پارس ناز پورتال

روغن نارگیل صورت شما را جوان می کند

روغن نارگیل صورت شما را جوان می کند

روغن نارگیل صورت شما را جوان می کند 

روغن نارگیل برای پوست خاصیت های بسیاری دارد به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده کرم ها نیز از روغن نارگیل در محصولات خود استفاده می کنند. وقتی صحبت از مراقبت های زیبایی به میان می آید ، روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. روغن نارگیل با تاثیرات شگفت انگیر خود کاربردهای بیشماری دارد.از روغن نارگیل به روش هایی که در این قسمت مطرح می کنیم استفاده نمایید:

 

درمان مشکلات مژه

شب ها قبل از خواب به مژه های خود روغن نارگیل بزنید. این کار مژه های شما را بلند تر می کند ، موجب رشد بیشتر آنها می شود و از ریزش آنها نیز پیشگیری می نماید.علاوه بر این می توانید از روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش هم استفاده کنید.

 

از بین برنده ی سلولیت

این روغن یکی از بهترین درمان های سلولیت بشمار می رود . فقط کافی است روغن نارگیل را با کمی عسل ترکیب کرده و هنگام رفتن به رختخواب روی پوست خود بزنید. بعد از گذشت چند هفته سلولیت ها از کمتر خواهند شد .

 

محافظ پوست هنگام خواب

برای پاکسازی ، تازگی و رساندن مواد مغذی ، این روغن را شب ها روی پوست خود بمالید .

 

موثر برای رگ های واریسی

روغن نارگیل را روی ناحیه ای از پوست که به واریس میتلا شده بزنید و ماساژ دهید . خواهید دید که مشکل واریس با موفقیت حل خواهد شد.

 

نرم کننده ی لایه ی شاخی ناخن

ناخن ها را با این روغن ماساژ دهید تا لایه ی شاخی در آنها نرم و مرطوب شود.

 

کرم اصلاح

کرم های اصلاح تجاری سرشار از مواد شیمیایی و بسیار گران هستند . می توانید به همین منظور از روغن نارگیل استفاده نمایید. این روغن در رطوبت رسانی موثر است ، قیمت زیادی ندارد و طبیعی و بی ضرر می باشد.

 

کرم مرطوب کننده ی دست

کمی روغن نارگیل را روی پوست خشک دست های خود بمالید تا نرم و مرطوب شوند.