پارس ناز پورتال

زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفته

زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفته

زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفته

خوش استایل ترین ستاره های هفته را می توانید در مجموعه تصویر زیر مشاهده کنید. افراد مشهور همیشه از بهترین لباس ها از برترین برندها استفاده می کنند. شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان،

 

انرژی و پول برای این کار خرج کنید، همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید. در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند. بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند

 

و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و … ندارند.ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند. از مدل هایی مانند کندال جنر و جی جی حدید بگیرید تا بازیگران مشهوری مانند جسیکا آلبا دائماً با استایل همه پسندشان سوژه نشریات بانوان و وبسایت های فشن قرار می گیرند.

 

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

 

خوش پوش ترین های هفته:

کیت، دوشس کمبریج، با پیراهنی گلدار از الکساندر مک‌کوئین در مهمانی برگزار شده برای تیم ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی بریتانیا، از جمله نیکولا آدامز بوکسور.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهمیشل اوباما با پیراهنی از آتلیه ورساچه در مراسم بازدید نخست وزیر ایتالیا از کاخ سفید.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهلیدی گاگا با لباسی از ورساچه در نیویورک سیتی.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهلیو دی کاپریو با کت و شلواری از آرمانی در مراسم اکران مستند Before the Flood در نیویورک در ستاد سازمان ملل.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتههلن میرن در ضیافت ناهار Power of Women برگزار شده توسط ورایتی.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهنائومی هریس با کت و شلواری از بیانکا جگر و کفش هایی از سوفیا وبستر در ضیافت ناهار Power of Women برگزار شده توسط ورایتی.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهآلیسیا ویکاندر با پیراهنی از لوئی ویتون در کنار مایکل فسبندر در مراسم اکران فیلم The Light Between Oceans در لندن.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهکالین فرث در مراسم اکران فیلم Loving در بورلی هیلز.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهریچل وایس در افتتاحیه Public در نیویورک.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهرزی هانتینگتون-وایتلی با کت چرم و شلوار مشکی در نیویورک.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهاندریا دیاکونو با کت و شلواری از مایکل کورس در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهاولیویا پالرمو با تیپ خاکی در نیویورک سیتی.زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهآلیسیا ویکاندر با کتی از کلاب موناکو طی تور تبلیغاتی فیلمش،The Light Between Oceans ، در لندن.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهبهترین های آرایش و استایل مو:

الیزابت اولسن در افتتاحیه Kenzo x H&M
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهریچل مک‌آدامز در مراسم اکران فیلم Dr. Strange در هالیوود.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهتیلدا سوئینتن در مراسم اکران فیلم Dr. Strange در هالیوود.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهاندرا دی، مدل کلکسیون پائیز 2016 جواهرات پاندورا.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهآنا کندریک در مراسم اکران فیلمش، The Accountant در بریتانیا.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهآلیسیا ویکاندر در جشنواره فیلم لندن.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتههیلی بالدوین در مراسم Karl Lagerfeld x Elle در نیویورک.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفتهنگین میرصالحی، مدنویس هلندی.
زنان و مردان خوش اندام سوپراستارهای خارجی این هفته