پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

چگونگی ساخت صابون قالبی چگونگی ساخت صابون قالبی دفاع از میهن جتی توسط این 5 سال شجاع دفاع از میهن جتی توسط این 5 سال شجاع ازدواج ۲۳ میلیارد تومانی این مرد هندی ازدواج ۲۳ میلیارد تومانی این مرد هندی تصاویر کشیدن دندان از بینی این مرد تصاویر کشیدن دندان از بینی این مرد عروس 19 ساله چاق با لباس عروس 600 میلیونی عروس 19 ساله چاق با لباس عروس 600 میلیونی این خانم عجیب قدرت بینایی اش فوق بشری است + عکس این خانم عجیب قدرت بینایی اش فوق بشری است + عکس 10 مهر (2 اکتبر)؛ روز جهانی بدون خشونت 10 مهر (2 اکتبر)؛ روز جهانی بدون خشونت مادری که به طرز وحشتناکی به زیبایی دخترانش حسادت می کند مادری که به طرز وحشتناکی به زیبایی دخترانش حسادت می کند کلاس آموزش هم آغوشی و بغل کردن برای مجردها +عکس کلاس آموزش هم آغوشی و بغل کردن برای مجردها +عکس این دختر بدون لباس به زبان گاوی مسلط است این دختر بدون لباس به زبان گاوی مسلط است اتفاق باورنکردنی و شگفت انگیز خواهران غریب (عکس) اتفاق باورنکردنی و شگفت انگیز خواهران غریب (عکس) رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس مراسم انتخاب زیباترین دختر شایسته جهان در 2016 مراسم انتخاب زیباترین دختر شایسته جهان در 2016 چه اتفاقی بر سر مغز آلبرت انیشتن آمد؟ +(عکس) چه اتفاقی بر سر مغز آلبرت انیشتن آمد؟ +(عکس) رونمایی طولانی‌ترین بارداری در دنیا + عکس رونمایی طولانی‌ترین بارداری در دنیا + عکس شغل تعجب آور و دیدنی این زن مانکن بیمار شغل تعجب آور و دیدنی این زن مانکن بیمار خواستگاری از نوع اینترنتی و شرطی بسیار عجیب.! خواستگاری از نوع اینترنتی و شرطی بسیار عجیب.! با هکر سازمان سیا و مجلس سنای آمریکا بیشتر آشنا شوید.!(تصاویر) با هکر سازمان سیا و مجلس سنای آمریکا بیشتر آشنا شوید.!(تصاویر) مشقت های دختر مو قرمز زیبا او را به ملکه زیبایی تبدیل کرد + عکس مشقت های دختر مو قرمز زیبا او را به ملکه زیبایی تبدیل کرد + عکس دخترانی که به طرز عجیب شبیه شخصیت کارتونی هستند دخترانی که به طرز عجیب شبیه شخصیت کارتونی هستند

زمان مناسب برای وزنه زدن چقدر است؟

زمان مناسب برای وزنه زدن چقدر است؟

زمان مناسب برای وزنه زدن چقدر است؟ 

شما در باشگاه چقدر زمان صرف وزنه زدن می کنید؟ آیا می دانید زمان مناسب برای این تمرین چقدر است؟ ما به شما می گوییم. مقدار زمانی که شما به بلند کردن وزنه ها اختصاص می دهید، به تجربه وزنه برداری شما و اهداف تمرینی تان بستگی دارد. وزنه برداران با تجربه می توانند فشار تمرینی بیشتری را تحمل کنند

زمان مناسب برای وزنه زدن چقدر است؟

و برای مشاهده پیشرفت مستمر، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. مبتدی ها باید زمان بیشتری را به ریکاوری عضله و به جلوگیری از بیش تمرینی اختصاص دهند. هرچه فشار تمرینی بیشتر باشد، زمانیکه باید اجازه دهید بدنتان بین جلسات ریکاوری شود، بیشتر خواهد بود.

 

اگر مبتدی هستید

یک برنامه قدرتی پایه برای تقویت یک ساختمان عضلانی متوازن در تمام گروههای اصلی عضلانی، تقویت رباط ها و تاندون ها و به حداقل رساندن خطر آسیب دیدگی شما طراحی می شود. مبتدی ها می توانند با انجام ۲ تا ۳ جلسه در هفته که هر کدام حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد،

 

 به گزارش پارس ناز قدرت پایه شان را بهبود ببخشند. وزنه برداران با تجربه همچنان می توانند از یک برنامه قدرتی پایه بهره ببرند اما هدفشان باید انجام ۳ تا ۴ جلسه تمرین درهفته باشد که هر کدام حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد.

 

برای عضلات بزرگ

هیپرتروفی به افزایش حجم عضلانی اشاره دارد و اندام وزنه برداران با تجربه را باریک تر می سازد. توماس آربیچل و راجر ارل، دانشمندان ورزشی و نویسندگان “ملزومات تمرین قدرتی و آماده سازی”، می گویند که تمرین کردن برای هیپرتروفی، همیشه با افزایش قدرت عضلانی مرتبط نیست.

 

برای ایجاد هیپرتروفی، شما باید ۲ تا ۴ جلسه درهفته با وزنه تمرین کنید و درهر جلسه حدود ۶ تا ۹ لیفت انجام دهید. هر جلسه باید حدود ۴۰ دقیقه طول بکشد و شامل یک گرم کردن کامل باشد.

 

برای به حداکثر رساندن قدرت

بهبود قدرت حداکثر شما، مستلزم بلند کردن وزنه های سنگین تر است و بدنتان به زمان بیشتری برای ریکاوری و سازگاری در بین جلسات نیاز خواهد داشت. برای بهبود قدرت حداکثرتان، فقط ۲ تا ۳ جلسه تمرین با فواصل مناسب در هفته انجام دهید. فقط ۳ تا ۶ تمرین با ۳ تا ۶ ست از هر کدام را انتخاب کنید.

 

به خودتان مقدار زیادی زمان برای استراحت کردن در بین ستها دهید که به شما حدود ۳ تا ۵ دقیقه زمان برای ریکاوری دهد.

 

اگر هدف شما توان است

توان، ترکیبی از قدرت حداکثر و سرعتی است که در آن، لیفت انجام می شود. ورزشکاران برای دستیابی به میزان بالایی از نیرو بطور سریع ــ از جمله در فوتبال یا راگبی ــ به توان نیاز دارند. مشابه تمرین قدرت حداکثر، تمرین توان نیز شدید است و به مقدار زیادی زمان ریکاوری نیاز دارد.

 

مبتدی ها در هنگامیکه یک برنامه پاورلیفتینگ را آغاز می کنند، باید ۲ جلسه در هفته تمرین کنند، در حالیکه وزنه برداران با تجربه تر می توانند ۳ جلسه تمرین انجام دهند. برای بهبود توان عضلانی تان، فقط ۲ تا ۵ تمرین انتخاب کنید و ۳ تا ۵ ست از هر کدام را انجام دهید.

 

یا برای استقامت

استقامت عضلانی، توانایی بدن شما برای تحمل یک بار معین برای مدت زمان طولانی تر است. تمرین کردن برای استقامت عضلانی باید شامل زمان ریکاوری کمتر باشد زیرا شما عضلاتتان را آماده می سازید که در حالیکه تحت خستگی قرار دارند، تمرین کنند. برای بهبود استقامت عضلانی، هر هفته ۳ تا ۴ جلسه تمرین انجام دهید و هر تمرین را ۱۵ تا ۳۰ بار تکرار کنید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