پارس ناز پورتال

رابطه زن شوهردار و خواهرش با مردان

رابطه زن شوهردار و خواهرش با مردان

رابطه زن شوهردار و خواهرش با مردان 

زن شوهردار و خواهرش برای رسیدن به خواسته های شوم خود مردان هوس باز را در دام خود گرفتار می کردند و رابطه نامشروع برقرار می کردند. نقشه شوم زن شوهردار و خواهرش برای مردان هوس باز را در ادامه می خوانید. یک زن شوهردار با همراه خواهرش سر راه مردان پولدار می ایستادند و با سوار شدن در خودروی لوکس این مردان از آنها باج می گرفتند.

 

زن شوهردار و خواهرش سوار ماشین های لوکس مردان هوسران می شدند تا به دزدی میلیونی از آن ها دست بزنند.این دو خواهر و شوهر یکی از آنها از سوی دادگاه بدوی هرکدام به ۷ سال زندان،۷۴ ضربه شلاق و رد مال سرقتی محکوم شده بودند که قضات دادگاه تجدید نظر آن را تایید کردند.

 

 به گزارش پارس ناز اواسط سال ۹۳ بود که مردی شیک پوش با مراجعه به پلیس ادعا کرد از سوی دوزن خیابانی هدف سرقت قرار گرفته است و حالا باید به آن ها باج بدهد.این مرد گفت:سوار بر سانتافه در حال گذر از کریمخان بودم که دو زن با اشاره خاص وسوسه به جانم انداختند و آنها را سوار کردم.

 

وقتی دیدم آنها تمایل به رابطه دارند چون پنج شنبه عصر بود وکسی در شرکتم نبود هردو را به آنجا بردم و وقتی آبمیوه تعارف زدم یکی از دو زن که سوسن نام داشت گفت شما کنار هم باشید من آماه می کنم .بعد ازخوردن آبمیوه بود که ناگهان بی هوش شدم و وقتی چشم باز کردم دیدم دو زن با سرقت پول هایم ،تجهیزات کامپیوتری شرکت و موبایل هایم فرار کرده اند و ۷ ساعتی من بی هوش بوده ام.

 

وی افزود: سریع به موبایلم زنگ زدم و سوسن از من خواست ۲۰ میلیون تومان بدهم تا آنها ماشین و دیگر چیزها را پس بدهند و تهدیدم کردند در غیر این صورت فیلم ها وعکس هایی که هنگام بیهوشی از من و خودشان گرفته اند را پخش خواهند کرد. یک دوست صمیمی دارم تا شنید ماجرا از چه قرار است خواست نزد پلیس و دادسرا بیایم و هیچ باجی ندهم.

 

با ادعاهای این مرد هوسران با دستور دادیارپرونده تیمی از پلیس همزمان با قرار مالباخته با دو زن تبهکار آنها را به دام انداخت و ساعتی بعد شوهر سوسن نیز دستگیر شد و تحقیقات نشان داد پژمان همسر و خواهر زن خود را اجیر کرده تا با مردان غریبه دوستی کنند و دست به سرقت بزنند.

 

این دو زن اقرار کردند در حدود ۶ مرد را به دام انداخته اند و یکبار نیز که به خانه مرد پولداری رفته بودند با حضور ۲ مرد دیگر در آنجا چاره ای جز تسلیم شدن و رابطه نداشته اما این راز را به پژمان نگفته اند.

 

بنابه این گزارش،با وجود عدم شکایت از سوی دیگر مردان غریبه دادگاه این دو زن و پژمان را به هرکدام به ۷سال زندان ،۷۴ضربه شلاق و رد مال سرقتی محکوم کردند که این رای مورد اعتراض محکومان قرار گرفت و پس از بررسی در دادگاه تجدیدنظر استان مورد تایید قرار گرفت.