پارس ناز پورتال

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد 

دیگر میتوانید شارژ گوشی را بوسیله کیف پول خود انجام دهید . شرکت Nomad سازنده لوازم جانبی برای محصولات اپل و دیگر دستگاه‌های iOS، کیف پولی با باتری غیرقابل جابجایی طراحی کرده که در آن تعبیه شده است.

 

به گزارش TechCrunch‎، یکی از بزرگترین مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند این استکه باتری گوشی آنها تنها پس از چند ساعت خالی از شارژ شده و شارژ 100 درصد آن خیلی زود به 15 درصد می‌رسد.این کیف پول جدید در زمان تخلیه شارژ گوشی هوشمند شما به کمکتان خواهد آمد.

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شدکیف شارژر با دو سایز باریک و تاشو عرضه شده استکه هر دو دارای باتری 2400 میلی آمپر بر ساعت هستند.ظرفیت باتری این کیف پول به قدری است که می‌توان با آن یک گوشی iPhone 6 را کاملا شارژ کرد. این کیف همچنین شامل یک کابل نورافشان و یک پورت میکرو USB برای شارژ باتری بوده که در داخل آن تعبیه شده است.

 

نسخه باریک آن با قیمت 119.95 دلار و نسخه تاشوی آن با قیمت 149.95  دلار به فروش می‌رسد. این کیف پول همچنین از چرم با کیفیت ساخته شده است.شرکت تولیدکننده این کیف اعلام کرده است که این محصول گرانترین کیفی است که تاکنون تولید شده است.