پارس ناز پورتال

زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنند

زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنند

زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنند 

زوج چینی که پس از ازدواج کردن به دلیل فقر نتوانستند خانه ای برای خود تهیه کنند و تصمیم گرفتند تا در غار زندگی خود را بگذرانند. زوج چینی که پس از ازدواج قادر به فراهم کردن یک خانه مناسب برای خود نشدند به یک غار کوهی نزدیک شهر نانچونگ نقل مکان کردند و در طی 54 سال گذشته در آن سکونت دارند.

 

لیانگ زیفو 81 ساله و لی سویینگ 77 ساله، سه سال پس از ازدواج این غار را یافتند و از آنجا که قادر به خرید یک خانه واقعی نبودند، تصمیم گرفتند آنجا را تبدیل به خانه خود کنند.
زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنندزوجی که بیش از 54 سال در یک غار به عنوان خانه زندگی می کنند

 

به گزارش پارس ناز در ابتدا آنها این خانه غیرمعمول را با سه خانواده دیگر شریک بودند ، ولی پس از ترک آنها و همین طور چهار فرزند این زوج از این خانه، این زوج سالمند همچنان به زندگی کردن در این مکان ادامه داده و حتی فکر بیرون رفتن از غار را نیز نکردند.

 

پس از آنکه داستان زندگی آنها در رسانه های چینی بسیار توجه همه را به خود جلب کرد، مقامات محلی سعی کردند آنها را متقاعد به ترک غار کنند و حتی برای آنها یک خانه بسیار راحت تر را نیز فراهم کردند، ولی آنها راضی به ترک غار نشدند.
زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنندآنها خانه غاری خود را تبدیل به اقامتگاهی با سه اتاق خواب ، آشپزخانه و اتاق نشیمن کردند

 

این زوج در طول زندگی شان این غار را تبدیل به یک اقامتگاه راحت کردند و اکنون دارای سه اتاق خواب، یک آشپزخانه و یک اتاق نشیمن است. لیانگ حتی سقف را تبدیل به یک باغچه کوچک کرده و گیاهان مورد نیاز برای غذا را خودشان می کارند.

 

چاهی درست در نزدیکی در ورودی خانه، آب تمیز مورد نیاز منزل را فراهم می کند و به گزارش پارس ناز حتی به برق دسترسی دارند. این دو نفر ادعا می کنند تمام مایحتاج مورد نیازشان را دارند و نمی توانند تمام چیزهایی که به سختی آنها را به دست آورده اند بگذارند و بروند.
زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنندپس از ترک چهار فرزندشان از این خانه، این زوج به تنهایی و دور از مردم در این غار زندگی می کنند

 

از سوی دیگر، لی سویینگ می گوید، خانه غاری آنها در تابستان بسیار خنک تر و در زمستان بسیار گرمتر از خانه دست ساز بشر است. تنها چیزی که از نبود آن ناراحتند، مردم است و می گویند گاهی احساس تنهایی می کنند، به خصوص از وقتی که فرزندانشان از خانه رفته اند.
زوجی که پس از ازدواج درون غار زندگی می کنندزوج غارنشین حاضر به ترک خانه غاری خود نیستند و آن را به خانه دست ساز بشر ترجیح می دهند