پارس ناز پورتال

شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی

شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی

شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی

در ایران مردم ارتباط خوبی با شبکه های اجتماعی برقرار کرده اند و ستاره ها هم توانسته اند طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کنند مانند خانم بهنوش بختیاری در اینستاگرام با 5 میلیون دنبال کننده. در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

*****

 

مریلا زارعی و شهرام مکری، محو در هنر ناب و آواز خاص ناظری ها در کنسرت چند شب پیششان. کنسرتی که از لغو نشدنش بسیار خوشحال شدیم.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیآقا کریم باقری و پسر عزیزش که آدم را یاد جوانی های کریم می اندازد. یاد دورانی که قلب تپنده تیم ملی و پرسپولیس بود و هر از گاهی با یک آر پی جی سنگر حریف را پودر می کرد.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمه لقا باقری با گریم یک تئاتر جدید. با این اوصاف اکثر خانم های تهرانی برای هنرنمایی در تئاتر مشکل خاصی ندارند و گریمشان آماده است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسام درخشانی در خانه نشسته بود که ناگهان احساس کرد نمکِ وجودش دارد اذیتش می کند و تصمیم گرفت کمی از آن را در اینستاگرام خالی کند.

 

لذا این پست را بمناسبت روز دختر به اشتراک گذاشت و باعث رنجش خاطر دختر خانم ها و کویین ها و پرنسس ها شد و طبق قانون رایج در اینستاگرام، یعنی قانون “اگر ناراحت شدی = فحش بده”، با زیاد شدن چگالی “بی” و “کش” در کامنت هایش، مجبور شد پست را پاک کند.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکس یادگاری امیرعلی نبویان و همسرش در کنار محمد بحرانی و علی عامل هاشمی کارگردان و نویسنده تئاتر در پشت صحنه برنامه خندوانه.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبهترین و زیباترین عکسی که بیژن بنفشه خواه میتوانست با آن روز دختر را تبریک بگوید. عکسی از یاسمین خانمِ مو طلایی.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمجموعه عکس های زیبای آرش مجیدی و دختر نازنینش میشا خانم، بمناسبت روز دختر.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی
عکس آقا رضا صادقی با لباس هموطنان کرد عزیزمان.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیصمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان هم با این عکس در کنار دختر عزیزش ویانا، این روز را به او تبریک گفت.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیلیلا خانم اوتادی چند روز پیش سی و سه ساله شدند و از امروز تا حداقل دو هفته دیگر شاهد جشن تولد های متنوع و متعدد ایشان خواهیم بود. معمولا وقتی میخواهند برای یک عزیزی کیک فانتزی سفارش دهند، طرح و شکلی را سفارش میدهند که مرتبط با کار و یا شخصیت آن فرد باشد. مثلا انتظار میرود برای جشن تولد یک خانم بازیگر کیکی با طرح کلاکت یا دوربین تهیه گردد، نه با طرح کفشِ پاشنه بلند!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیایرج طهماسب هم یکی از بهترین پست های تبریک روز دختر را به اشتراک گذاشت. عکسی قدیمی همراه با دخترش.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکس یادگاری عزیزان هنرمند با استاد شهرام ناظری پس از تماشای کنسرت ایشان. بهاره کیان افشار، سهیل محمودی و منصور ضابطیان در عکس حضور دارند.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیشبنم قلیخانی با این عکس دلنشین تولد مادر خوشتیپ و مهربانش را تبریک گفت. به سلامتی همه مامانبزرگای با عشق.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهدی مدرس هم به شغل دوم روی آورده است و بعد از ظهر ها از طرف شهرداری، بناهای شهری را به روش سنتی اندازه گیری میکند تا میزان عقب نشینی آن ها محاسبه گردد.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانییک عکس معمولی از بهاره افشاری در حالت عادی.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعجب!

