پارس ناز پورتال

رستورانی در یزد که به مشتریان دارای پوشش سنتی تخفیف می دهد

رستورانی در یزد که به مشتریان دارای پوشش سنتی تخفیف می دهد

رستورانی در یزد که به مشتریان دارای پوشش سنتی تخفیف می دهد

 مدیر یک رستوران سنتی در شهر یزد در یک اقدام جالب و منحصر به فرد به مشتریانی که با لباس سنتی مثل لباسها  و پوشش بازیگران سریال شهرزاد وارد این رستوران شوند تخفیف بسیار خوبی می دهد و بسیاری از شهروندان یزدی با پوشش سبک قدیم ایران در این رستوران برای صرف غذا حاضر شدند.

 

یکی از رستوران های واقع در پر آوازه ترین هتل شهر یزد، وقاحت را از سرگذراند و از مردم  دعوت کرد تا با لباس تم شهرزاد! یا به عبارتی پوشش لباس دهه ،۳۰ از تخفیف بهره مند شوند!

 

این رستوران در یزد که پیش از این، با برگزاری مسابقه و مهمانی ویژه با تم های قرمز و سرمه ای! در آذر ماه سال جاری کار خود را شروع کرد، با فراخوانی دختران و پسران از آن ها می خواهد تا با لباس های یک رنگ تیپ بزنند! در رستوران عکس بگیرند! و از تخفیف برخوردار شوند!

 

متاسفانه این اقدام خیلی به چشم مسئولان استان نیامد و این حرکت ضد فرهنگی به مسابقه هفتگی تبدیل شد و هر دوشنبه و سه شنبه این رستوران شیشه ای! پایه گذار و دعوت کننده دیدارهای شاید مخفیانه دختران و پسران است.

 

اما موضوع به همین تم های رنگی ختم نشد و به تازگی این رستوران به بهانه برگزاری مسابقه و مهمانی با تم شهرزاد! یا به عبارت پوشش غیر اسلامی دهه ۳۰، یک مهمانی مختلط را رقم زد که به صراحت جز کشف حجاب و عبور از شئونات اسلامی نیست.

رستورانی در یزد که به مشتریان دارای پوشش سنتی تخفیف می دهد

برای حضور در این مهمانی دو شبه از علاقه مندان خواسته شد تا دختران با لباس شهرزاد یا همان کلاه فرنگی و دامن کوتاه و ساپورت و پسران با کت و کلاه شاپوری و کروات در آن مهمانی حاضر شوند.

 

این رستوران برای مهمان هایی که با تم شهرزاد! در مهمانی حاضر شوند در شب اول ۳۰ درصد و برای شب دوم ۲۰ درصد تخفیف در دو وعده صبح و شب ارائه کرد.

 

جالب تر اینکه این رستوران در اقدامی ناباورانه، دعوت به «Happy hour» -به معنای پذیرایی با تخفیف در ساعت خلوتی رستوران که در اروپا این برنامه مختلط و با سور مشروب همراه است – کرد و بی پرده اعلام کرد «در روزهای مسابقه از ساعت ۵ تا ۷ عصر «Happy hour» همزمان با سراسر آمریکا با تخفیف ۲۵ درصد» برگزار می کند!

 

این رفتارهای ضد فرهنگی و ضد دینی در حالی رخ داد که مسئولان مربوطه بیشتر از اینکه به اصل وظیفه خود بپردازند، بیشتر درگیر موضوعات سیاسی و جناحی هستند و گویا افسار مدیریت از دستشان گسیخته است.

رستورانی در یزد که به مشتریان دارای پوشش سنتی تخفیف می دهد

گفتنی است برگزاری مهمانی با لباس تم برای اولین بار در شبکه معاند «من و تو» و در برنامه بفرمائید شام مطرح شد که به گزارش پارس ناز هدفی جز بی بند و باری و بی غیرتی را در عادی نشان دادن روابط نامشروع زن و مرد نداشت.