پارس ناز پورتال

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای جالب و باورنکردنی که در کتاب گینس ثبت شده است.برخی از آن ها واقعا دیدنی و جذاب هستند و ارزش دیده شدن را دارند. 

 

رکورد بیشترین چرخش با اسکیت درحالت آویزان از گردن
تیم اسکیت رکورد شگفت انگیز چرخش درحالیکه از گردن آویزان هستند را شکستند. گروه آکروباتیک جوان «شنیانگ جینیانگ» از چین رکورد باورنکردنی بیشترین چرخش با اسکیت درحالیکه از گردن هایشان آویزان بودند را در 30 ثانیه شکستند. این تیم چهار نفره توانستند در 30 ثانیه 183 دور بچرخند.

 

در این تلاش، دو اسکیت باز روی یک دایره حرکت می کردند و دوتای دیگر به حالت معلق و افقی از گردن هایشان آویزان بودند و می چرخیدند.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسرکورد بیشترین شمع روی کیک

تولیدکننده نوشیدنی «Mike’s Hard Lemonade» از کانادا هفدهمین سالگرد تاسیسش در لس آنجلس را با شکستن رکورد بیشترین شمع روی کیک جشن گرفت. روی کیک آن ها 50151 شمع قرار داشت که به تعداد لایک هایی پستی بود که این برند به مناسبت تولدش روی فیسبوک قرار دارده بود.

 

آن ها 72 کیک شکلاتی را در کنار هم قرار داده و یک حلقه مربعی ایجاد کردند که 310.26 کیلوگرم وزن و 8.18 مترمربع مساحت داشت و روی آن با شمع پوشانده شده بود. مقداری از این کیک خوشمزه توسط مهمانان خورده و باقیمانده آن به خیریه اهدا شد. این رکورد قبلا در اختیار «آشریتا فورمن»

 

در ارتباط با مرکز «Sri Chinmoy» بود. آن ها 48523 شمع روی کیک هفتاد و هفتمین سالگرد این مرکز در جامائیکا در سال 2008 قرار داده بودند.

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسطولانی ترین مسیری که یک خودرو روی دو چرخ پیموده
بدلکار فرانسوی «Yannick Dupont» رکورد طولانی ترین مسیری که تا به حال روی چرخ های جانبی یک موتور چهارچرخ پیموده شده را شکسته است. او مسافت باورنکردنی 34.29 کیلومتر را روی دو چرخ یک «quadbike » سال گذشته در فرانسه پیمود. طبق قوانین گینس او نباید از هیچ وسیله کمکی استفاده می کرد

 

و تنها با استفاده از مهارت های رانندگی خود وضعیت خود را روی دو چرخ حفظ می کرد. رکورد قبلی 27.18 کیلومتر بود که در سال 2012 در گرنتسویل توسط «دانیل آدامز» به دست آمده بود.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسبیشترین حرکت کیک فیلیپ در 30 ثانیه

اسکیت باز نوجوان «Alex DeCunha» از انگلستان رکورد بیشترین حرکت کیک فیلیپ را در 30 ثانیه با 18 حرکت شکست. این حرکت شامل یک پرش می شود، به طوری که اسکیت باز هر چهار چرخ را به طور همزمان از زمین بلند می کند و سپس اسکیت بورد را در هوا 360 درجه می چرخاند. آلکس رکورد قبلی که 13 چرخش بود و توسط «Zachary Kovacs» و «Michael Sohheh» در سال 2008 به دست آمده بود را شکست.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسرکورد طولانی ترین نت صوتی به صورت ممتد

به گزارش پارس ناز «Alpaslan Durmuş» از ترکیه رکورد طولانی ترین نت صوتی ممتد را ماه گذشته شکست. او توانست به طرز شگفت انگیزی 1 دقیقه و 52 ثانیه صدایش را نگه دارد. این خواننده ترک نت خود را بالاتر از آستانه دسی بل مورد نیاز ، فاصله 2.5 متری نگه داشت. طبق قوانین گینس در این تلاش زیروبمی صدا باید ثابت بماند

