پارس ناز پورتال

رابطه نامشروع با زن شوهردار افتخار من است

رابطه نامشروع با زن شوهردار افتخار من است

رابطه نامشروع با زن شوهردار افتخار من است

اظهارات دونالد ترامپ کاملا بی پروا است و این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بدون پروا به زنان توهین می کند و از رابطه جنسی با آنان سخن می گوید. فیلمی از سوی روزنامه واشنگتن‌پست منتشر شده که ترامپ به بیلی بوش، مجری یک برنامه تلویزیونی، می‌گوید “وقتی آدم ستاره باشد، می‌تواند هر کاری خواست با زن‌ها بکند.”

 

در فیلم منتشرشده، صدای دونالد ترامپ شنیده می‌شود و در انتها او از این اتوبوس پیاده می‌شود.
رابطه نامشروع با زن شوهردار افتخار من استبه نوشته بی بی سی فارسی، رسانه‌های آمریکایی فیلمی از سال ۲۰۰۵ منتشر کرده‌اند که در آن دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با کلمه‌های رکیک درباره زنان حرف می‌زند.در این مکالمه، سرمایه‌دار نیویورکی هم‌چنین درباره این‌که چه‌طور تلاش کرده

 

با یک زن متاهل رابطه جنسی برقرار کند و همین‌طور درباره …… و …… بعضی زنان دیگر (دست درازی) با افتخار حرف می‌زند.به نوشته رادیو فردا، این گفت وگو به دلیل باز بودن میکروفن ضبط شده است.دونالد ترامپ به انتشار این فیلم واکنش نشان داده و گفته است این یک مکالمه خصوصی در سال‌ها پیش بوده و فقط یک “شوخی به سبک آن‌چه در رختکن‌ها می‌شنویم” بوده است.

 

با وجود آنکه رینس پریبوس، رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه، در بیانیه کوتاهی که کمی پس از انتشار این فیلم منتشر کرد، گفته است: “نباید هیچ زنی را با این عبارت‌ها توصیف کرد یا با این شیوه درباره آنها حرف زد. هرگز.” اما هنوز رسانه های غربی فارسی زبان خود واکنشی نسبت به این اظهارات زن ستیزانه نشان نداده و بیشتر به نقل قول پرداخته اند.

 

چنین رویدادی از زبان یک مسئول جزو در ایران می توانست تا یک ماه این رسانه ها را تغذیه خبری کند و صدها گزارش و نشست کارشناسی ترتیب دهند تا بنشینند و بگویند این اظهارات ضد زن و زن ستیزانه است و ناشی از جامعه مردسالار ایران و ایدئولوژی و عقیده آنان است.
رابطه نامشروع با زن شوهردار افتخار من استدونالد ترامپ (چپ) به همراه الینا زاکر از برنامه «روزهای زندگی ما» و بیلی بوش

 

در حالی این نوار عصر روز جمعه منتشر شده که قرار است دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری، دومین مناظره خود را روز یکشنبه برگزار کنند.دونالد ترامپ در این نوار می گوید: من به طور اتوماتیک جذب خانم‌های زیبا می شوم و مثل آهن ربا شروع به … آنها می کنم. فقط بو…. اصلا صبر نمی کنم.

 

وقتی که ستاره هستی زنان اجازه چنین کاری را می دهند. هر کاری بخواهی با آنها می کنی.در ادامه این نوار دونالد ترامپ از تلاش بدون نتیجه خود برای همبستر شدن با یک زن شوهر دار صحبت کرده است.در همین حال، جیسون چیافتز، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان از یوتا در واکنش به انتشار این نوار ویدئویی گفته است که دیگر از دونالد ترامپ حمایت نمی کند و حمایت خود را پس می گیرد.

 

سیاست مداران جناح ترامپ بیش از آنکه به تقبیح این اظهارات بپردازند نگران آینده انتخاباتی حزب خود شده اند.