از این تریبون استفاده می کنم و از همه عاشق ها، معشوق ها، انسان های سیر، سرآشپز ها و علی الخصوص میز های نهارخوری بابت این تعبیر الناز معذرت خواهی می کنم!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیرضا توکلی وقتی این پست شیوا طاهری را دید، چند باری صفحه را رفرش کرد تا مطمئن شود منظور شیوا از تعاریفی که کرده، اوست یا شخص دیگری!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبهرام افشاری، دراز ترین ستاره سینما که با درخشش در لانتوری چهره شده و این روز ها در حال هنرنمایی به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی سریال “علی البدل” ساخته سیروس مقدم است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیدیدار نه چندان اتفاقی ستاره های تیم ملی در یک جایی. کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیهستی مهدوی در کنار یکی از بهترین برنامه ریز های دنیا. آیا میدانستید اکثر بهترین های سینما، هنر، تیپ و خیلی از حوزه های دیگر در دنیا، ایرانی هستند؟! این را در این دو سالی که درگیر پست های چهره ها هستم متوجه شده ام!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاحمدرضا عابدزاده علاوه بر تهیه ساندویچ های خوشمزه در رستورانش در متل قو، برای کودکانِ مشتریانش هم سرگرمی های هیجان انگیز فراهم میکند. دمش گرم!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی خوشتیپ های والیبال پیش از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک که شکر خدا با آبرو برگزار شد و طبق بسیاری از گزارش های سایت های خارجی، جزو بهترین و خوشتیپ ترین کاروان های ورزشی بودیم. البته این موضوع فقط بخاطر انتخاب خوب کاروان ایران نبود و افتضاحِ کاروان های ورزشی بسیاری از کشورهای دیگر هم در آن نقش داشت!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیخانم های ورزشکار، پیش از مراسم. تا این لحظه که حدود دو روز از آغاز مسابقات می گذرد، چهار عزیز از این شش ورزشکار حاضر در عکس، از مسابقات حذف شده اند. از آن حذف هایی که در دسته ی “چیزی از ارزشمان کم نشد” و “امکانات ما با امکانات رقیبان قابل مقایسه نبود” و همچنین “همین که به المپیک صعود کردند، فراتر از حد انتظار بودند” قرا می گیرد.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیقهرمان بی چون و چرای مراسم افتتاحیه المپیک به تعبیر و گزارش سایت های معتبر خبری و واکنش مردم سرتاسر دنیا در فضای مجازی، کسی نبود جز زهرا نعمتی. عضو اسبق تیم ملی تکواندوی کشورمان که بخاطر یک سانحه جاده ای از کمر به پایین فلج می شود و ابزار اصلی تکواندو، یعنی پاهایش را از دست می دهد. اما او به خودش باور داشت و زندگی را برای خود پایان یافته نمیدانست.

 

او تصمیم گرفت در رشته ای دیگر “قهرمان” باشد، رشته ای که نیاز چندانی به پا ندارد، لذا به سراغ تیراندازی رفت و توانست پس از چند سال تمرین، مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن را بدست بیاورد و برای اولین بار در تاریخ، تنها ورزشکار دارای نقص جسمی باشد که نه تنها در پارالمپیک حضور دارد،

 

بلکه در رقابت با رقبای سالم اش، جواز صعود به المپیک را هم بدست آوَرَد. زهرا نعمتی یک اسطوره است، اسطوره ای که داستان زندگی اش باید همیشه در ذهنمان باشد و آن را با خود مرور کنیم. شاهد سلفی خندان “بهترین پرچمدار کاروان ورزشیِ دنیا” هستید.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی پیام صادقیان و آندو تیموریان، ستاره های تیمِ اصیل ماشین سازی تبریز که قدمت و اصالتش از تراکتور سازی هم بیشتر است و خوشحالیم که دوباره آن را در سطح اول فوتبال کشور، آن هم انقدر پر ستاره میبینیم.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمتاسفانه روز گذشته پژمان جمشیدی، ورزشکار و هنرمند با اخلاق و دوست داشتنی کشورمان در غم سنگین از دست دادن مادر عزادار شد. غم فقدان مادر غیر قابل تصور و واقعاً تلخ است و با کلمات و واژه ها نمی توان در این یک مورد ابراز همدردی کرد. آرزوی صبر داریم برای پژمان عزیز.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی– الو سمیرا جان خوبی؟ بریم عکاسی؟!

