پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

ساعت 8 شب به بعد و خوردن و کار کردن

ساعت 8 شب به بعد و خوردن و کار کردن

ساعت 8 شب به بعد و خوردن و کار کردن 

دانشمندان می گویند که برای خواب مناسب و کافی نباید زیاد کار کرد و همچنین تغذیه خود را نیز کنترل نمود. محققان دریافتند ساعت کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است.همچنین برخی مواد غذایی نیز در این امر بی تاثیر نیستند.

 

همچنين مصرف برخي از مواد غذايي قبل از خواب، سبب ايجاد اختلال در خوابيدن مي شود بنابراين براي داشتن خوابي آرام، اين مواد غذايي را نبايد بعد از ساعت ۸ شب مصرف کنيد.

 

شکلات: اگر چه شکلات تلخ، اسنک سالمي است که حاوي منيزيم و آنتي اکسيدان است اما کافئين موجود در آن مي تواند باعث بي خوابي شود.

 

کره مغز ميوه: مغز ميوه، منبع چربي سالم است و مي تواند در کاهش وزن موثر باشد. اما روند هضم چربي ها خيلي کند است و در صورت مصرف زياد، تمامي شب در معده مي ماند.

 

هله هوله: گاهي پيش مي آيد که هوس خوردن هله هوله قبل از خواب مي کنيم اما بايد بدانيم که اين مواد حاوي ميزان بالاي قند تصفيه شده و چربي اشباع شده است.از طرفي مصرف اين نوع مواد، باعث مي شود که خواب هاي بد ببينيم.

 

غذاهاي تند: براي داشتن خواب راحت، از خوردن غذاهاي پر ادويه و تند بپرهيزيد زيرا اين نوع غذاها با افزايش دماي بدن به طور موقت باعث بي خوابي مي شود.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