پارس ناز پورتال

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش 

برای سفر پاییزی در هوای عالی پاییزی بهترین گزینه سفر به شهرهای اروپایی است چون بهترین گزینه در این فصل هستند. اگر برای سفر پاییزه خود هنوز مقصدی مناسب پیدا نکرده اید، اروپا میتواند یکی از بهترین گزینه هـای پیش رو باشد.

 

در این سفر تجربه آب و هوایی ایده آل، شلوغی کمتر و در عین حال مناظر زیبای پاییزی را خواهید داشت. با توجه به این فاکتور ها، به معرفی بهترین شهر هـای اروپا برای چنین سفر دل انگیزی خواهیم پرداخت.

 

* Perthshire
این منطقه در اسکاتلند که به کشور درختان بزرگ نیز مشهور است، یکی از جذاب ترین چشم انداز هـای پاییزی در سراسر اروپا را برایتان به ارمغان می آورد. تلالو رنگ هـای طلایی و مسی برگ درختان در آب رودخانه ها و دریاچه هـای این مکان شگفت انگیز، هر چشمی را خیره خود خواهد کرد.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

منطقه Perthshire، یکی از جذاب ترین چشم انداز هـای پاییزی در سراسر اروپا را برایتان به ارمغان می آورد

 

* Cumbria
رودخانه انگلیس همواره با مناظر زیبای خود، بازدید کنندگانش را غافل گیر میکند اما این هیجان با حال و هوای رنگ هـای پاییزی به اوج خود میرسد. Cumbria در انگلستان، مکانی ایده آل برای لذت بردن از چشم انداز هـای بی نظیر پاییزی خواهد بود.
سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

Cumbria در انگلستان، مکانی ایده آل برای لذت بردن از چشم انداز هـای بی نظیر پاییزی خواهد بود

 

Bruges
پاییز با رنگ هـای قرمز و طلایی خود، ساختمان هـای تاریخی شهر Bruges، در بلژیک را کادو پیچ می کند. انعکاس این رنگ ها در آب کانال هـای اطراف، منظره ای بی نظیر برای عکاسی به وجود می آورد.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

پاییز با رنگ هـای قرمز و طلایی خود، ساختمان هـای تاریخی شهر Bruges، در بلژیک را کادو پیچ می کند

 

* Bavaria
در جنوب کشور کشور آلمان بیشتر زیبایی هـای پاییزی اروپا را میتوانید مشاهده کنید. جنگل هـای وابسته به رشته کوه آلپ، با رنگ هـای پاییزی زیبا در برابر کوه هـای نیمه برفی، خودنمایی می‌کنند. در این منطقه همچنین قلعه ها و کاخ هـای متعدد جالبی نیز وجود دارند که به سفر شما رنگ و بویی خاص می بخشند.
سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

در جنوب کشور کشور آلمان بیشتر زیبایی هـای پاییزی اروپا را میتوانید مشاهده کنید

 

* Dubrovnik
این شهر زیبا در کرواسی، مقصدی رویایی و در عین حال مقرون به صرفه نسبت به بسیاری از شهر هـای ساحلی دیگر اروپا به ویژه در فصل پاییز خواهد بود. در این فصل سال، هوا هنوز کمی گرم است اما از شلوغی تابستان خبری نیست.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

 شهر زیبای Dubrovnik ، مقصدی رویایی و مقرون به صرفه به ویژه در فصل پاییز خواهد بود

 

* Wicklow
کوهستان هـای ایرلند در هر زمانی از سال، چشم نواز هستند. در پاییز نه تنها از این زیبایی هـای دو چندان شده بهره مند می شوید، بلکه آبشار ها نیز بکر تر و خلوت تر از هر زمان دیگری در سال هستند. علاوه بر بازدید از محل هـای تاریخی، می توانید به کوه نوردی در فضایی آرامش بخش نیز بپردازید.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

کوهستان هـای ایرلند در هر زمانی از سال، چشم نواز هستند

 

*  Piedmont
با سفر به این منطقه در ایتالیا، به ویژه در اکتبر می توانید از غذا هـای ایتالیایی لذیذ در کنار چشم انداز هـای بکر پاییزی لذت ببرید.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

با سفر به Piedmont در ایتالیا، می توانید از چشم انداز هـای بکر پاییزی لذت ببرید 

 

*  Aragon
اگر سفری به یاد ماندنی در پاییز میخواهید، این منطقه در شمال شرقی اسپانیا را از یاد نبرید. با سفر به این منطقه میتوانید علاوه بر تماشای رنگ هـای زیبای پاییزی، از پارک هـای ملی و حیات وحش متنوع آنها نیز دیدن کنید.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

اگر سفری به یاد ماندنی در پاییز میخواهید، منطقه Aragon در شمال شرقی اسپانیا را از یاد نبرید

 

*  Prague

اگر سفر پاییزه ای جذاب و در عین حال آرام میخواهید، میتوانید سری به جمهوری چک بزنید. تجربه غذا هـای محلی این کشور در کنار مناظر رویایی آن، تجربه ای خاص را در ذهنتان حک میکند. همچنین بازدید از نماد هـای تاریخی شهر و مکان هـای دیدنی آن، در فصل پاییز بسیار راحت تر خواهد بود چرا که با شلوغی رفت و آمد توریست هـای تابستانی مواجه نخواهید شد.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

اگر سفر پاییزه ای جذاب و در عین حال آرام میخواهید، میتوانید سری به جمهوری چک بزنید

 

* Budapest
با از میان رفتن تدریجی گرمای تابستان، سفر به مجارستان گزینه ای مناسب برای پاییز شما خواهد بود. در این فصل جشنواره هـای غذایی زیادی نیز برگزار میشود که می تواند بر جذابیت سفرتان اضافه کند. این شهر برای قدم زدن در دل زیبایی هـای پاییزی، مقصدی عالی به شمار می رود.

سفر پاییزی به اروپا و شهرهای زیبایش

با از میان رفتن تدریجی گرمای تابستان، سفر به مجارستان گزینه ای مناسب برای پاییز شما خواهد بود