پارس ناز پورتال

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان 

دونالد ترامپ از همسر پیشین خود دو پسر دارد که اکنون تشکیل خانواده داده اند و در طی این مدت به اندازه ایوانکا ترامپ نام ان ها بر سر زبان ها نیفتاد. دونالد ترامپ دیشب رسما به کاخ سفید راه یافت و چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا لقب گرفت. وی در مراسم شب گذشته نیز حاشیه ساز بود و سخنانش جنجال های زیادی به پا کرد؛

 

هرچند که این گونه مسائل دیگر برای آقای ترامپ عادی شده و نباید چندان از آن تعجب کرد. همانطور که می دانید، آقای ترامپ خانواده پر جمعیتی دارد. وی تا به حال چند بار ازدواج کرده که حاصل آن ها سه فرزند پسر و دو فرزند دختر بوده است.ما قبلا درباره ایوانکا و تیفانی ترامپ صحبت کرده ایم و امروز قصد داریم در مقاله ای مفصل به پسران رئیس جمهور جدید آمریکا بپردازیم. مطلب را تا پایان دنبال کنید تا با دونالد جونیور، اریک و بارون آشنا شوید.

 

دونالد جونیور؛ ۳۹ ساله فرزند ایوانا

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

وی که اکنون ۵ فرزند دارد، هنگام طلاق آقای ترامپ و مادرش ایوانا تنها ۱۲ سال داشت. وی به اندازه ای بزرگ بود که نیش و کنایه های همکلاسی هایش درباره طلاق را درک کند. دونالد جونیور رابطه ای بسیار صمیمی با پدربزرگ مادری اش داشت.

 

پدربزرگ او در سال ۱۹۹۰ میلادی درگذشت. آن ها در طول تابستان چند هفته را با یکدیگر می گذراندند و در شهری نزدیک به پراگ (ایوانا اهل چک بود) به شکار و ماهیگیری می پرداختند. او پس از پشت سر گذاشتن دوران مدرسه، راه پدرش را در پیش گرفت و در دانشگاه پنسیلوانیا، رشته اقتصاد را دنبال کرد.

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

وی در دوران تحصیل تا آستانه الکلی شدن نیز پیش رفت اما علاقه اش به شکار، توانسته او را در راه درست نگه دارد. او همیشه زود می خوابید و صبح زود به شکار بوقلمون می رفت. در سال ۲۰۰۱ زمانی که تنها ۱ سال از فارغ التحصیلی دونالد جونیور می گذشت، او برای دومین بار تصمیم گرفت برای پدرش کار کند.

 

وی در ۱۳ سالگی نیز در پروژه قصر ترامپ کار کرده بود. معاون اجرایی توسعه و ادغام رئیس جمهور آمریکا، اکنون در گروه آقای ترامپ فعالیت دارد. جونیور با توسعه محوطه غربی مجموعه اقامتی ترامپ و فعالیت در پروژه های شیکاگو، لاس وگاس، اسکاتلند و هند، تجربیاتی در این زمینه به دست آورد.

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

جونیور به واسطه پدرش با همسرش وانسا آشنا گشت. وی به خاطر پیشنهاد دادن به او جلوی یک جواهر فروشی و در حضور دوربین ها، سر و صدای زیادی به پا کرد. شایعاتی مبنی بر ادعای وی در خرید حلقه ای ۱۰۰ هزار دلاری وجود داشت. این زوج اکنون ۷ سال است که با هم زندگی می کنند و ۵ فرزند دارند.

 

اریک؛ ۳۳ ساله فرزند ایوانا

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

اریک مدت ها به عنوان فرزند خجالتی خانواده شناخته می شد. وی جونیور را مربی و ایوانکا را مادر دوم خود می دانسته است. او در این رابطه می گوید: “اینوانکا من را زیر بال و پر خود گرفت و باعث شد که من به فردی بهتر تبدیل شوم.”

 

بر خلاف دیگر فرزندان، اریک دانشگاه جرج تاون را انتخاب کرد و بعد از تحصیلات مستقیما به کار پدرش روی آورد. وی نیز همان سمت برادر بزرگترش را در اختیار دارد، اما وجهه و آینده کاری او تازه در حال شکل گیری است.

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

اریک در سال ۲۰۱۲ بعد از داشتن ۵ سال رابطه با نامزدش لارا یوناسکا، به او پیشنهاد ازدواج داد. پدرش یعنی آقای ترامپ، در منطقه وسچستر نیویورک خانه ای به او اهدا کرد و حلقه ازدواج نیز از جواهرات برند ایوانکا تهیه گشت. لارا قبلا مربی خصوصی و تهیه کننده تلویزیون بوده است. آن ها عروسی خود را در حضور ۴۰۰ میهمان و در عمارت آقای ترامپ در ساحل پالم جشن گرفتند.

 

جرد کونشر داماد آقای ترامپ میزبانی مراسم را بر عهده داشت و به شوخی به عضو تازه وارد خانواده گفت: “تو تنها به این خانواده وارد نشدی، بلکه ۶ میلیون فالوور در توییتر را نیز به دست آوردی.”

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

وی همچنین مالکیت و مدیریت بزرگترین مزرعه انگور ویرجینیا را در اختیار دارد. اریک متعهد شده که مبلغ ۲۸ میلیون دلار به بیمارستان تحقیقاتی کودکان «St. Jude» در قالب موسسه خیریه «اریک ترامپ» بپردازد. او و همسرش لارا زمان خود را بین وسچستر و منهتن تقسیم می کنند.

 

بارون؛ ۱۰ ساله پسر ملانیا

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

 به گزارش پارس ناز به نظر می رسد که بارون در مقایسه با دیگر فرزندان، شباهت بیشتری به پدرش داشته باشد. ملانیا ترامپ درباره پسرش می گوید: “او علاقه دارد که چیزی را بسازد، سپس خرابش کند و دوباره آن را از نو بنا نماید. بنابراین می توان او را دونالد کوچک صدا زد.” بارون در پنت هاوس برج ترامپ طبقه ای جداگانه برای خودش دارد.

درباره زندگی پسران دونالد ترامپ و همسرانشان

بارون چهارمین سالروز تولدش را همراه با دوستانش در موزه هوا فضای «Intrepid Sea» منهتن جشن گرفت. ملانیا درباره پسرش گفته است که او به تنیس و بیسبال می پردازد، اما تمایل او بیشتر به ورزش مورد علاقه پدرش یعنی گلف است. پدر و مادر او تا آن جایی که می توانند، سعی می کنند بارون را در معرض دید عموم قرار ندهند، اما وی به طور مرتب در مراسم جایزه بزرگ ترامپ حضور داشته است.

 

روزیاتو

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