پارس ناز پورتال

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس

زنان جذاب که از همسر خود جدا شده اند و اکنون زندگی دیگری را در پیش گرفته اند. البته بیشتر زنان هالیوود خصبت جذابیت را دارند. بر کسی پوشیده نیست که رابطه ها در هالیوود بسیار کوتاه مدت هستند و حتی قبل از آنکه زندگی مشترکی شکل بگیرد، از هم می پاشد. البته همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم

 

بسیاری از سلبریتی ها وقتی عشق را می یابند، به شریک زندگی شان وفادار می مانند، ولی در این میان هستند ستاره هایی که قبل از خشک شدن مهر سند ازدواجشان، درخواست طلاق می دهند. البته وقتی جدایی ستاره ها در هالیوود به گوش رسانه ها می رسد، هرج و مرج و سر و صداهای زیادی به دنبال آن می آید.

 

بدون آنکه دلیل جدایی مشخص شود، مجله های شایعه پراکن و “منابع آگاه” شروع به دادن نسخه خودشان از آنچه اتفاق افتاده می کنند. طرفداران سر جایشان نشسته اند و سعی دارند با این شایعات و اخبار جسته و گریخته از این منبع و آن منبع سر در بیاورند که حقیقت ماجرای طلاق ستاره ها چیست. بنابراین بدترین شایعات شکل می گیرند و پخش می شوند.

 

اخبار جدا شدن یک زوج در هالیوود می تواند هم شوکه کننده و هم اجتناب ناپذیر باشد. در هر صورت، در این صنعت همه چیز خیلی زود حالت بدی به خود می گیرد وقتی یکی از زوجین راه خودش را می رود. همانطور که در بیشتر طلاق های هالیوودی دیده ایم، روال رسمی طلاق می تواند به راحتی و بی دردسر پیش برود یا تبدیل به جنگ اعصاب و روان شود.

 

برای مثال ستاره های موسیقی کانتری، میراندا لامبرت و بلیک شلتون طلاقشان ظرف چند روز قطعی و نهایی شد. ولی طلاق جانی دپ و امبر هرد به خاطر خشونت های فیزیکی و عدم وجود هرگونه توافقنامه پیش از ازدواج خیلی طول کشید.

 

در هالیوود رابطه ها هر جور که پیش بروند، یک چیز کاملاً قطعی است: خانم ها بر دلشکستگی جدایی غلبه می کنند و از این قضیه پیروز بیرون می آیند. در مورد بانوان مطلقه هالیوودی زیر، شاید هیچکدام حتی فکرش را هم نمی کردند که طلاق را تجربه کنند،

 

زیرا همه آنها کله شق و جسور و بی پروا هستند. حالا این خانم های جذاب در زندگی پس از طلاقشان موفق هستند و حتی بهتر از قبل به نظر می رسند و زندگی بهتری دارند.

 

15. کیتی هولمز

با آنکه وقتی کیتی شروع به آشنا شدن با تام کروز یکی از آقایان موفق هالیوود کرد، حسادت بسیاری از خانم ها را برانگیخت، ولی زندگی مشترک آنها پایان کلیشه ای سینمایی نداشت. کیتی فقط 26 سالش بود که با تام 42 ساله دوست شد. وقتی این دو با هم توسط دوربین های پاپاراتزی شکار شدند،

 

توفانی در رسانه ها به پا شد و اولین حضور رسمی آنها بین مردم در شهر رم ایتالیا بود. بعد از دو ماه آشنایی، آنها در سال 2005 نامزد کردند و 4 ماه بعد اعلام کردند که منتظر به دنیا آمدن دخترشان هستند. چند ماه پس از به دنیا آمدن سوری کروز، این زوج در رم ازدواج کردند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسبه نظر می رسید که رابطه هولمز و کروز عالی و بی عیب و نقص باشد، ولی پشت دوربین ها، در واقع زندگی آنها در حال از هم پاشیدن بود. وقتی اعلام کردند که می خواهند جدا شوند دنیا را شوکه کردند و رسماً اظهار داشتند که زندگی مشترک شش ساله آنها به بن بست رسیده است.

