پارس ناز پورتال

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیا

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیا

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیا 

در میان بازیکنان والیبال جهان رده بندی بر اساس دستمزد دریافتی انجام شد و نام سعید معروف در دومین رتبه به چشم می خورد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در رده بندی گران ترین بازیکنان دنیای والیبال در رده دوم قرار گرفت.

 

بر اساس فهرستی که سایت “والیبال وود” ارائه داده برونو رزنده والیبالیست معروف تیم سسی برزیل در این رده بندی نفر اول است. او در سال دو میلیارد و دویست میلیون تومان درآمد دارد تا نفر نخست پردرآمدترین هـای دنیای والیبال باشد.

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیادر رده دوم فهرست گران ترین بازیکنان دنیای والیبال نام سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران دیده می شود. معروف 31 ساله که هم اکنون عضو باشگاه پیکان تهران است در سال دو میلیارد تومان درآمد دارد.

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیامتئو اندرسون از تیم ملی کشور ایالات امریکا با درآمد سالیانه مشابه با معروف سوم است. به گزارش پارس ناز  این بازیکن در زنیت کازان عضویت دارد.ویلفردو لئون کوبایی از تیم زنیت روسیه نیز سالانه دو میلیارد تومان درآمد دارد و در این فهرست چهارم است.
گئورگی گروزر آلمانی در شانگهای چین بازی می‌کند و یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان درآمد دارد تا پنجم باشد.

 

توماس ادگار از استرالیا و عضو تیم پکن با همین مبلغ ششم است.ایوان زایتسف ستاره شهیر والیبال ایتالیا یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در سال از پروجیای ایتالیا میگیرد و هفتم است.

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیاماکسیم میخاییلوف دیگر بازیکن روسیه ای که عضو تیم زنیت است ویک میلیارد و ششصد میلیون در سال پول در می آورد نفر هشتم است.اروین انگاپت ستاره تیم ملی فرانسه در مودنای ایتالیا بازی می کند و درآمد سالیانه اش یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است تا در رتبه نهم قرار داشته باشد.

سعید معروف دومین بازیکن گران قیمت والیبال دنیاعثمانی خوان تورا دیگر بازیکن ایتالیایی و عضو باشگاه لوپه ایتالیا با در آمد سالیانه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هم در رتبه دهم قرار گرفته است.

 

جام جم آنلاین