پارس ناز پورتال

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهان

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهان

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهان

ستاره ها و بازیگران مشهور جهان همیشه به ظاهر و تناسب اندام خود اهمیت زیادی می دهند چون همیشه در دید عموم مردم جهان هستند. شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان، انرژی و پول برای این کار خرج کنید،

 

همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید. در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند.بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و … ندارند.

 

ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند. از مدل هایی مانند کندال جنر و جی جی حدید بگیرید تا بازیگران مشهوری مانند جسیکا آلبا دائماً با استایل همه پسندشان سوژه نشریات بانوان و وبسایت های فشن قرار می گیرند.

 

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

 

خوش پوش ترین های هفته:

باراک اوباما و همسرش میشل با پیراهنی از گوچی در مراسم Kennedy Center Honors 2016 برگزار شده در مرکز کندی در واشینگتن دی. سی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانلیدی گاگا با پیراهنی از یولان کریس، در حال اجرا در فشن شوی امسال Victoria’s Secret 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانتام هاردی روی جلد شماره ژانویه 2017 مجله اسکوآیر. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانرالف لورن و همسرش ریکی، برنده جایزه «دستاورد برجسته» در مراسم جوایز فشن 2016 در لندن. 

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، در مراسم جوایز فشن 2016 برگزار شده در تالار رویال آلبرت در لندن .
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکیت بکینسیل با کت و شلواری از رالف لورن، روی فرش قرمز جوایز فشن 2016 برگزار شده در تالار رویال آلبرت در لندن. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانویکتوریا بکهام در حال خروج از هتلش در نیویورک سیتی. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآدریانا لیما، فرشته ویکتوریاز سیکرت، مهمان برنامه وندی ویلیامز شو در نیویورک سیتی. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانالکسا چانگ با لباسی از پرادا روی فرش قرمز The Fashion Awards 2016. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانمریلین منسون روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانسلما هایک با پیراهنی از گوچی روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاندیوید گندی روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکیت ماس روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاندامنال گلیسون با کت و شلواری از بربری روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجرد لتو با ظاهر سر تا پا گوچی در کنار آلساندرو میشل، طراح مد اصلی برند گوچی، برنده جایزه «طراح سال» جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانداگلاس بوث با کت و شلواری از بربری در مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجوردن بَرِت در مراسم جوایز فشن 2016 

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاناولیویا پالرمو روی فرش قرمز مراسم جوایز فشن 2016

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجنیفر لارنس و کریس پرت در مراسم اکران فیلم Passengers در نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانالیسون ویلیامز، مجری مراسم جایزه Voices of Solidarity یک روز قبل از روز بین المللی حقوق بشر.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانسیه‌نا میلر در مراسم Breakthrough Prize 2016 در مرکز پژوهشی ناسا ایمز در کالیفرنیا.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانوین دیزل در مراسم Breakthrough Prize 2016 در مرکز پژوهشی ناسا ایمز در کالیفرنیا.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجسیکا آلبا در فروشگاه نوردستروم در مرکز آلا موانا در هونولولو، هاوایی. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکارا دلوین، مدل محبوب کارل لاگرفلد، در فشن شوی Metiers d’Art شَنل در هتل ریتز پاریس. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآل پاچینو 74 ساله و لوسیلا سولا، نامزد 35 ساله اش، در مراسم Kennedy Center Honors 2016 برگزار شده در مرکز کندی در واشینگتن دی. سی. برای دریافت جایزه اش به خاطر 50 سال خدمت به سینمای هالیوود. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاناشلی گرین در جشن تعطیلات زمستان بروکز برادرز با همکاری بیمارستان کودکان سنت جود.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکامیلا بل با بلوز و دامنی از کیت اسپید نیویورک، در کنار جیمی کینگ، در جشن تعطیلات زمستان بروکز برادرز با همکاری بیمارستان کودکان سنت جود.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاننائومی هریس با پیراهنی از گوچی در مراسم جوایز فیلم مستقل بریتانیا 2016 (BIFA) در لندن.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآدریانا لیما، فرشته ویکتوریاز سیکرت، مهمان برنامه تودی شو در نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکارلی کلاس با بلوز و دامن چهارخانه و کت مشکی در حال رفتن به مراسم تبلیغاتی سواروفسکی .
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجنیفر آنیستون عازم مراسم اکران فیلم Office Chrismass Party در نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانساندرا بولاک سر فیلمبرداری فیلم سینمایی Ocean’s Eight در محله بروکلین نیویورک سیتی. 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانتیلور هیل، فرشته ویکتوریاز سیکرت، مهمان برنامه This Morning از شبکه سی بی اس، در نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانرومی استرید، مدل هلندی ویکتوریاز سیکرت، بعد از فشن شوی ویکتوریاز سیکرت 2016 در نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانسوکی واترهاوس، مدل انگلیسی، با پارکایی از برند موس ناکلز، در بورلی هیلز کالیفرنیا.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآنا هاتاوی سر فیلمبرداری فیلم سینمایی Ocean’s Eight در محله بروکلین نیویورک سیتی.
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانبهترین های آرایش و استایل مو:
جی جی حدید، برنده جایزه مدل سال فشن اواردز 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجولیان هاف در مراسم TrevorLIVE LA 2016 در هتل بورلی هیلز
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجسیکا چستین در مراسم اکران فیلم جدیدش، Miss Sloane، در نیویورک سیتی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآدریانا لیما در مراسم جمع آوری کمک نقدی برای بنیاد خیریه Raising Malawi برگزار شده توسط مدونا در میامی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانهیلاری سوانک در مراسم Mon Cheri در مونیخ آلمان 
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجنیفر لارنس در مراسم اکران فیلم Passengers در نیویورک سیتی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانمیشل ویلیامز روی جلد شماره ژانویه مجله Elle
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانکارولینا کورکووا، در مراسم جمع آوری کمک نقدی برای بنیاد خیریه Raising Malawi برگزار شده توسط مدونا در میامی، فلوریدا
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجاسمین سندرز، در مراسم جمع آوری کمک نقدی برای بنیاد خیریه Raising Malawi برگزار شده توسط مدونا در میامی، فلوریدا
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاننیکی رید، همسر ایان سامرهالدر، در ضیافت شام خیریه بنیاد ایان سامرهالدر در گالریا مارکتی در شیکاگو
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجنا کولمن در مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاننیکول شرزینگر در مراسم جوایز فشن 2016
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهاناولیویا مان در مراسم اکران فیلم Office Chrismass Party در نیویورک سیتی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانجنیفر آنیستون در مراسم اکران فیلم Office Chrismass Party در نیویورک سیتی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانریس ویتراسپون در مراسم اکران نخست فیلم Sing در لوس آنجلس
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانآریانا گرانده در حال اجرا در مراسم جمع آوری کمک نقدی برای بنیاد خیریه Raising Malawi برگزار شده توسط مدونا در میامی، فلوریدا 

زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانزندایا در شب نمایش Dear Evan Hansen در برادوی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانلوسی هیل، با مدل موی جدید پائیزی
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهانلیدی گاگا در حال اجرا در فشن شوی امسال Victoria’s Secret
زیباترین ستاره های مشهور خوش اندام و خوش تیپ جهان