 

زمانی که هولمز در برادوی صرف می کرد و زمانی که برای بزرگ کردن دخترش می گذاشت ثابت کرد که کیتی مادری هدفمند است و سعی می کند که حضوری فعال در عرصه کاری هم داشته باشد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس14. دمی مور

دمی با طلاق بیگانه نیست. در واقع این خانم بازیگر 53 ساله سه بار طلاق را تجربه کرده است. او 17 سال بیشتر نداشت که با فردی مور ازدواج کرد. ای دو چهار سال بعد جدا شدند، ولی دمی به استفاده از نام خانوادگی اولین همسرش ادامه داد. سپس در سال 1987 مور با بروس ویلیس ازدواج کرد.

 

این زوج سه دختر به نام های رومر، اسکاوت و تالولا دارند. با این وجود پس از یک دهه زندگی مشترک، در اکتبر 2000 درخواست طلاق دادند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسسومین ازدواج دمی مور با اشتون کوچر بود که از او کم سن و سال تر بود. این زوج نیز کم خبرسازی نکردند، ولی پس از شش سال زندگی مشترک، تجربه طلاق دیگری برای دمی رقم خورد. به نظر طبیعی می رسد که دمی پس از سه تلاش ناموفق در سر و سامان گرفتن، حالا تمرکزش را روی دخترانش و بازیگری اش گذاشته است.

 

با این حال نمی توان انکار کرد که این خانم بازیگر که قبلاً مظهر جذابیت بوده، هنوز هم با زیبایی و جذابیتش بیننده را مسحور می کند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس13. امبر هِرد

این بازیگر آمریکایی که با حرفه اش به موفقیت بالایی دست پیدا کرده است، اخیراً با ماجرای طلاقش از جانی دپ سوژه بسیاری از رسانه ها و مطبوعات بوده است. این زوج در سال 2001 سر صحنه فیلمبرداری فیلم «خاطرات عجیب و غریب» با هم آشنا شدند و رابطه رمانتیک شان از همانجا آغاز شد.

 

چند سال بعد طی مراسمی خصوصی در منزل شان با هم ازدواج کردند. با آنکه این زوج با مسائل حقوقی که ربطی به زندگی شان نداشت مواجه بودند، ولی هیچ کس فکرش را نمی کرد که در حریم خانه شان مشکلات جدی داشته باشند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسدر ماه مه سال 2016 بود که خانم هرد درخواست طلاق داد و زمین و زمان را زیر و رو کرد. درخواست طلاق او حاوی ادعاهای جنجالی از جمله خشونت جانی دپ علیه او بود. علیرغم تیترهای خبری زشتی که به او نسبت داده شد، این خانم بازیگر هنوز هم یکی از زیباترین بازیگران هالیوود است و هنوز هم به کار بی نقص خود و نقش آفرینی در فیلم های سینمایی ادامه می دهد.

 

توانایی این بازیگر 30 ساله و استعدادش در بازیگری خیلی زود مسئله طلاق پر دردسر و پر سر و صدایش را در سایه خود قرار خواهد داد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس12. هالی بری

هالی شاید حرفه بازیگری موفقی را پشت سر گذاشته باشد، ولی نمی توان این موفقیت را در مورد زندگی رمانتیک با سه طلاق در رزومه شخصی اش تعمیم داد. آخرین طلاق او پس از دو سال زندگی مشترک با اولیویه مارتینز، بازیگر فرانسوی، رخ داد. علیرغم سه زندگی مشترک ناموفق،

 

خانم بری ثابت کرده که طلاق نمی تواند شخصیت او را در این صنعت تعریف کند و تأثیری روی کارش داشته باشد و با استعداد بی‌نظیر و تلاش مثال زدنی اش در فیلم ها و سریال هایی که بازی می کند این موضوع را ثابت کرده است.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسعلاوه بر توجهی که او روی پرده نقره ای جلب می کند، زیبایی طبیعی بری نیز به تنهایی جلب توجه می کند. در سال 2008 بود که Access Hollywood یک نظرسنجی راه اندازی کرد و نتیجه این نظرسنجی نشان داد که هالی بری «جذابترین زن سیاهپوست» است. پنج سال قبل از دریافت چنین عنوانی،

 

مجله پیپل او را در لیست «50 نفر از زیباترین مردم دنیا» در رتبه اول قرار داده بود. حالا در سن 50 سالگی این خانم که مادر دو فرزند است، هنوز هم با ظاهر بی نقص و زیبایی بی بدیلش بیننده را مسحور خود می کند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس11. بریتنی اسپیرز

