پارس ناز پورتال

شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه 

شـما بـه ما بگویید که چه بستنی را دوست دارید تا ما هم شخصیت شـما را شناسایی کرده و بـه ما بگوییم.تست شخصیت شناسی خوشمزه امروز. هنوز هم تابستان است و فصل انتخاب بستنی‌هـای هیجان‌انگیز مختلف که در ویترین بستنی‌فروشی کنار هم صف کشیده‌اند تا سراغ‌شان بروید

 

و از این خوراکی خوشمزه حسابی لذت ببرید. گاهی اوقات انتخاب چند مورد از این بستنی‌هـای خوشمزه واقعا سخت میشود اما بیشتر افراد معمولاً می‌دانند که اولین انتخاب‌شان چیست و بیشتر از همه ی ی کدام بستنی را دوست دارند. همین نکته بهانه‌ای است که بتوانید تا حدودی شخصیت‌شان را بشناسید.

 

این بار که با دوستان‌تان بـه بستنی‌فروشی می‌روید بـه اولین انتخاب آنها دقت کنید و بعد بر این اساس کم و بیش بـه ابعاد پنهانی شخصیت‌شان پی ببرید.

 

بستنی وانیلی
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

افرادی که بستنی وانیلی همیشه اولین انتخاب‌شان است بـه احتمال زیاد افرادی بسیار تنوع‌طلب هستند که بـه سرعت بر اساس احساسات زودگذر تصمیم‌گیری میکنند؛ البته این افراد از خطر کردن هم نمی‌ترسند. بلندپروازی هم در شخصیت این افراد دیده می‌شود. این گروه از افراد در مواردی ایده‌آل‌گرا هستند؛ یعنی انتظارات زیادی از خودشان دارند و همیشه دل‌شان میـــخواهد بهترین باشند.

 

روابط خوب با خانواده برای‌شان اهمیت زیادی دارد و حتی بعد از ازدواج هم از خانواده‌شان دل نمی‌کنند و دل‌شان می‌خواهد از پشتیبانی و حمایت‌هـای خانواده‌شان همواره بهره‌مند باشند. انها تاثیر‌گذار هستنند، بـه سادگی نظرات‌شان را پیشنهاد میدهند و بـه خودشان احترام میگذارند.

 

از این رو دوستداران این بستنی بیشتر مواقع اعتماد بـه نفس خوبی دارند و می‌توانند بـه خودشان تکیه کنند. وابستگی در انها دیده نمیشود و در تلاش هستند زندگی و شخصیت مستقلی داشته باشند.

 

بستنی گردویی
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

در زندگی دوستداران بستنی گردویی نظم و ترتیب حرف اول را میزند. بـه شدت کمال‌گرا هستند و در عین حال در جزییات ساده و بی‌اهمیت غرق می‌شوند. احترام بـه قانون را در هر شرایطی حفظ می‌کنند و محال است حتی در ساعت دوی نصف شب از چراغ قرمز عبور کنند یا وارد خیابان ورود ممنوع شوند!

 

اخلاق‌گرایی و محافظه‌کاری ویژگی دیگری است که در این افراد بـه چشم می خورد. افرادی که بستنی گردویی را اول از همه ی ی انتخاب می‌کنند از رقابت‌هـای سالم «مثلا در ورزش» بسیار لذت میبرند و دوست دارند در هر جمعی برتر و بالاتر از همه ی ی باشند و نظارت امور را برعهده بگیرند. گاهی اوقات این حس برتری‌طلبی بـه مذاق اطرافیان خوش نمی‌آید و ممکن است

 

این افراد بـه دلیل این ویژگی بعضی از دوستان‌شان را از دست دهند؛ از این رو بـه علاقه‌مندان بستنی گردویی توصیه میشود زیاد بـه اطرافیان امر و نهی نکنند و در هر شرایطی اعتدال را در پیش بگیرند.

 

بستنی کاکائویی
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

در صورتی‌که بستنی کاکائویی همیشه شـما را خوشحال می‌کند باید بـه شـما تبریک گفت چون بـه‌شدت سرزنده و شاداب هستید و سعی می‌کنید این روحیه خوشحال را در هر شرایطی حفظ کنید. خلاقیت هم در روحیه شـما موج می‌زند و از رکود و انزواطلبی خوش‌تان نمی‌آید. شخصیت برونگرای شـما بـه‌گونه‌ای است

 

که در اجتماع حضور پر‌رنگی دارید و دلتان می‌خواهد با مردم معاشرت بیشتری داشته باشید. در مهمانی‌ها رشته کلام را بـه دست می‌گیرید و گاهی شوخ‌طبعی‌تان گل می‌کند. دوست دارید در هر شرایطی در مرکز توجه باشید اما مراقب باشید که گاهی اوقات اگر دیگران شـما را بـه اصطلاح تحویل نگرفتند،

 

بـه خودتان نگیرید و در لاک ناراحتی فرو نروید. همه ی ی آدم‌ها یک‌جور فکر نمیکنند و قرار نیست همه ی ی ما شبیه هم باشیم. از این رو تفاوت‌ها را بپذیرید و اگر فکر می‌کنید راه درستی را در پیش گرفته‌اید، بـه مسیر پیش رو ادامه دهید.

