پارس ناز پورتال

روغن هسته انگور برای مو مفید است

مجموعه : نکات سلامت مو
روغن هسته انگور برای مو مفید است

روغن هسته انگور برای مو مفید است 

انگور و خواص آن را همه میدانند,اما میرویم سراغ هسته انگور و روغن آن که چه فوایدی برای ما دارند.روغن هسته انگور برای مو مفید است. روغن هسته انگور برای ماساژ و پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد.اما آیا می دانستید که از روغن هسته انگور می توانید برای مو استفاده کنید؟مصرف روغن دانه انگور برای مو فواید بسیاری دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

در اینجا به برخی از مزایای روغن هسته انگور برای مو می پردازیم که عبارتند از :

 

ـ از آنجاییکه روغن هسته انگور بی بو و غیرچرب است ،افرادی که از مصرف روغن های معطر و سنگین بیزار هستند می توانند از روغن هسته انگور استفاده نمایند.

 

ـ بافت آن غیر چرب است پس براحتی توسط پوست سر و مو جذب می شود و مو را نرم و براق می سازد.

 

ـ زمانیکه این روغن را همراه با سایر روغن ها نظیر روغن اسطوخودوس استفاده کنید نقش مرطوب کننده را برای موهای شما خواهند داشت.

 

ـ از روغن هسته انگور گرم می توان برای درمان مشکلات مو نیز استفاده کرد.از آنجاییکه این روغن سبک است و به سرعت جذب می شود حرارت دادن آن تا حد زیادی به کاهش شکنندگی موها کمک می کند.

 

ـ مشکلات شوره سر و همچنین درماتیت سبورئیک را می توان با استفاده منظم از روغن هسته انگور بر روی پوست سر کاهش داد.

 

ـ بهترین ویژگی روغن هسته انگور این است که می توان با خیال راحت آن را در انواع مختلف موها استفاده کرد اعم از خشک ، معمولی و چرب.

 

ـ روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E و اسیدلینولئیک است که برای رشد و تقویت مو مفید می باشند.روغن هسته انگور فولیکول های مو را تقویت می کند در نتیجه موهایی سالم و مقاوم خواهید داشت.

 

ـ موهای خشک ، زبر و مجعد را می توان با استفاده از روغن هسته انگور نرم و صاف کرد.