پارس ناز پورتال

این زن رکورد بارداری را با 17 ماه شکست

این زن رکورد بارداری را با 17 ماه شکست

این زن رکورد بارداری را با 17 ماه شکست 

بارداری همه انسان ها معمولا نه ماه است اما این زن 17 ماه باردار بوده است و باعث تعجب همگان شده است.این زن رکورد جدیدی را هم ثبت کرده است. یک مادر باردار اهل شهر تیاپینگ از ایالت هونان چین، شاید رکورد جدیدی را به عنوان طولانی ترین مدت بارداری بشکند!

 

 او ادعا می کند که قرار بود فرزندش را در ماه نوامبر سال گذشته به دنیا آورد ولی هشت ماه از موعود گذشت و او همچنان به دلیل کامل نشدن رشد جفت، هنوز باردار بود. این خانم سرانجام در 18 آگوست فرزندش به دنیا آمد.
این زن رکورد بارداری را با 17 ماه شکستبر طبق گزارش رسانه های محلی چین، خانم وانگ شی در فوریه 2015 باردار شد، ولی وقتی پس از نه ماه به بیمارستان رفت، پزشکان به او اطلاع دادند که به دلیل ناکافی بودن رشد جفت، هنوز قادر به وضع حمل نیست.خانم وانگ و شوهرش به دلیل نگران شدن از این شرایط هر 7 و یا 10 روز برای چکاپ به بیمارستان می رفتند. پس از گذشت 14 ماه از بارداری ،

 

او بسیار برای به دنیا آمدن فرزندش هیجان زده بود ولی پزشکان دوباره به او گفتند، این بار رشد جنین برای عمل سزارین کافی نیست.
این زن رکورد بارداری را با 17 ماه شکستگرچه بر طبق گزارش ها او قرار بود در سال 2015 وضع حمل کند ولی هنوز ادعای 17 ماهه بودن بارداری وی ثابت نشده است

 

گفته می شود طولانی ترین مدت بارداری ثبت شده به نام یک خانم امریکایی به نام بیولا هانتر است که به گزارش نیک صالحی پس از گذشت 375 روز از بارداری در سال 1945 وضع حمل کرد. ولی در موردخانم وانگ شی، بیش از 517 روز از بارداری او می گذشت. این رقم می تواند نام او را به عنوان رکورد دار جدید کتاب گینس ثبت کند.

 

گرچه او از انجام آزمایشات مربوطه برای این ادعا سر باز زده است و هنوز مدرک معتبری مبنی بر بارداری 17 ماهه او وجود ندارد.