پارس ناز پورتال

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم 

برندها برای تبلیغات خود همیشه به بهترین گزینه یعنی ستاره ها رو می آورند و این گونه است که ما برندها را در جهان با تبلیغات ستاره ها می بینیم. برخی از برندها برای آن که محصولات شان بیشتر به چشم آید، از ورزشکاران و چهره های مشهور جهان کمک می گیرند.

 

همکاری آنها در برخی مواقع آنقدر موفقیت آمیز است که توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند، اما از طرف دیگر برخی از آنها آنقدر غیرحرفه ای این کار را انجام می دهند که تمام هوادارانشان را از خود ناامید می کنند.ما در اینجا بهترین تبلیغات ستاره ها را در دنیای مد و فشن برایتان آورده ایم.

 

کانیه وست، A.P.C.

شما چه از شخصیت کانیه وست خوشتان بیاید، چه نه، او در حال حاضر یکی از بزرگ ترین چهره های جهانی است. برند «A.P.C.» یکی از مشهورترین برندهای لباس فرانسوی است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل همکاری کانیه وست با این برند لوکس، تجربه مثبتی را به کارنامه این ستاره هالیوود افزود.

 

همکاری آنها بیش از دو فصل به طول انجامید و دلیل آن هم کیفیت بالای این محصول، حضور ستاره ای چون کانیه وست در تبلیغات آن و مهمتر از همه تولید لباس هایی که داشتن آنها برای تمام مردان واجب است، بود.ستاره ها و برندهای جهانی در کنار همبردلی ویگینز، Fred Perry

برند فرد پری یک برند بریتانیایی است که به تولید لباس های غیررسمی و ورزشی می پردازد. همکاری این برند با ورزشکار دوچرخه سوار بریتانیایی که بین سال‌های ‎۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ میلادی در مسابقات بازی‌های المپیک تابستانی در مجموع ۷ مدال را از آن خود کرد، بسیار موفقیت آمیز بوده است.

 

فری پری بیشتر به خاطر تی شرت های پولوی خود شهرت دارد اما جذابیت دیگر محصولات آن در کنار ستاره ای چون بردلی ویگینز، موجب موفقیت آن شد.

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار همکندریک لمار، Reebok

سال قبل برند ریبوک کفشی وارد بازار کرد که مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت. این مدل کفش به رنگ سفید بود در حالی که رنگ کف سمت راست و چپ آن متفاوت بود(قرمز و آبی) و همین خلاقیت موجب جذابیت بیشتر آن شد. همکاری این برند با ستاره ای چون کندریک لمار، خواننده هیپ هاپ آمریکایی، نیز بر موفقیت آن افزود.

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هممایکل جردن، Nike

نایک، برندی است که محبوبیت آن برای همه ثابت شده است. این شرکت در سال 1984 برای مایکل جردن کفشی را با نام «Nike Air Jordans» طراحی کرد که بسیار زیبا و چشمگیر بود. این کفش در سال 1985 برای مصرف عموم نیز روانه بازار شد. به دلیل تنوع بسیار و نام ستاره ای چون مایکل جردن روی این مدل کفش، طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرد و موجب موفقیت آن شد.

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم

ستاره ها و برندهای جهانی در کنار همدیوید بکهام، H&M

بر خلاف بسیاری از ستاره های دیگر، دیوید بکهام، تن به هر تبلیغ و برندی نمی دهد. او همیشه قدم هایش را آگاهانه و برنامه ریزی شده بر می دارد.بی شک او یکی از خوشتیپ ترین مردان جهان می باشد که شیوه لباس پوشیدنش همیشه مورد توجه هوادارانش بوده است.

 

به همین دلیل است که برند اچ اند ام او را به عنوان مدل تبلیغات خود برگزید که موفقیت زیادی را برای او به همراه داشت.ستاره ها و برندهای جهانی در کنار هم