+ سلام عزیزم، مگه چیز جدیدی خریدی؟!

_ آرررره.. یه انگشتر جواهر، اونقدر نازههه

+ مبارک باشه! اوکی، بریم.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیرامین پرچمی این عکس ها از خودش درکنار شهاب حسینی را به اشتراک گذاشته و زیرش نوشته “کامینگ سون”. تحقیق کردیم و متوجه شدیم که در حال حاضر هیچ کار هنری مشترکی بین این دو عزیز در آینده نزدیک وجود ندارد و این “کامینگ سون”ِ رامین صرفا برای ایجادِ جَو است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمی گویند که در این مدت سفر چند روزه خیلی به هم وابسته و دلبسته شده اند و امیرحسین در حال انجام کارهای ویزا و اقامتش برای آوردن ایشان به ایران است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیامروز روز خبرنگار است. روزِ جوانان قلم به دست و دوربین به دوش. روز عزیزانی که حقوق کم و استرسِ زیاد همیشه همراهشان است، ولی عشق به مردم و دغدغه اطلاع رسانی و آگاه سازی، باعث شده به این راحتی از رو نروند. روزتان مبارک.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاشک های تلخ الهه احمدی پس از کسب عنوان ششمی. ششم شدن گریه ندارد که الهه خانم، یک نگاه به دوستان هم کاروانی ات بنداز، یکی یازدهم شده، یکی هم بیست و سوم، آن یکی هم که کلاً به جدول اصلی مسابقات صعود نکرد! خلاصه خیلی خودت را ناراحت نکن!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیخاطره جان الآن این پستت با آبنبات چوبی مربوط به کارت است؟! دقیقاً داری چه چیزی را اطلاع رسانی میکنی؟! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمامانا نمیمیرن. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی سام درخشانی در کنار جناب خان و رامبد و سایر رفقا در یکی از شب های خندوانه که هنوز پخش نشده است و در مرحله قیچی خوردن است. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبهتر است که خیلی مزاحم جناب مؤتمن نشویم و برویم سراغ عکس بعدی! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی– خُب… مرسی احسان جان، خیلی خوش گذشت. دیگه یواش یواش رفع زحمت میکنم!

+ کجا؟؟! تازه پیدات کردم! مگه به این راحتی ها از دستت میدم؟!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهناز افشار و علی کوچولو. علی کوچک این عکس همان پسر نازی است که چندی پیش دچار بی مهری و آزار و اذیت پدر روانی اش قرار گرفت و تیتر رسانه ها شد. پس از رسیدگی مسئولین قضایی و بعد از بدست آوردن سلامتیش، اکنون علی از دست پدر بدسرپرستش رها شده و در کنار هنرمندان و مهناز افشار عزیز به آغوش مادرش بازگشته است. عکس از محسن بیده
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیآرش نوذری بازیگر طنز کشورمان هم با این عکس در کنار دخترش به استقبال روز دختر رفت.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی– حاجی خیلی وقته حرکت “خاص” و “روشنفکرمأبانه” نکردم! چیکار کنیم؟

+ جونِ من بیخیال شو صابر! باز چی تو سرته؟!

– بخدا سخت نیست! آینه توالتو بردار، دو دقیقه با بی آر تی میریم اونجای ولیعصر که چناراش بیشتره، دو تا عکس می‌گیریم تا من روش کار کنم و تولد تهران رو تبریک بگم.

