پارس ناز پورتال

شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکس

شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکس

شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکس

اکثر مردم فکر می کنند بازیگران افراد تنبل و درس نخوان بوده اند اما سخت در اشتباه هستند,مثال جالب ما خانم آنجلینا جولی است که اکنون در انگلستان استاد دانشگاه در رشته اقتصاد است. شاید فکر کنید که ستاره های هالیوود به تنها چیزی که می اندیشند، بازیگری و سینما است

 

اما بسیاری از آنها بچه درس خوان هایی هستند که در بهترین دانشگاه های آمریکا مانند دانشگاه هاروارد، بوستون، کلمبیا و… تحصیل کرده اند. اگر می خواهید با تحصیل کرده های هالیوود آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

امی پولر

دانشگاه بوستون
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسامی پولر کارشناس رشته ارتباطات از دانشگاه بوستون است. او در این دوران جزو یکی از دانشجویان فعال در زمینه فرهنگی بوده است.

 

جان لجند

دانشگاه پنسیلوانیا
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسجان لجند در دوران دبیرستان جزو دانش آموزان ممتاز بود، به همین دلیل به او پیشنهاد دادند که در دانشگاه هاروارد ادامه تحصیل دهد. اما او ترجیح داد که تحصیلات خود را در رشته ادبیات انگلیسی با تمرکز بر ادبیات آمریکایی-آفریقایی ادامه دهد.

 

کریستن بل

دانشگاه نیویورک
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسکریستن بل تحصیلات خود را در رشته تئاتر موسیقیایی در دانشگاه نیویورک به اتمام رساند. او در مورد تجربیات خود در این دانشگاه می گوید: «من در یکی از بهترین دانشگاههای آمریکا درس می خواندم، شهریه را به موقع پرداخت می کردم، دوستان زیادی در آنجا داشتم اما به دلایلی حس خوبی نداشتم طوری که افسرده شده بودم اما خداروشکر به کمک مادرم توانستم بار دیگر خودم را پیدا کنم.»

 

بن استیلر

دانشگاه لوس آنجلس
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسبن استیلر در دانشگاه لوس آنجلس در رشته سینما تحصیل می کرد اما درست 9 ماه پس از ورود به این دانشگاه، درس اش را رها کرد و به نیویورک بازگشت. او در این باره می گوید: «من دوست داشتم پیش خانواده ام زندگی کنم.»

 

ان هتوی

کالج واسر
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسان هتوی چندین ترم را در کالج واسر در رشته مطالعات زنان گذراند اما پس از آن به دانشگاه گالاتین در نیویورک نقل مکان کرد.

 

بروک شیلدز

دانشگاه پریستون
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسبروک شیلدز به دانشگاه پریستون رفت تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات فرانسه ادامه دهد. او حتی کتابی با نام «On Your Own» را نیز 3 سال قبل از فارغ التحصیلی اش، در سال 1985، منتشر کرد.

 

اما واتسون

دانشگاه براون
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکساما واتسون مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه براون دریافت کرد. او می گوید: «من مشهورترین دختر دانشگاه بودم. دیگران گاهی من را هری پاتر صدا می زندند. اگر چه من مدام سعی می کردم نشان دهم که آنقدرها هم که آنها می گویند، مشهور نیستم اما گویا تاثیری در رفتار آنها نداشت. در هر صورت باید آن را قبول می کردم.»

 

متیو مک‌کانهی

دانشگاه تگزاس
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسمتیو مک‌کانهی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی از دانشگاه تگزاس، در آستین، است. او حتی هنوز هم به این دانشگاه سر می زند تا در مسابقات فوتبال لانگهورن شرکت کند.

 

کورتنی کاداشیان

دانشگاه آریزونا
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسکورتنی کارداشیان پس از دو سال تحصیل در دانشگاه دالاس تگزاس، به دلایلی به دانشگاه آریزونا، جایی که توانست در رشته تئاتر فارغ التحصیل شود، نقل مکان کرد.

 

اوا لونگوریا

دانشگاه تگزاس ای اند ام
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکساوا لونگوریا نیز مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تگزاس ای اند ام دریافت کرد.

 

رشیدا جونز

هاروارد
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسرشیدا جونز فارغ التحصیل رشته فلسفه و مذهب از دانشگاه هاروارد است. او می گوید: «من قبل از دوران تحصیلم، دختر آرامی بودم اما طی دو سال دانشگاه انگار که عقلم را از دست دادم.»

 

آدام سندلر

دانشگاه نیویورک
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسآدام سندلر رشته هنرهای تجسمی را در دانشگاه نیویورک انتخاب کرد. او در فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز بسیار فعال بود.

 

جیمز فرانکو

دانشگاه لوس آنجلس
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسبی شک می توان گفت که جیمز فرانکو یکی از با سوادترین بازیگران هالیوودی است. او دانشجوی رشته زبان انگلیسی در دانشگاه UCLA کالیفرنیا بود اما پس از گذشت یک ترم، دانشگاه را به هدف بازیگری رها کرد.

 

برد پیت

دانشگاه میزوری
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسبرد پیت دانشجوی رشته خبرنگاری با تمرکز بر تبلیغات از دانشگاه میزوری بود. تنها 2 هفته مانده به فارغ التحصیلی، او این دانشگاه را رها کرد و به هدف بازیگری به لوس آنجلس رفت.

 

آشتون کوچر

دانشگاه آیووا
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسآشتون کوچر رشته مهندسی بیوشیمی را در دانشگاه آیووا انتخاب کرد. او برای این که بتواند شهریه دانشگاه را بپردازد، در یک کارخانه غلات کار می کرد و گاهی هم خون خود را می فروخت.

 

ناتالی پورتمن

هاروارد
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسدر مصاحبه ای با مجله «نیویورک» در سال 1999، ناتالی پورتمن گفت: «برایم مهم نیست که به خاطر تحصیل کارم را از دست دهم، من باهوش و زرنگ تر از آنم که تنها به بازیگری بسنده کنم.»

 

جیک جیلنهال

دانشگاه کلمبیا
شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکسقبل از شروع حرفه بازیگری، جیک جیلنهال به مدت یک سال در دانشگاه کلمبیا تحصیل می کرد.

 

برترین ها