 

بستنی پسته‌ای
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

در صورتی‌که میبینید فردی بـه بستنی پسته‌ای علاقه دارد، بدانید گوش شنوای خوبی پیدا کرده‌اید؛ چون این افراد بـه خوبی بـه صحبت‌هـای دیگران گوش میدهند، حس همدلی از خودشان نشان میدهند و صبر و تحمل‌شان بالاست. کمتر میبینید که دوستدار بستنی پسته‌ای خشمگین شود

 

و با وجود احساساتی بودن، سعی می‌کند احساساتش را سرکوب کند و واکنش تندی نشان نمی دهد. اینجاست که برای دوستداران این بستنی زنگ خطری وجود دارد؛ چراکه ممکن است انها را بـه آتشفشان خاموشی تبدیل کند که ناگهان فوران میکند و خشک و تر را با هم می‌سوزاند.

 

با این حال چنین مشکلی بـه‌ندرت برای این افراد پیش می‌آید چون در مجموع میتوانند رفتاری منطقی داشته باشند و روابط خوب‌شان را حفظ کنند. این نکته قوتی است که می‌تواند دوستداران این بستنی را از روابط مخرب نجات دهد.

 

بستنی با طعم قهوه
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

کسانی‌که بستنی با طعم قهوه را بیش از سایر طعم‌ها می‌پسندند، حافظه و تمرکز خوبی دارند و بـه‌ندرت وقایع گذشته را فراموش میکنند؛ بـه همین دلیل گاهی اوقات بـه‌شدت نوستالژیک می‌شوند و مدام خاطرات خوش گذشته را زیر و رو میکنند و بـه همین دلیل نمی توانند از گذشته بیرون بیایند و روزهای خوب حال را فدای گذشته می‌کنند. این افراد تا حدودی هم درونگرا هستند

 

اما شخصیت دلپذیر و شیرینی دارند و بـه‌ندرت پیش می‌آید که از چنین فردی ناراحتی و دلخوری بـه دل بگیرید. سعی کنید برای دوستداران این بستنی خاطرات خوبی بسازید، در این صورت تا پایان عمرشان شـما را فراموش نمیکنند و همیشه در ذهن‌شان انسان‌هـای خوب و مثبتی هستید و بـه همین دلیل همواره برای کمک کردن بـه شـما آمادگی دارند و دل‌شان میـــخواهد خوبی‌هـای دیگران را بـه هر نحوی جبران کنند.

 

بستنی توت‌فرنگی
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

اگر می‌بینید فردی عاشق بستنی توت‌فرنگی است بـه خجالتی بودن او شک کنید؛ چون بیشتر این افراد کم‌رو هستند و گاهی اوقات نمی توانند از حق خودشان دفاع کنند؛ البته ممکن است در ابراز احساسات هم مشکل داشته باشند و بـه‌راحتی نتوانید از احساس واقعی‌شان سر در بیاورید. بـه هر حال احساسات‌شان قوی است و در این زمینه صادقانه رفتار میکنند.

 

گاهی اوقات نظارت‌گر ی هم در میان بعضی از این افراد دیده میشود و خودرای بودن انها برای‌شان دردسر درست می‌کند. نقطه ضعف دوستداران این بستنی این است که خودشان را بـه خاطر اشتباهات‌شان زیاد سرزنش می‌کنند و همین موضوع سبب میشود که گاهی اوقات خودشان را کمتر دوست داشته باشند

 

و نسبت بـه خودشان بی‌رحم شوند. بهتر است توت‌فرنگی‌دوستان خودشان را بـه خاطر اشتباهات‌شان ببخشند و بـه این فکر کنند که هر کسی اشتباه می‌کند و تجربه‌ای است که باید در زندگی بـه‌دست بیاورند.

 

بستنی موزی
شخصیت شناسی شما با بستنی های خوشمزه

افرادی که هنگام انتخاب بستنی بـه سرعت پای بستنی موزی را وسط می‌کشند، زندگی را سخت نمی‌گیرند و گاهی اوقات بیش از حد راحت‌طلب میشوند. جزییات زندگی برای این افراد اهمیت زیادی ندارد و میتوانند خودشان را با هر شرایطی وفق دهند و از زندگی راضی باشند.

 

اینها دست و دلباز هستند، صداقت دارند و با دیگران همدلی میکنند؛ بـه همین دلیل می توانید ساعت‌ها با آنها درد‌‌دل کنید و از بابت رازداری‌شان خیال راحتی داشته باشید. این افراد نسبت بـه دوستی‌ها پایبند هستند و اگر بـه شـما اعتماد کنند، این رشته محبت در دل‌شان بـه‌راحتی گسسته نمیشود.

 

مجله ایده آل