+ بریم (اسمایلی استیصال)
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی“رفتارِ حذفی” در سلفی چیست؟! گاهی اوقات مجبور میشوی و با کسانی که خیلی تمایل نداری، سلفی میگیری، بعد وقتی میبینی که در آن سلفی خیلی خوب افتاده ای، چاره ای نداری که مثل بهنوش رفتار کنی و بقیه را حذف کنی. به این مجموعه رفتار، “رفتار حذفی” در سلفی میگویند که تفاوت زیادی با رفتار حذفی در سیاست ندارد! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکس زیبای نگار عابدی در کنار پدر و دختر عزیزش در یک فودکورت.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی آینه ای فاطمه گودرزی در کنار نیوشا ضیغمی و سایر همکاران در پشت صحنه کار جدید عزیزان.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیپندار اکبری با این دو توله گربه ی گوگولی اعلام کرد که او هم حامی حیوانات است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعلیرام نورایی از فوق العاده بودن محلِ استراحت و تفریحش در یکی از کشورهای آسیایی خبر داد. او افزود که جای همه ما در آنجا خالی است. ادامه خبر ها…
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیدقت کرده اید که سیگار در عکس های چهره ها کاملاً عادی شده است و دیگر قبحی برایش نمانده؟ 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبهاره کیان افشار از زاویه ای کمتر دیده شده. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیجواد عزتی از زاویه ای بسیار دیده شده! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهران رنجبر در حال فیلمبرداری از زاویه ای که تا بحال دیده نشده! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکسی قدیمی از شیوا خنیاگر، بازیگر توانا و خوش صدای سینما و تلویزیون.
سوال روز؛ نام لباسِ شیوا خانم در این عکس چیست؟

1) مانتو

2) ملحفه رو تختی

3) آستر پرده

4) روکشِ بارِ تریلی
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی عزیزان هنرمند در پشت صحنه فیلمِ در حال ساختِ “آباجان” ، آخرین درد و دل هاتف علیمردانی در سینمای ایران (با تشکر از مانی حقیقی بابت ایجاد این عبارت خفن!). با حضور فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی و شبنم مقدمی.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکس دیدنی مختار سائقی و نوه بانمکش، شاران خانم. حال و روز اسامی ای که برای کودکان میگذارند به گونه ای شده است که گویا به جای باز کردن قرآن و شاهنامه، به منوی یک کافه در سعادت آباد رجوع کرده اند! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیلیلا بلوکات و مهران مدیری در پشت صحنه برنامه دورهمی. در طول برنامه بحث سن و سال لیلا پیش آمد که او گفت 32 ساله است. که مهران مدیری با شیطنت (بخوانید پر رویی!) همیشگی اش از لیلا بلوکات خواست مدرک رو کند و گواهینامه و کارت ملی اش را نشان دهد!

 

او نیز پس از نیم ساعت وَر رفتن با کیفش در برنامه، قول داد که پس از بازگشت به خانه عکس کارت ملی اش را در صفحه مجازی اش بگذارد، کاری که تا این لحظه که سه روز از برنامه گذشته، انجامش نداده و بعید میدانم در آینده هم انجامش دهد! درس خوبی شد که دیگر هیچ عزیزی در برنامه تلویزیونی و در مقابل چشم میلیون ها ایرانی خالی نبندد و رو راست باشد.

 