این ستاره موسیقی پاپ هم سهم خود را از شکست های عشقی داشته است. زندگی مشترک اسپیرز و دوست دوران کودکی اش شاید کوتاهترین ازدواج در طول تاریخ باشد، زیرا این زوج 55 ساعت بعد از عروسی از هم جدا شدند. با این حال وقتی یکی از رقصنده های گروهش با نام کوین فدرلاین از او تقاضای ازدواج کرد،

 

بریتنی خجالت نکشید و دوباره بله را گفت. این دو پس از نامزد شدن بعد از فقط سه ماه آشنایی، با رابطه شان بسیار خبرساز شدند و حتی ریز وقایع رابطه شان در اولین برنامه رئالیتی این خانم خواننده تحت عنوان «بریتنی و کوین: پر هرج و مرج» به تصویر کشیده شد. پایان اجتناب ناپذیر این زندگی در سال 2006 اتفاق افتاد یعنی زمانی که اسپیرز با دو فرزند و سه سال زندگی از همسرش جدا شد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسبعد از طلاق، زندگی شخصی بریتنی با خصومت های بیشتر روبرو شد که شاید عامل اصلی از هم پاشیدن روانی او در سال 2007 باشد که بسیار هم جنجالی شد و توسط همه رسانه ها علنی شد. از آن به بعد، این آیکون دنیای موسیقی تلاش و مبارزه کرد تا وجهه اش را از نو بسازد. مدت زیادی طول نکشید

 

که با نیرویی تازه برگشت و حالا با موسیقی اش در عرصه دائمی شوهای لاس وگاس دوباره شهرت قبل را احیا کرده است. این خانم که حالا مادر مطلقه ای با دو پسر است ثابت کرد که برنامه کاری پر او باعث نشده که از مادر بودن کم بگذارد و این مسئله را به خوبی با سلفی هایی که از او در اینستاگرامش می بینیم پیداست. بریتنی قطعاً هنوز هم جذابیت گذشته را دارد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس10. گوئینث پالترو

پالترو با جمله معروفش یعنی «غیر زوجیت آگاهانه» پس از اعلام جدایی از همسرش کریس مارتین، طرفدارانش را شوکه کرد. پس از 13 سال زندگی مشترک با خواننده اصلی گروه کلدپلی، این زوج در نهایت از هم جدا شدند. این خانم بازیگر آمریکایی با نقشی که در فیلم «شکسپیر عاشق»

 

در سال 1998 بازی کرد، یک شبه ره صد ساله پیمود و شهرت زیادی بدست آورد. این خانم بلوند زیبا یک جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و دو جایزه SAG برای نقشی که در این فیلم محبوب بازی کرد بدست آورد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکساز آن به بعد حرفه بازیگری او رو به ترقی گذاشت و تبدیل به یکی از بازیگران زن پیشرو در هالیوود شد. در آوریل 2013، مجله پیپل پالترو را «زیباترین زن دنیا» در شماره ویژه سالانه اش نامید. با آنکه این موضوع صحت دارد ولی این خانم ثابت کرده که چیزی فراتر از چهره زیبا دارد و در سال 2008 وی علاقه اش

 

به صنعت غذا را به سطحی بالاتر برده و اولین کتابش را تحت عنوان «اسپانیا… یک سفر جاده ای آشپزخانه ای» نوشت. سه سال بعد نیز کتاب دیگری تحت عنوان «دختر پدرم: دستور پخت های خوشمزه و راحت برای جشن گرفتن خانواده و با هم بودن» منتشر کرد. در سال های بعد نیز این خانم جذاب و موفق دو کتاب دیگر منتشر نمود.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس9. جنیفر لوپز

او هنوز هم جنی از بلوک بغلی است. جنیفر لوپز به عنوان یکی از جذاب ترین خانم های هالیوودی، ثابت کرده که زندگی اش با طلاق از هم نمی پاشد و به موفقیت های بزرگش ادامه می دهد. استعداد لوپز فراتر از زندگی شخصی اش است و وجهه شخصی او با مشکلات عشقی زیر سوال نمی رود.

 

این زیباروی 47 ساله قبل از سال 2002 دو ازدواج کوتاه را تجربه کرد، ولی طلاق پر سر و صدایش از مارک آنتونی خواننده و دوست قدیمی اش بود که توجه رسانه های دنیا را به خود جلب کرد. آنها در سال 2004 ازدواج کردند و چهار سال بعد صاحب دوقلوی دختر و پسری شدند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسعلیرغم تابلوی سعادتمندی که به تصویر کشیده بودند، آنتونی پس از هفت سال زندگی مشترک درخواست طلاق داد. با پایان غم انگیزی که لوپز تجربه کرد، شاید کاسپر اسمارت، رقصنده گروه لوپز بود که دوباره شادی را به زندگی اش بازگرداند. رابطه این دو یکی از موفق ترین و زیباترین روابط در هالیوود بود.

