پارس ناز پورتال

رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش

مجموعه : حذف شده است
رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش

رابطه جنسي مقعدي بدون درد و لذت بخش 

براي انجام رابطه جنسي از طريق مقعد بايد آرام کار کنيد چراکه وارد کردن آلت داخل مقعد بطور سريع و ناگهاني چيزي به جز درد را نصيب شريک جنسي نمي کند. در هنگام نزديکي جنسي رابطه جنسي مقعدي ميتواند بسيار دردناک باشد و به شريک جنسي شما به جاي لذت درد عنميقي ببخشد .

 

اگر ميخواهيد رابطه جنسي لذت بخشي را بدون درد و ناراحتي شريک جنسيتان تجربه کنيد با پارس ناز در اين مقاله همراه باشيد .براي انجام رابطه جنسي مقعدي بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحيه مقعد را کمي تحريک کنيد. تحريک اين ناحيه از بدن براي خيلي ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشيد که رکتوم يا خود مقعد بسيار حساس بوده و بايد با احتياط به آن نزديک شويد!

 

ساده ترين کار اين است که هنگام انجام رابطه جنسي دهاني، بوسيله انگشت ( بايد قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهايتان را بشوئيد) ناحيه مقعد او را نوازش کنيد. به عکس العمل او دقت کنيد، اگر با اين کار شما راحت بود و مشکلي نداشت آنگاه باسن او را بيشتر باز کرده و انگشت را عميق تر ببريد.

 

قبل از شروع مطمئن شويد که انگشتان شما بخوبي ليز هستند. شما ميتوانيد از مواد ليز کننده مخصوص استفاده کنيد ولي ساده ترين و در دسترس ترين ماده براي اينکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگي انگشت خود را به داخل فرو ببريد. براي حفظ راحتي او مراقب باشيد که هيچ فشاري وارد نکنيد.

 

هنگاميکه انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامي ديواره آنرا ماساژ دهيد تا بتدريج ماهيچه هاي اين ناحيه شل شده و مقعد آمادگي ورود آلت شما را پيدا کند.هنگاميکه احساس کرديد مقعد کاملا” شل شده و هردو شما آمادگي لازم را داريد آنگاه مقدار زيادي از ماده ليز کننده

 

را روي آلت خود ريخته و سر آنرا به آهستگي وارد مقعد کنيد. بياد داشته باشيد که به منظور حفظ سلامتي خود هميشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسي حتما بايد از کاندوم استفاده نمائيد.در ابتدا که ميخواهيد آلت خود را وارد مقعد ميکنيد ممکن است انجام آن بسيار سخت بوده و فقط بتوانيد قسمتي از آلت را وارد مقعد نمائيد.

 

ولي بتدريج که بدن شريک جنسي شما شل تر شود، ورود آلت شما راحت تر شده و ميتوانيد مقدار بيشتري از آن را وارد نمائيد. هرگز براي ورود آلتتان از فشار استفاده نکنيد زيرا خطر پارگي و آسيب به مقعد وجود دارد.

 

بهتر است اول ناحيه سر آلت را وارد کرده و بطور آهسته و ريتميک، آنرا داخل و خارج کنيد.هنگاميکه بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بيشتري از آلت خود را وارد مقعد کنيد و همچنان به داخل و خارج کردن همين مقدار از آلتتان ادامه دهيد. همين طور تا زمانيکه طرف مقابل هنوز ميتواند تحمل کند آلت خود را بيشتر وارد کنيد.

 

با توجه به درد شديدي که ممکن است رابطه جنسي مقعدي براي طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زيادي در کاهش درد و ايجاد لذت از اين نوع رابطه جنسي در او دارد. بياد داشته باشيد که هرگز در پايان رابطه جنسي، آلت خود را بطور ناگهاني از مقعد بيرون نکشيد، زيرا باعث ايجاد درد شديدي در وي خواهد شد.

 

در پايان لازم است يکبار ديگر در مورد رعايت نکات بهداشتي به هنگام انجام رابطه جنسي مقعدي تأکيد کنم. مقعد بطور طبيعي محل زندگي عوامل بيماريزاي بسياري است که تماس با آنها ميتواند سلامت شما را به خطر بيندازد. به منظور جلوگيري از ابتلا به انواع بيماريها مخصوصا” بيماري ايدز استفاده از کاندوم براي انجام رابطه جنسي مقعدي ضروري است.

 

همچنين بايد دستان خود را قبل و بعد از انجام رابطه جنسي مقعدي بخوبي تميز کنيد. بياد داشته باشيد که انگشت يا آلتتان را که وارد مقعد کرده ايد قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شريک جنسيتان وارد نکنيد. زيرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجود دارد.