال توسعه لوازم پوشیدنی برای بهبود سلامتی افراد جامعه است» نباید برای شما خبر عجیب و غریبی باشد!

 

شرکت بزرگ فیلیپس امروز یک پوشیدنی جدیدی را معرفی کرد که شبیه ابزارهایی که تا به حال توسط سایر شرکت های بزرگ مثل اپل و سامسونگ معرفی کرده اند نیست. این وسیله ی جدید، علاوه بر اینکه دمای خون را اندازه گیری می کند، دو کنترل کننده فشار خون دارد.

 

اطلاعاتی که توسط این حسگرها اندازه گیری می شوند بر روی ساعت مچی قرار گرفته روی دست فرد نمایش داده می شود. علاوه بر این، اطلاعات جمع آوری شده، توسط نرم افزار به خصوصی که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده، ( HealthSuite Health app ) بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند قابل مشاهده خواهد بود.

 

من چند روزی است که در حال تجربه این ابزار جدید شرکت فیلیپس هستم. اگرچه در این مدت اندک، حس کردن تغییرات و تاثیرات زیاد دور از انتظار است اما حقیقتی که وجود دارد این است که محصول جدید PHILIPS نتوانسته است به اندازه کافی انتظارات کاربران را از نظر زیبایی و زرق و دار بودن برآورده کند و اپل و سامسونگ در این زمینه با فاصله ی زیادی از PHILIPS پیشی گرفته اند.

 

این تکنولوژی مرتبط به حوزه سلامتی به افراد جامعه این امکان را می دهد که نشانه های مهم سلامتی را در خود به صورت مداوم دنبال کنند و از تغییرات آن به صورت آماری مطلع شوند.