پارس ناز پورتال

شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروف

شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروف

شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروف

در این هیاهوی المپیک و بازی ها و مدال ها دو نفر توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند که یکی از آن ها سبیه کیت میدلتون و دیگری شبیه به لئوناردو دی کاپریو معروف هستند. کیت میدلتون با داشتن پوستی شفاف، چشمان بادامی و چال گونه یکی از زنان زیبای دنیا تلقی می شود ولی به نظر می رسد

 

چهره او کاملا منحصر به فرد و تک محسوب نمی شود چرا که برخی هواداران فردی شبیه او را در بین ورزشکاران المپیک شناسایی کرده اند.تماشاچیان مسابقه فینال دوچرخه سواری زنان در المپیک ریو به سرعت متوجه شباهت جالب دوچرخه سوار فرانسوی پائولین فراند-پریوت به کیت میدلتون شدند که در مسابقه دوچرخه سواری نفر 26ام شد.
شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروفدوشس کمبریج کیت میدلتون (راست) و پائولین فراند-پریوت ورزشکار رشته دوچرخه سواری

 

شاید این بازیکن المپیک 24 ساله برای حضور در این مسابقات بتواند خبرساز شود ولی این بار به دلیل دیگری او در راس خبرهای دنیا قرار گرفته است. گرچه این ورزشکار فرانسوی اختلاف سنی ده ساله ای با کیت 34 ساله دارد ولی با این حال برخی از مردم تیزبین متوجه خصوصیات مشابه چهره بین این دو نفر شدند.
شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروفکیت میدلتون و ورزشکار المپیک ویژگی های مشابهی در صورت دارند

 

با وجود آنکه رنگ موهای پائولین بسیار روشن تر از موهای تیره رنگ کیت میدلتون است ولی به خصوص به دلیل ویژگی های مشابهی نظیر ساختار استخوان بندی و چال گونه این شباهت بسیار چشمگیرتر شده است.در مسابقات المپیک امسال پائولین تنها ورزشکاری نیست که با یک چهره مشهور مقایسه شده است.

 

بردلی الیسون ورزشکار امریکایی المپیک امسال که مدال نقره را به گزارش پرشین وی در رشته تیراندازی با کمان به خانه خواهد برد نیز شباهت عجیبی به ستاره مشهور هالیوودی لئوناردو دیکاپریو دارد.
شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروفلئوناردو دیکاپریو بازیگر فیلم تایتانیک (راست) و بردلی الیسون ورزشکار المپیک در رشته پرتاب با کمان

 

این بازیکن 27 ساله سه عنوان قهرمانی جهانی دارد و امسال نیز در المپیک ریو به رقابت می پردازد.چهره او نیز سر وصدای زیادی در شبکه های اجتماعی به راه انداخت و کاربردان متوجه شباهت دیدنی بین او و بازیگر برنده اسکار شدند تاحدی که برخی کاربران حتی اظهار داشتند که قطعا بردلی ادیسون خود لئوناردو دیکاپریو است!
شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروفورزشکاری با شباهت خیره کننده به لئوناردو دیکاپریو