 

این خواننده آمریکایی با وجهه جدیدش هنوز هم جذاب و زیباست و شادی زندگی و خوشبختی اش را با آهنگ ها و ترانه هایش نشان می دهد.

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس

8. مندی مور

مندی با اولین تک آهنگش در سال 1999 خیلی زود به شهرت دست یافت و در لیست الف چهره های هالیوودی قرار گرفت. خانم مور با حرفه موسیقی موفقش، در سال 2001 کارش را با حضور در کمدی «خاطرات پرنسس» ترقی داد. یک سال بعد در درام رمانتیک نیکولاس اسپارکز با عنوان «پیاده روی به یاد ماندنی» بازی کرد.

 

مندی مور با موفقیت در عرصه سینما و موسیقی برای زندگی شخصی و رمانتیکش هم وقت می گذاشت و در سال 2008 با رایان آدامز آشنا شد که او هم خواننده و ترانه سرا بود.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسپس از یک سال آشنایی، این زوج در ساوانا، جورجیا ازدواج کردند. علیرغم شش سال زندگی مشترک، این زوج که زمانی سعادتمند بودند درخواست طلاق دادند و علتش را «تفاوت های آشتی ناپذیر» اعلام کردند. ولی مندی اجازه نداد که شکست در ازدواج دید او را نسبت به عشق عوض کند

 

و پنج ماه بعد از طلاقش بود که با تیلور گلداسمیت گیتاریست آشنا شد. با تمام این مسائل، حرفه مور رو به نزول نگذاشت و علاوه بر آن شاهد هستیم که سریال جدید او با عنوان «این ماه هستیم» همین پائیز از شبکه ان بی سی پخش می شود.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس7. هایدی کلوم

به عنوان اولین مدل آلمانی که تبدیل به یکی از فرشته های ویکتوریاز سیکرت شد، هایدی کلوم چهره ای برجسته در صنعت مدلینگ به شمار می رود. این خانم که مدل مجله معروف Sports Illustrated Swimsuit نیز بوده است، به راحتی از راه رفتن روی دفیله های فشن شو ها به داخل آتلیه های طراحی مد راه یافت

 

و چند خط تولید پوشاک فشن و عطر و ادکلن نیز راه اندازی کرده است. با این حال زندگی شخصی اش به راحتی حرفه اش پیش نرفت.

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسکلوم پنج سال زندگی مشترک با ریک پیپینو (استایلیست) داشت، قبل از آنکه وارد رابطه ای پر فراز و نشیب با سیل (خواننده) شود. این دو در ماه مه 2005 در ساحلی در مکزیک ازدواج کردند و بعدها صاحب سه فرزند شدند. با این وجود، پس از هفت سال زندگی مشترک، طلاق گرفتند.

 

کلوم پس از طلاق بسیار پر سر و صدایش هرگز نلغزید و به موفقیت های بیشتر در تلویزیون ادامه داد. در سال 2013، این مدل آیکونیک به عنوان یکی از داوران فصل هشتم America’s Got Talent انتخاب شد. چه دوری در برنامه های تلویزیونی باشد، چه راه رفتن در خیابان، کلوم دنیا را دفیله خود کرده و هنوز هم در این کار موفق و بی نقص عمل می کند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس6. کیتی پِری

کیتی یکی از آیکونیک ترین خواننده های پاپ است، و هرگز اجازه نداده که طلاقش از راسل برند (کمدین) موفقیت او را کور کند. زندگی مشترک دو ساله آنها ممکن است در سال 2012 به بن بست رسیده باشد، ولی پری به ترقی و موفقیت ادامه داد. وقتی این خواننده جسور بعد از از هم پاشیدن

 

روانی اش در حال نوشتن ترانه By the Grace of God بود، به نشان دادن و به رخ کشیدن استعداد و توانایی اش ادامه داد. حتی تیلور سوئیفت هم می داند که کیتی بدون مبارزه دست از تلاش برنمی دارد و شکست را تحمل نمی کند. پری که تازه از برند جدا شده بود، با خواننده ای به نام جان مه‌یر آشنا شد

 

