پارس ناز پورتال

زیبایی بازو با انجام عمل جراحی

زیبایی بازو با انجام عمل جراحی

زیبایی بازو با انجام عمل جراحی 

برای زیبایی بازو عمل جراحی وجود دارد که می تواند زیبایی را به پوست و اندام شما بازگرداند.درباره این عمل اطلاعات مفیدی برای شما داریم. در عمل جراحی براکیوپلاستی  پوست و چربی اضافی برداشته می شود و زیبایی بازوها متناسب با سایر قسمت های بدن خواهد شد.

 

برای اینکه جراحی زیبای بازو به نتیجه مطلوب برسد از چندین روش می توان استفاده کرد

۱-لیپولیز در این روش با لیز کردن بافت های چربی سلول های چربی خرد شده و توسط کانول لیپوساکشن برای خارج کردن آماده می کنیم ..لیپولیز به جمع شدن پوست محل عمل کمک مخی کند .

 

۲-چربی های اضافی بازو توسط لیپوساکشن از دو نقطه در هر بازو توسط کانول های اختصاصی لیپوساکشن صورت می پذیرد که این کار با در نظر گرفتن وزن اولیه بیمار و نیز استخوان بندی و نیز شرایط بعد از عمل وی صورت می پذیرد .به طور کلی این عمل برای هر بیمار با شرایط مختلف فرق می کند و قبل از عمل طراحی بازو برای بیمار توضیح داده می شود .

 

۳-در این روش پوست اضافه بازو حذف می شود که به دو روش امکان پذیر می باشد :

 

الف-برداشتن پوست اضافه در ناحیه زیر بغل که مینی لیفت بازو گفته می شود که این عمل در بیمارانی صورت می پذیرد که یک وم بالایی بازو آ نها افتاده باشد .این طوری است که بتوان با برداشتن پوست قسمت بالایی بازو از سمت زیر بغلاسکار محل جراحی را در چین زیر بغل مخفی کرد .

 

ب- برداشتن پوست اضافه در تمام طول بازو در قسمت داخلی به طوری که وقتی بیمار ایستاده است و دست ها در کنار بیمار قرار دارد اسکار دیده نشود و فقط وقتی بیمار دستش را کاملا بالا می آورد اغسکار به صورت طولی در ناودان بین دو عضله بازو قابل مشاهده است که با داروهای آنتی اسکار می توان جای عمل را کمتر کرد .

 

مهمترین دلایلی که این عمل توصیه می شود عبارتند

۱-شل و آویزان بودن پوست ناحیه بالای بازو بعضا ناشی از توارث و ژنتیکی می باشد .

 

۲-تغییرات وزنی و پوستی فرد .افرادی که رژیم سخت می گیرند که اکثر آن ها نمی توانند این رژیم ها را ادامه دهند و دوباره افزایش وزن پیدا می کنند که باعث از بین رفتن بافت پوست بازوها می گردد .

 

۳-در بعضی موارد در بعضی از آفتاب سوختگی های شدید که باعث از بین رفتن بافت الاستینی پوست بازو ها می شود به دلیل اینکه سر شانه ها بافت لطیف تری نسبت به سایر اضای بدن دارند .

 

۴-بالارفتن سن در افراد باعث می شود که بافت کلاژن در پوست از بین برود و باعث شل شدگی بازوها گردد .
قبل از عمل زیبایی بازو حتما با پزشک خود همکری کنید و اطلاعات لازم راجب به مصرف هر دارویی را در اختیار پزشک قرار دهید .برای انجام لیپولیز به تنهایی نیاز به بیهوشی فرد نیست که این عمل با بی حسی موضعی قابل انجام می باشد .اما برای براکیوپلاستی بای بیهوشی کامل انجام شود .

 

در لیفت کامل بازو عمل  دوساعت و نیم به طول می انجامد و در مینی لیفت بازو عمل حدود یک ونیم ساعت است  که بیمار بعد از هوشیاری مرخص می شود .

 

بعد از براکیوپاستی

بیمار دو روز پس از عمل برای کشیدن درن ها و عوض کردن پانسمان باید به پزشک مراجعه  کند .و در هفته اول حرکت های سنگین با دست ممنوع می باشد .و دست بیمار باید در حالت خواب و نشسته بالاتر از بدنش قرار بگیرد .بازوها سوزش مختصری دارند که تا دو هفته طبیعی است و فعالیت ورزشی تا چهار هفته ممنوع می باشد.