پارس ناز پورتال

سوال جنسی درباره ریختن منی روی صورت و بدن زن

مجموعه : حذف شده است
سوال جنسی درباره ریختن منی روی صورت و بدن زن

سوال جنسی درباره ریختن منی روی صورت و بدن زن 

سوالات بسیاری درباره ریختن آب منی مردان روی صورت و بدن همسر وجود دارد که همیشه مورد بحث یوده است،در این میان ما جواب اصلی را برای شما ذکر می کنیم. 

 

فواید منی و ریختن منی روی صورت و بدن زن!!!

??برخی از آقایون به دلیل مشاهده فیلم های پورنو مبنی بر اینکه آن بازیگران آب را روی بدن شریک جنسی خود میریزند این آقایون هم دوست دارند این کار را تقلید کنند.

 

??اما آیا خوردن برای زنان و پوست آنها مفید است؟!

?۱-  به گزارش پارس ناز در وهله اول نگاه به این فیلم ها و تقلید از حرکات آنها کاری بسیار اشتباهست

 

?۲- اگر پوست بدن شریک جنسی شما به این آب منی حساسیت داشته باشد ممکن است دچار حساسیت های پوستی و قرمز شدن و خارش در ناحیه ناف و شکم گردد.

 

?۳- بوی این آب منی ممکن برای شریک جنسی شما بسیار زننده باشد و این باعث میشود که نسبت به شما احساس خوبی نداشته باشد

 

?۴- اگر هم قصد دارید آب منی را بر روی شریک جنسی خود بریزید سعی کنید در هر دفعه این کار را انجام ندهید مثلا ماهی یکبار این کار را بیشتر انجام ندهید.

 

?۵- آب منی را تحت هیچ عنوان روی صورت شریک جنسی خودو نریزید که ممکن است وارد دهان همسرتان شود و باعث عفونت های لثه خواهد شد.

 

?۶-اگر قصد دارید آب را روی مثانه خانم خود بریزید باید بسیار مواظب باشید ممکن است این آب لیز خورده و وارد واژن خانمتان شود و احتمال بارداری را بسیار بالا ببرد.

 

۷-ضمنا خوردن منی هیچ فایده خاصی ندارد و هیچ کمی به? بزرگتر شدن سینه و بهتر شدن پوست نمی کند . هیچ کمکی! اگر ذره ای کمک می کرد ، اینهمه دختر و زن در آرزوی داشتن سینه های بزرگتر ، هزار جور کرم گرانقیمت و جراحی پرهزینه و عوارض رو تجربه نمی کردند.

 

??و در آخر، در رفرنسهای پزشکی هیچ توصیه ای برای استفاده از منی روی پوست صورت ، وجود ندارد و‌ به هیچ‌ عنوان هیچ تاثیری مثبتی روی پوست ندارد.