و این زوج دو آهنگ با هم ضبط کردند. به نظر می رسید که همه چیز به خوبی و خوشی برای آنها جلو می رود و عشق دوباره در افق پیش روی پری ظاهر شده است که این دو متوجه شدند رابطه شان به بن بست رسیده است.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسعلیرغم پایان اجتناب ناپذیر این رابطه، پری تور کنسرت جهانی Prismatic را آغاز کرد و به همه نشان داد که چقدر سرسخت است. این خواننده زیبا چهره اصلی تبلیغاتی برند آرایشی CoverGirl نیز شد و با Claire’s خط تولید جواهرات و اکسسوار راه اندازی کرد. طلاق باعث نشد که توانایی پری در گسترش برندش افت کند

 

و ثابت کرد که خواننده و موزیسین مستعدی است. در حال حاضر کیتی پری با اورلاندو بلوم است و تصاویر این دو را می بینیم که در مکان توریستی مختلف دنیا با هم تعطیلات می گذرانند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس5. هیلاری داف

هیلاری یک بچه ستاره سابق دیزنی است که هنوز هم مردم آمریکا به او افتخار می کنند. بر خلاف همبازی هایش در شبکه دیزنی، این هنرپیشه سریال «لیزی مک‌گوایر» وجدانش را همیشه بیدار نگه داشت و از دردسر به دور ماند. وقتی این خانم بازیگر و خواننده در سن 28 سالگی با مایک کامری (بازیکن هاکی)

 

در سال 2010 ازدواج کرد، طرفدارانش از ازدواج او بسیار خوشحال شدند. این زوج حتی صاحب پسری به نام لوکا شدند، ولی هیلاری بعد از شش سال زندگی مشترک و ساختن خانواده ای بی عیب و نقص، در سال 2016 تقاضای طلاق داد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسآنچه بیشتر مردم را شوکه کرد این بود که آنها اظهار داشتند که هنوز یکدیگر را دوست دارند و به دوستی شان ادامه خواهند داد. پس از طلاق، خانم داف خود را وقف کارش کرد و در سریال تلویزیونی جدید به نام «جوانتر» بازی کرد. علاوه بر بهتر شدن رزومه کاری، داف روی آلبوم جدیدش نیز کار کرد.

 

در طول مدتی که داف روی تبلیغات موسیقی و سریالش کار می کرد، روی جلد مجله Shape نیز رفت و نشان داد که یک مادر می تواند هیکل زیبایی هم داشته باشد. وی به تازگی با فرد دیگری آشنا شده و زندگی پس از طلاقش دوباره با عشق رنگ دیگری گرفته است.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس4. کیلی کوئوکو

کیلی به لطف نقش پنی، دختر بلوند زیباروی همسایه در کمدی موفق «تئوری بیگ بنگ» به شهرت رسید. با این حال در ازدواج 21 ماهه اش با رایان سوئیتینگ چنین موفقیتی را تجربه نکرد. با آنکه طلاق آنها توافقی بود، ولی پایان بد و تلخی برای کوئوکو داشت و حتی وی مجبور شد خالکوبی تاریخ ازدواجشان در پشت گردنش را بدهد پاک کنند.

زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسوی پس از طلاقش سعی کرد با دوستانش وقت گذرانی کند و از عشق جدیدش یعنی سوارکاری لذت ببرد. او که حالا از یک خانم متأهل تبدیل به زنی مطلقه شده بود، روی جلد مجله کازموپولیتن نیز رفت و به همسر سابقش نشان داد که چه چیزی را از دست داده است. حالا کوئوکو با دستمزد حیرت انگیز 1 میلیون دلار برای هر اپیزود این سریال،

 

هویت بازیافته اش را پذیرفته و حتی قدم در راه عشق جدیدی گذاشته است. این خانم رابطه خوبی را با کارل کوک که یک سوارکار حرفه ای است آغاز کرده و امیدواریم علاقه مشترک این دو به اسب ها، کلید موفقیت شان در راه طولانی عشق باشد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس3. کیت هادسون

هنرپیشه جذاب فیلم «چطور مردی را در ده روز از دست بدهیم» ممکن است روی پرده سینما تجربه از دست دادن مردی را داشته باشد، ولی خارج از فیلم نیز شکست در ازدواج را تجربه کرده است. در سال 2000 کیت هادسون با کریس رابینسون، خواننده اصلی گروه «کلاغ های سیاه» ازدواج کرد.

