پارس ناز پورتال

راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی

راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی

راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی

همیشه استفاده از مواد طبیعی برای زیبایی مفید و مناسب میباشد.میدانیم که مواد شیمیایی برای پوست مضر هستند و عوارض خاص خود را هم دارند.

 

۱- از بین بردن پف چشم با استفاده از مواد موجود در منزل

دایره گرد پف آلود دور چشم ها معمولا نتیجه آلرژی، استرس و کم خوابی است که با ترفند قدیمی قاشق سرد قابل حل خواهد بود. دو عدد قاشق را همیشه در فریزر داشته باشید .

 

و وقتی که احساس پف کردگی چشم داشتید آنها را از فریزر بیرون آورده و پس از یک دقیقه همانند شکل آنها را بر روی چشمان خود قرار داده و به آرامی فشار دهید.راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی۲- نرم کننده لب طبیعی بسازید.

برای خانم ها چیزی نا امید کننده تر از لب هایی خشک و زبر نیست. یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را به همراه مقداری شکر یا جوش شیرین مخلوط کرده و اسکراپ بدست آمده را توسط یک برس یا مسواک نرم به لب های خود بمالید.

 

این کار باعث از بین بردن بافت سلولی مرده ی لب های شما خواهد شد. و نرمی و تازگی خاصی به آنخا خواهد بخشید.

 

۳- ماسک لایه بردار پوست.

از قدیم جو دو سر یکی از بهترین مواد لایه بردار برای پوست های خشک و ملتهب به شمار می رود.حتما این ماسک را درست کنید و برای لایه برداری پوستتان و کاهش التهاب ناشی از قرمزی آن بکار ببرید.راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی۴- موهایی نرم و ابریشمین داشته باشید.

سالها استفاده از ابزارهای گرمایشی مانند سشوار و اتوی مو یا انواع ویو موهایتان را آسیب پذیر و شکننده ساخته است .

 

سعی کنید با روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل و یا روغن ارگان شادابی و نشاط و جوانی را به موهایتان برگردانید. ترکیب جو, گریپ فروت, ماست و عسل یک ماسک فوق العاده را به شما هدیه خواهد داد.

 

۵- با ماسک زردچوبه پوستتان را روشن تر کنید.

زردچوبه را به جد میتوانیم یکی از ادویه های قوی به حساب بیاوریم به خصوص زمانی که از ان برای ساختن محصولات مراقبت از پوست خانگی استفاده می شود.

 

خواص ضد التهابی و انتی باکتریال این ادویه جادویی می تواند به از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک پوست در مقام ماسک صورت کمک کند.راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی۶- از لیمو برای حفظ موهایتان برای مدتی طولانی استفاده کنید.

این ترفند قدیمی موجب حفظ زیبایی و فر موهایتان برای مدتی طولانی تر خواهد شد. اگر یک نصفه لیمو را به موهای خود مالش داده و پس از آن مو را ببندید.پس از باز شدن مو در میابید که موهایتان به زیبایی فر شده اند و برای مدت زیادی فر نیز خواهند ماند.

 

۷- تونر پاک کننده صورتتان را خودتان درست کنید.

استفاده از تونر پس از پاک کردن آرایش صورت لازم و ضروری است اما در مباحث زیبایی و مراقبت از پوست اغلب نادیده گرفته می شود.

 

یک تونر خوب می تواند منافذ پوست را باز کرده و ph پوست را برای جلوگیری از جوش زدن که اغلب زمانی که پوست خیلی چرب یا خیلی خشک است اتفاق می افتد را کنترل کند.

 

سرکه سیب یک تونر قوی و جادویی است که از قدیم برای داشتن پوستی بدون اکنه و شفاف مورد استفاده قرار میگرفته است.

 

۸- ماسک بابونه: یک مسکن عالی برای پوست.

بابونه را چه در چای داغ بنوشید یا به عنوان ماسک صورت از ان استفاده کنید حس ارامش را برایتان تداعی خواهد کرد. ترکیب عسل خالص و بابونه ماسک فوق العاده ای برای پوست های حساس خواهد بود.راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعی

۹- آیا می خواهید به راز دندانهای سفید و مروارید گونه پی ببرید؟

برای این کار زغال فعال شده یا زغال چوب بدون اضافه کردن هیچ ماده اضافه ای برای شستن دندانهایتان استفاده کنید .مطمئنا شگفت زده خواهید شد.

 

برخی از کمپانی های زیبایی اخیرا دست به تولید خمیر دندان هایی از جنس کربن زده اند که علی رغم قیمت مناسب, تاثیر بسیار خوب و واضحی بر روی سفیدی دندان های شما میکذارند.

 

۱۰- ۵ ماده غذایی که سلامتی را برای پوستتان به ارمغان خواهد آورد.

اگر میخواهید که پوستی سالم و زیبا داشته باشید و همه از پوستتان تعریف کنند حتما در وعده های غذاییتان این ۵ ماده شگفت انگیز را فراموش نکنید:راهکارهای مناسب و مفید برای زیبایی بهتر با مواد طبیعیآووکادو

روغن زیتون

انواع سبزیجات با برگهای سبز تیره مخصوصا اسفناج و کلم پیچ

انواع آجیل

تخم مرغ

 

۱۱- مرطوب کننده خانگی بسازید.

زمانی که یکی از محصولات مراقبت از پوست را در خانه درست می کنم مطمئن باشید که حتما از دو روغن مورد علاقه خودم یعنی روغن درخت چای و اسطوخدوس استفاده می کنم.

 

این دو روغن باعث از بین بردن لکه های پوستی شده و پوست های خشک را تسکین خواهد داد. شما هم امتحان کنید.