پارس ناز پورتال

ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتند

ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتند

ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتند

ستاره هایی که این هفته تولدشان بود و جشن گرفتند را در یک لیست در زیر می توانید مشاهده کنید.تولدتان مبارک! طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: ازکوبی برایانت بگیرید تا تیم برتون که 58 ساله شد در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم:

 

کوبی براینت 38 ساله شد
کوبی بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی زاده 23 اوت 1978، در پست شوتینگ گارد که تا سال ۲۰۱۶ برای تیم لوس آنجلس لیکرز بازی می‌کرد. کوبی برایانت قهرمانی ۵ دوره رقابت های ان بی ای را کارنامه دارد. وی به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بسکتبال و یکی از برترین ورزشکارهای تاریخ به شمار می‌رود.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندبرایانت در ماه آوریل از دنیای حرفه‌ای بسکتبال خداحافظی کرد؛ و در آخرین بازی خود با یوتا جاز 60 امتیاز آورد. او یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ان بی ای به شمار می‌آید و همواره یکی از ارکان مهم تیم ستارگان آل استار بوده ‌است. او به همراه شکیل اونیل، با تیم لیکرز به ۳ قهرمانی، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ دست یافت.

 

بعد از جدا شدن شکیل اونیل از تیم لیکرز کوبی پایه اصلی تیم لیکرز به حساب آمده و موفق شد که در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ تیم لیکرز را به مقام قهرمانی برساند.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندکوبی تاکنون ۸ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۸ بار در تیم اول دفاعی ان بی ای قرار گرفته‌ است. او تاکنون پنج بار قهرمانی ان بی ای و دو بار عنوان بهترین بازیکن فینال ان بی ای را کسب کرده‌ است. اسم مستعار او مامبای سیاه است.

 

کوبی براینت در سال 2001 با ونسا براینت ازدواج کرد و این زوج دو دختر به نام های ناتالیا و جیانا دارند. بازی وی همیشه با مایکل جوردن مقایسه می شد و دارایی خالص او 320 میلیون دلار برآورد شده است.ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندبلیک لایولی 29 ساله شد
بلیک لایولی مدل و بازیگر آمریکایی، زاده 25 اوت 1987، است که با نقش سیرینا ون در وودسن در سریال «دختر سخن‌چین» معروف شد، نقشی که برایش سه جایزه انتخاب نوجوان را به همراه آورد. وی در فیلم های سینمایی محبوبی مانند «زندگی خصوصی پیپا لی»، «شهر»، «فانوس سبز»، «وحشی ها»، «روزگار آدالاین»، «کافه سوسایتی» و «آب های کم‌عمق» نقش آفرینی کرده است.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندخانم لایولی که به خوش‌پوشی و سلیقه خوبش در انتخاب لباس معروف است، اواخر سال 2007 با همبازی اش پن بجلی دوست شد و اواسط سپتامبر 2010 رابطه سه ساله آنها به پایان رسید. بلیک در سال 2011 مدتی با لئوناردو دی کاپریو رابطه داشت و اوایل سال 2010 بود که سر صحنه فیلمبرداری «فانوس سبز» با رایان رینولدز آشنا شد و در سال 2012 با رایان رینولدز ازدواج کرد.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندآنها در دسامبر 2014 فرزنددار شدند و در آوریل 2016 این زوج اعلام کردند که منتظر به دنیا آمدن فرزند دومشان هستند. سریال درام «دختر سخن‌چین» که به مدت شش فصل از شبکه سی دبلیو از سال 2007 تا 2012 پخش شد، نقطه عطف حرفه بازیگری لایولی بود. دارایی خالص او 16 میلیون دلار برآورد شده است.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندشان کانری 86 ساله شد
شان کانری، متولد 25 اوت 1930، در سال ۱۹۸۸ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم «تسخیرناپذیران» از آن خود کرد. همچنین وی سه جایزه گلدن گلوب و دو جایزه بفتا را در کارنامه خود دارد.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتنداو در فیلم های بسیار پرفروشی مانند «مارنی» ساخته آلفرد هیچکاک، «انجمن نجیب زادگان عجیب»، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی»، «شکار برای اکتبر سرخ»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، «به نام گل سرخ»، «صخره»، «رابین هود و ماریان» بازی کرده است. بر طبق یک نظرخواهی او به عنوان “مشهورترین و مهمترین اسکاتلندی زنده” انتخاب شده است.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتنداو در ژوئیه سال ۲۰۰۰ از سوی ملکه الیزابت دوم به لقب شوالیه مفتخر شد. در سال ۱۹۸۹ مجله پیپل او را “جذاب ترین مرد زنده دنیا” اعلام کرد و در سال ۱۹۹۹ بر طبق آرا به عنوان “جذاب ترین مرد قرن” انتخاب شد.
شان کانری در هفت فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند نقش مأمور 007 را بازی کرده است

 

که این فیلم ها عبارتند از: «دکتر نو»، «از روسیه با عشق»، «پنجه طلایی»، «گلوله آتشین»، «تنها دو بار زندگی می کنی»، «الماس ها ابدی اند» و «هرگز دوباره نگو هرگز». دارایی خالص شان کانری 300 میلیون دلار برآورد شده است.

ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندکلودیا شیفر 46 ساله شد
خانم شیفر، متولد 25 اوت 1970، سوپرمدل آلمانی و مدیر خلاقیت برند پوشاک خودش است. وی در دهه نود تبدیل به یکی از موفق ترین سوپرمدل های دنیا شد که تصویرش تابحال بیش از 1000 بار روی جلد مجلات مختلف دنیا رفته است که از این لحاظ نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است. اوایل شروع حرفه مدلینگ، چهره او را به بریجیت باردو شبیه می دانستند.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندشیفر که همراه با دو برادر و خواهرش در حومه شهر دوسلدورف بزرگ شد، در جوانی از قد بلند و هیکل لاغرش خجالت می کشید و وقتی در 17 سالگی در یک کلوپ شبانه به او پیشنهاد مدلینگ در پاریس داده شد، کاملاً شوکه شده بود و فکر می کرد اشتباهی صورت گرفته است.

 

در اصل او می خواست وکیل شود و در کنار پدرش به شغل وکالت مشغول شود. در نهایت پس از مدلینگ برای برند شنل، کارل لاگرفلد از او خوشش آمد و پس از ظاهر شدن در کمپین تبلیغاتی Guess دیگر تبدیل به مدل شناخته شده ای در کل دنیا شد.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندشیفر قبلاً نامزد دیوید کاپرفیلد بود و حتی در برنامه هایش شرکت می کرد. در سال 2002 او با متیو وان، کارگردان، ازدواج کرد و حالا سه فرزند به نام های کاسپار، کلمنتاین و کوزیما دارد. مجله فوربس دارایی خالص این خانم را بالغ بر 55 میلیون دلار برآورد کرده است.ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندتیم برتون 58 ساله شد
تیموتی والتر “تیم” برتون، زاده 25 اوت 1958 در بربنک، کالیفرنیا، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده، طراح، نقاش و شاعر آمریکایی است که به خاطر سبک خاصش در ساختن فیلم های گوتیک-فانتزی معروف است. او در کودکی به دیدن فیلم های ترسناک و علمی-تخیلی علاقه داشت

 

و از نوجوانی شروع به ساخت انیمیشن هایی به روش استاپ موشن و فیلم‌های ۸ میلیمتری سیاه و سفید کرد. بعد از دبیرستان، برای یاد گرفتن فیلمسازی و انیمیشن به صورت حرفه‌ای به مؤسسه هنرهای کالیفرنیا رفت و سپس در استودیوی والت دیزنی مشغول به کار شد. او از سال ۱۹۸۲ تاکنون در عرصه فیلمسازی فعال بوده ‌است.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندبرتون همچنین نویسنده و نقاش کتاب شعر «مرگ غم‌انگیز پسر صدفی و قصه‌های دیگر» که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. تیم برتون با فیلم‌های عجیبی مانند «بیتل‌جوس»، «ادوارد دست‌قیچی»، «کابوس قبل از کریسمس»، «اد وود»، «اسلیپی هالو»، «عروس مرده»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»،

 

«سایه‌های سیاه» و فیلم های محبوب و موفقی از جمله «ماجراجویی بزرگ پی وی»، «بتمن»، «بازگشت بتمن»، «سیاره میمون‌ها»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «آلیس در سرزمین عجایب» و «فرانکن‌وینی» شناخته شده‌ است.
ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتندبرتون اغلب با تعداد خاصی از هنرمندان در آثارش همکاری می‌کند؛ مانند جانی دپ که از اولین همکاری‌شان در فیلم «ادوارد دست قیچی» تا بحال دوست صمیمی برتون بوده ‌است و در ۸ فیلم با هم همکاری کرده‌اند. وی دو فرزند به نام های بیلی و نل از هلنا بونهام کارتر دارد و دارایی خالص او 140 میلیون دلار برآورد شده است.ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتند

ستاره هایی معروف جهان که تولد خود را جشن گرفتند