پارس ناز پورتال

روغن گردو برای ما معجزه می کند

روغن گردو برای ما معجزه می کند

روغن گردو برای ما معجزه می کند 

خواص بی نظیر گردو شامل روغن گردو نیز می شود و معجزه رابا مصرف این روغن خواهید دید. سعی کنید تا این روغن را در سبد مصرفی تغذیه خود قرار دهید. گنجاندن روغن گردو در وعده‌هاي غذای روزانه موجب کاهش روند پیری سلول‌ها در اندام‌هاي مختلف میشود و بطور کلی بـه افزایش طول عمر افراد کمک می کند.

 

روغن طلایی رنگ تهیه شده از مغر گردو از جمله خوراکی‌هایي اسـت کـه مصرف خوراکی و موضعی آن توسط درمانگران و متخصصان  تجویز و توصیه میشود. بـه اعتقاد درمانگران مصرف خوراکی و موضعی از این روغن یکی از بهترین نسخه‌هاي طبیعی برای بیماری‌هاي مفصلی و پوستی بـه‌ویژه اگزماست.

 

ماساژ موضعی روغن مغز گردو دو بار در روز بر پوست افرادی کـه مبتلا بـه اگزما یا خشکی هستند، موجب تسریع روند درمان و التیام بیماری می شود.گنجاندن روغن گردو در وعده‌هاي غذای روزانه موجب کاهش روند پیری سلول‌ها در اندام‌هاي مختلف می شود و بطور کلی بـه افزایش طول عمر افراد کمک میکند.

 

روغن گردو در مفاصل موجب کاهش درد، التیام جریان گردش خون و انعطاف‌پذیری بیشتر مفاصل و استخوان ‌ها می شود.افراد مبتلا بـه اختلال خواب با گنجاندن روغن مغز گردو بـه رژیم غذایی‌شان و مصرف این روغن با سالاد سبزیجات در وعده شب می توانند خواب عمیق‌تری را تجربه کنند. انها هم چنین می توانند با بوئیدن این روغن پیش از خواب، بـه التیام کیفیت خواب خود کمک کنند.