البته این اتفاق حواشی دیگری هم داشته و خیلی از زامبی های فحاش در اینستاگرام را به صفحه لیلا کشانده است که همچون مواقع مشابه، جز ابراز تاسف کار دیگری از دستمان بر نمی آید.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمجید صالحی با گذاشتن عکسی از حنا خانم خوشتیپ، خواسته های غیر منطقی رضا صادقی در شماره گذشته را تکرار کرد. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعلی ضیا در تبریکِ روز دختر هم مثل همیشه خواست متفاوت عمل کند و مثل همیشه از آن ور بوم افتاد و باعث ایجاد توده هوای “خنک” در اینستاگرام شد.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیآن لحظه ای که بیژن بیرنگ تصمیم به افشاگری علیه شهاب حسینی گرفت، به این فکر نمیکرد که محبوبیت و مقبولیت شهاب حسینی آنقدر زیاد است که بتواند او و پسرش را ببلعد و آن ها را در جایگاه اتهام قرار دهد. این تلاش ها برای اثبات صبحت هایشان هم موثر نیست، چون همیشه و همه وقت در این گونه دعوا ها کسی برنده بوده است که مردم را در کنارش داشته است. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیحسن معجونی، همچنان ثابت قدم در کمپین “نه به آرایشگاه”. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکسی مربوط به یکی از پرافتخار ترین و فراموش نشدنی ترین لحظات برایان تریسی در سفرش به ایران.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمجید جان بهتر است هر چه سریع تر قبل از اینکه طوطی ها روی سر و کولتان شروع به لانه سازی و اقدامات لازم برای ادامه نسل کنند، آن جا را ترک کنید. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی خوش رنگِ هادی کاظمی و برادرانش بر روی چمن های یک پارک. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی– تا گفتم سه، همه بگین بَععع!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاین عکس را انتخاب کردیم تا انتشار دومین آلبوم کاوه یغمایی ستاره بی چون و چرای موسیقی کشورمان پس از سال ها ممنوعیت را به او تبریک بگوییم. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیحسن رنگرز هم این روز ها در ریو دوژانیرو است، اما نه به همراه کاروان ایران، بلکه به عنوان مربی تیم کشتی مراکش! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکس یادگاری آریا نسیمی شاد شناگر 16 ساله و جوانترین ورزشکار کاروان ورزشی ایران در کنار خانمِ پرچمدار در مراسم افتتاحیه. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی خانم های ورزشکار و نام آور در کنار لیلا اوتادی که یکی دیگر از سورپرایز های تولد برای ایشان را رقم زدند.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاصغر فرهادی، روزبه نعمت اللهی و گلاره عباسی هم در کنسرت ناظری ها حضور داشتند. (شرمنده بخاطر لوگویی که روی صورت گلاره افتاده، عمدی نبود!)
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیپرویز خان پرستویی در راس گروهی متشکل از هنرمندان و جانبازان عزیز برای افتتاحیه یک موزه به ژاپن رفته اند که این عکس مربوط به این سفر است. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیآنا نعمتی و الهام پاوه نژاد، مجذوبِ صدای ناظری ها. در کنسرتی که خیلی ها میگویند بهترین کنسرت موسیقی سنتی در چند سال اخیر بود. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیامیر حسین رستمی، دومین فرزندخوانده اش را هم پیدا کرده است. البته گرفتن روادید برای این یکی یک مقدار دوندگی دارد که امیدواریم حل شود. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهدی یغمایی در حال بوسیدن استاد محمدعلی بهمنی که الحمدلله حالشان بهتر است و امیدواریم به زودی از بیمارستان مرخص شوند.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسیدمحمد موسوی، سعید معروف و شهرام محمودی، سه والیبالیستی که مراسم افتتاحیه را تحریم کردند و با تبلت به تماشای آن نشستند. تحریمی که میگویند به خاطر عدم تخصیص لباس برای سرپرست تیم بوده است. سرپرستی که با وجود غم از دست دادن پدرش تیم را تنها نگذاشته بود.

 

