پارس ناز پورتال

زن شوهردار کرجی عکس های لختش را منتشر کرد

زن شوهردار کرجی عکس های لختش را منتشر کرد

زن شوهردار کرجی عکس های لختش را منتشر کرد

زن شوهر دار کرجی که از زندگی خودش خسته شده بود،اقدام به انتشار تصاویر برهنه و لخت خودش در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کرد. زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت.

 

این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می برد برای انتقام از همسرش عکس های خصوصی شان را منتشر کرد.

زن شوهردار کرجی عکس های لختش را منتشر کردسرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز به شوک گفت: سی ام فروردین ماه سال جاری مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت عکس خصوصی وی و همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.پلیس به دنبال شناسایی عامل انتشار عکس های خانوادگی بود که مشخص شد همسر این مرد جوان به نام «ندا» خودش عکس های خصوصی شان را منتشر کرده است.

 

بدین ترتیب مرد جوان از همسرش شکایت کرد و او در بازجویی کارآگاهان پلیس فتا، انگیزه خود را انتقام عنوان کرد.این زوج جوان مدت ها بود که در گرداب طلاق عاطفی به سر می بردند و متأسفانه زن جوان که از این مسأله خسته شده بود، برای انتقامگیری از شوهرش عکس های خصوصی شان را منتشر می کند.

 

چند سال داری؟ ۲۷ سال.
چند وقت است ازدواج کردی؟ سه سال.
بچه هم دارید؟ نه بچه ای نداریم.

 

علت اصلی انتشار عکس های خصوصی و خانوادگی ات چه بود؟ برای انتقام از شوهرم.

 

چرا تمایل داشتی از شوهرت انتقام بگیری؟ چون او هیچ علاقه ای به من نداشت و از طرفی مرا هم طلاق نمی داد. من در خانه پدرم بودم و چند ماه در تنهایی زندگی می کردم که چنین کاری کردم.

 

با انتشار عکس های خودت، آیا فکر نکردی حیثیت خودت هم زیر سؤال می رود؟ آنقدر میلم برای انتقام شدید بود که اصلاً به این چیزها فکر نمی کردم.

 

الان که در بازداشت هستی چه احساسی داری؟ پشیمان هستم، چون به خودم ضربه زدم. 

 

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی زن با برادرزاده شوهر به قتل منجر شد

تجاوز پدر و پسر به دختر 14 ساله و باردار شدن وی

تجاوز جنسی وحشتناک به دختربچه 4 ساله و عاقبت آن

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

اقدام شرم آور مردی با 170 دختر به بهانه کاریابی

همخوابی زن شوهردار و مرد غریبه در خانه

همکاری دختر با دوست پسر برای قتل داماد