 

اما محدوده اندکی برای تغییرات حجم صدا مجاز است. رکورد قبلی در سال 2009 توسط «ریچارد فینک» امریکایی با 1 دقیقه و 43 ثانیه به دست آمده بود.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسرکورد بیشترین حرکت چین-آپ در 24 ساعت

آتش نشان فنلاندی «Joonas Mäkipelto» رکورد بیشترین حرکت چین آپ در 24 ساعت را با 5050 حرکت شکست، علی رغم اینکه شانه اش در مراحل اولیه آسیب دیده بود. بعد از شکستن رکورد متخصصان تناسب اندام به او توصیه کردند چند ماه استراحت کند تا بدنش کاملا التیام یابد.

 

کل این تلاش به صورت آنلاین پخش شد و بیش از 337 هزار بیننده را جذب کرد. حتی خواننده معروف فنلاندی یک پیام تشویق با تلفن برای او ارسال کرد که تماشاچیان از بلندگو می شنیدند. رکورد قبلی این حرکت 5045 بود و توسط «لوکاس گارل» کانادایی در سال 2011 بعد از 18 ساعت و 52 دقیقه به دست آمده بود که دلیل آسیب دیدگی شانه اش تصمیم گرفته بود مسابقه را ادامه ندهد.

 

چین‌آپ بدین صورت است که بارفیکس را با دو دست گرفته (که کف دستان روبه صورت باشد) به طوری که آرنجتان کاملاً باز باشد سپس خود را بالا می‌کشید تا چانه به بارفیکس برسد.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس رکورد دورترین فاصله پرش کت لیپ

اعضای تیم پارکور«Jestion» از ایتالیا رکورد دورترین فاصله حرکت کت لیپ را شکستند (تاب خوردن از یک میله و پریدن و تلاش برای گرفتن دیواری که چند متر دورتر است.) جیان مارکو توانست با موفقیت فاصله باورنکردنی 4 متر را بپرد. هم چنین جیان توانست سریعترین دور پارکور با چهار مانع را در 21.47 ثانیه را به دست بیاورد.

 

این مسیر از چهار مانع شامل 7 میله برای پرش از روی آن، 2 جفت مانع دوبل کنگ، یک میله و یک دیوار برای حرکت کت لیپ، یک دیوار با یک حفره با اندازه و ارتفاع از پیش تعیین شده برای عبور از آن می شود.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسرکورد بیشترین برد در مسابقات جهانی ریش و سیبیل

«کارل هاینز هیل» آلمانی توانسته 8 بار در مسابقات جهانی ریش و سیبیل برنده شود.به گزارش پارس ناز از سال 1999 تا سال 2011 او در دسته ریش ناقص سلطنتی در این رقابت ها شرکت کرده و آخرین موفقیتش در نروژ در سال 2011 بوده است. موفقیت های او همین دسته و در سال 1999 در سوئد،

 

سال 2003 در ایالت نوادا، سال 2005 در برلین، سال 2007 در برایتون، سال 2009 در آلاسکا و سال 2011 در نروژ بوده است. علاوه بر این او در سال ها 1999 و 2003 برنده کلی این مسابقه بوده است.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسرکورد بلندترین زبان

بلندترین زبان 10.1 سانتیمتر است که از نوک زبان تا وسط لب بالا در حالتی که لب ها بسته هستند محاسبه می شود. این رکورد متعلق به «Nick Stoeberl» از امریکاست که در سال 2012 در کالیفرنیا به تایید گینس درآمده است.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینسطولانی ترین دیوار دومینو

طولانی ترین دیوار دومینو 40.14 متر است و توسط تیم دومینوی «Tulln» از اتریش در مارس 2016 ساخته شده است. این دیوار از 42173 دومینو و باهمکاری 22 نفر ساخته شده است.
رکوردهای عجیب و خارق العاده ثبت شده در گینس

 

برترین ها