 

این زوج شش سال با هم بودند تا اینکه جدایی شان را علنی کردند. یک سال بعد نیز طلاق آنها قطعی و نهایی شد و حالا حضانت مشترک پسر ده ساله شان، رایدر را به عهده دارند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسهادسون در سال 2011 بار دیگر به عشق شانسی داد و با متیو بلامی نامزد کرد. پس از آنکه این زوج صاحب پسری شدند و چهار سال با هم بودند، نامزدی شان به هم خورد. حالا کیت مادر مطلقه ای با دو پسر است و به تازگی خط تولید پوشاک ورزشی Fabletics را نیز راه اندازی کرده است.

 

زمان هایی که کیت پوشاک ورزشی طراحی نمی کند یا مشغول فیلمبرداری نیست، با پسرانش وقت می گذراند و ظاهراً با نیک جوناس نیز دوست شده و دوباره راه عشق را پیدا کرده است.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس2. میراندا لامبرت

 به گزارش پارس ناز پس از یک دهه با هم بودن، طرفداران بلیک شلتون و میراندا لامبرت از شنیدن خبر جدایی این زوج پس از چهار سال زندگی مشترک، غافلگیر شدند. این ستاره های موسیقی کانتری یکی از محبوب ترین زوج های آمریکایی بودند، زیرا عشق و حمایتی که به یکدیگر نشان می دادند مثال زدنی بود.

 

با این حال به نظر می رسد که پشت درهای بسته این دو چندان هم هارمونی بی عیب و نقصی نداشته اند. با آنکه جنجال و سر و صدای زیادی بر سر دلیل جدایی آنها به پا شد، ولی لامبرت پس از شکست در زندگی مشترک خودش را جمع و جور کرد. قبل از طلاق او وزن اضافه اش را کم کرد

 

و روی فرش قرمز می درخشید. او که هنوز هم هیکل بسیار خوبی دارد، تک آهنگ جدیدش را نیز منتشر کرده که در چارت های موسیقی کانتری رتبه بالایی به دست آورده است.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسبا آنکه لامبرت اعتراف می کند که هنوز هم روزهای بدی را پشت سر می گذارد، ولی با عشق تازه ای که با اندرسون ایست (خواننده) بدست آورده، اصلاً نمی توان حدس زد که او روزهای ناراحت کننده ای هم داشته باشد. لامبرت با موهای بلوند پلاتینه آیکونیکش و همچنین با گیتار صورتی

 

و ترانه های جسورانه اش، اجازه نمی دهد که طلاق او را از زندگی عقب نگه دارد و همچنان به ترقی در صنعت موسیقی کانتری ادامه می دهد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس1. کیت بکینسیل

خانم بکینسیل (یا بکینسِل) با اولین فیلمی که بازی کرد یعنی «هیاهوی بسیار برای هیچ» به شهرت دست یافت. این بازیگر انگلیسی و موهای قهوه ای بلند خاصش، با استعداد و توانمندی ویژه اش در بازیگری و همچنین زیبایی ظاهری اش، مخاطبین را مسحور خویش ساخته است.

 

وی پس از گذراندن رمانس هشت ساله ای با مایکل شین (بازیگر) با وجود دختری به نام لیلی از او جدا شد. پس از پایان یافتن رابطه شان، این زیباروی بریتانیایی با لن وایزمن (کارگردان) ازدواج کرد که در سال 2003 در صحنه فیلمبرداری فیلم «جهان زیرین» با او آشنا شده بود. این دو 11 سال با هم بودند قبل از آنکه در نوامبر 2015 جدایی شان را اعلام کنند.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکسبکینسیل که اجازه نداد طلاق بر انگیزه های او اثر بدی بگذارد، به موفقیت های کاری اش ادامه داد و در کمدی رمانتیک «عشق و دوستی» نقش آفرینی نمود که در جشنواره فیلم ساندنس 2016 هم اکران شد. به علاوه بکینسیل در فیلمبرداری دنباله جدید «جهان زیرین: جنگ های خونین»

 

که قرار است در سال آینده اکران شود، آمادگی جسمانی اش را نیز به آزمون گذاشت. این خانم بازیگر زیبا که سابقاً مدل بوده با آنکه سهم خود را از دلشکستگی داشته است، ولی هرگز اجازه نداده که درد عاطفی او را از موفقیت در زندگی و کار و درخشیدن در دنیای هالیوود عقب نگه دارد.
زیباترین زنان هالیوودی مطلقه +عکس