روایت دیگری هم هست که این تحریم بخاطر لباس خودشان بوده که گویا بر تنشان خوب ننشسته است! خلاصه هر چه که هست، سرِ لباس است!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعلی معلم در جوار مقبره حضرت حافظ. با مرور عکس های آقای معلم به این نتیجه میرسیم که منزل ایشان، جزو یکی از پرمصرف ترین منازل ایران از جهت استفاده از “روشن تاژ” است!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمونا فرجاد با این عکس از کودکی های خواهرش مارال، تولد وی را تبریک گفت. تبریک به خانواده هنرمند فرجاد. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسلفی پر انرژی سیما تیرانداز و پسرش پس از یک کوهنوردی حسابی. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیرویا میرعلمی و کارِن، دومین عکس مادر و پسرانهِ این مجموعه را رقم زدند. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیتهمینه میلانی به همراه دختر و خواهرزاده هایش در مراسم یادبود و نمایشگاه استاد پرویز کلانتری که نامشان همیشه در یاد و خاطره هنر این سرزمین زنده خواهد ماند. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبخور عزیزم؛ نوش جانت. تا میتوانی بخور، چون ما به عکس های باشگاهی ات پس از بازگشت به وطن نیاز داریم! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاشکان جان بسلامتی عازم جایی هستی؟! میخوای رانندگی کنی؟ دیگر خودت خوب میدانی، نیازی به گفتن ما نیست، خلاصه حواست باشد!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیو همچنین خوشحالی یعنی، ماشین خفن و زندگی لوکس داشته باشی و نصف سال تو اروپا باشی و نصفِ دیگه‌ش تو زعفرانیه. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیاز قیافه عادل کاملاً مشخص است که پس از تحمل ساعت ها یلاتکلیفی در دوراهی تحریم و افتتاحیه، دوستانش را تنها گذاشته است و حالا هم حسابی عذاب وجدان دارد! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیرضا رویگری و همسر محترم در حاشیه کنسرت ناظری ها. خدا قوت آقا رضا!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیچون گلاره عباسی یکی از خوب ها و با اخلاق های روزگار است، این عکس را گذاشتیم تا آن عکسِ بالا را از دلش در بیاوریم. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمحمدرضا غفاری بازیگر جوان و مستعد سینما و تلویزیون در مراسم رونمایی از باشگاه هواداران هنر ایران. این روز ها چقدر باشگاه زیاد شده است، در قدیم یک مدل باشگاه داشتیم که در آن دمبل و هالتر میزدند و نهایتش روی تشک با هم دعوا میکردند، ولی در باشگاه های امروزی هم نقاشی می کشند،

 

هم سخرانی می کنند، هم جشن عروسی میگیرند و هم تشییع جنازه برگزار می‌کنند! خلاصه کاربری باشگاه ها نسبت به قبل افزایش قابل توجهی داشته است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهتاب کرامتی هم در افتتاحیه این باشگاه حضور داشت. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیو همچنین شهاب حسینی. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیامروز زادروز شهرزاد عبدالمجید هم هست. تبریک به شهرزاد عزیز و تشکر بابت زحمات بی منتی که در این مدت برای ما و مطالبمان کشیده است! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیشوخی جالب محمدحسین میثاقی و یک خبرنگار دیگر با کتِ محمدرضا رودکی جودوکار سنگین وزن کشورمان. اگر کُتِ حسین رضا زاده بود، می توانستند یک عادل فردوسی پور را هم در میانشان جا بدهند! 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیتعداد زیادی هنرمند در یک قاب، مربوط به پشت صحنه تئاتر “راپورت های شبانه دکتر مصدق” با حضور ایرج راد، حسین محجوب، فرهاد آئیش، دانیال حکیمی، خسرو احمدی، اصغر همت، سامان احتشامی و خیلی های دیگر.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیآزاده نامداری از اینکه همسرش انقدر مادربزرگش را دوست دارد، ابراز رضایت کرد. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیعکسِ خوش حس و حال از بانو شمسی فضل اللهی که امیدواریم تا سالیان سال سرزنده و سلامت باشند. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیحالا که کمی دقت می کنیم می بینیم سعید حق داشته مراسم را تحریم کند! حداقل دو سایز بالاتر برایش کوک زده اند!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیبه دوستان، اقوام، آشنایان، همکاران و از همه مهمتر همسایگان وحید قلیچ هشدار می دهیم که در روزهای شنبه خیلی بیشتر از سایر ایام هفته مراقب خود باشند!
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیسومین جشن تولد لیلا اوتادی… این قصه سر دراز دارد. 
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیمهراوه شریفی نیا در نمایی از حضورش در برنامه خندوانه در صحنه ای که معلوم نیست چه چیزی باعث تعجبِ جناب خان شده است.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانیشهرزاد کمالزاده و سمانه پاکدل در حال سیاحت در غار شگفت انگیز علیصدر در استان همدان. غاری که ارزش بار ها بازدید دارد و هر بار آدم را بیشتر از قبل شگفت زده می کند. اگر مسیرتان به همدان خورد، تماشای آن را از دست ندهید. این شماره هم تمام شد، هرکجا که هستید سلامت و شاد باشید.
یا علی.
شبکه های اجتماعی و بازیگران و چهره های مشهور ایرانی