پارس ناز پورتال

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل 

برای درست کردن رخت آویز در منزل برای شما بهترین ایده ها را داریم که هم کار رخت آویز را انجام دهد و هم زیبایی را به منزل شما آورد. 

 

رخت آویزی با خط کش های صف کشیده

شاید تصور چند خط کش که کنار هم چسبانده شده و در نقش یک جالباسی ظاهر شده اند، برایتان کمی دور از ذهن باشد؛ ولی تصویر زیر حتما نظر شما را تغییر می دهد. می توانید چند خط کش با یک طول مشخص را روی یک تخته نازک بچسبانید و با نصب چند قلاب رخت‌آویز خاص تان را داشته باشید.

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

چند خط کش را روی یک تخته بچسبانید و با نصب چند قلاب رخت آویز خاص تان را داشته باشید

 

لباس ها در دست شاخه های رخت آویز

شاخه های خشک هرس شده درختان در کنار هم و در یک چهارچوب رنگی، ایده نابی برای علاقه مندان به دکوراسیون با تم چوب است. پس اگر شما هم از آن خوشتان آمده دست به کار شوید. کافی است یک قاب چوبی ساده بردارید سپس شاخه درخت خشکیده ای را با ارّه به قطعات هم ارتفاع قاب مورد نظر ببرید.

 

بعد با چسب چوب این شاخه‌ها را در قاب بچسبانید؛ البته روش دیگر برای اجرای این مورد پیچ کردن شاخه‌ها به قاب است که نتیجه نهایی را مستحکم تر خواهد کرد.

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

شاخه های خشک درختان در کنار هم و در یک چهارچوب رنگی ایده نابی برای رخت آویز می باشد

 

رخت آویز مناسب مینیمال پسندها

چه بسا شما از دسته افراد علاقه‌مند به سبک مینیمال باشید؛ در این صورت این مدل را حتما می‌پسندید. برای اجرای این طرح به چند چوب بلند و کمی طناب و در صورت نیاز به یک قوطی رنگ احتیاج دارید تا آن را به سلیقه خودتان رنگ‌آمیزی کنید. برای تهیه این رخت‌آویز چوب‌ها را به وسیله طناب به هم ببندید و سپس آنها را به صورت مارپیچ فرم دهید؛ به همین راحتی!

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

برای این رخت‌آویز چوب‌ها را به وسیله طناب به هم ببندید و سپس آنها را به صورت مارپیچ فرم دهید

 

رخت آویزهای مفتولی

رخت آویزی از جنس مفتول؛ چه چیزی کم هزینه تر از این! برای این کار به مفتولی با قطر مناسب نیاز دارید و ابزاری که با آن بتوانید مفتول ها را به شکلی که دوست دارید، فرم دهید. در نهایت می توانید آن را با رنگی که دوست دارید، رنگ آمیزی کنید. به همین راحتی رخت آویز شما آماده است! حالا یک رخت آویز خاص و منحصر به فرد برای پشت در اتاق خواب تان دارید.

رخت آویزهای خانگی بسیار زیبا و شکیل

رخت آویزی از جنس مفتول؛ چه چیزی کم هزینه تر از این!

 

منبع : chidaneh.com