پارس ناز پورتال

رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایش

رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایش

رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایش 

معلم زن جوانی که با شاگرهای پسرش رابطه جنسی برقرار می کرد اکنون باید در مقابل قانون پاسخگو باشد و مجازات گردد. خبر زندانی شدن زن بدکاره معلمی که با تحریک شاگردان خود با آنها رابطه جنسی برقرار میکرده و از آنها عکس میگرفته بسیاری از والدینی که فرزندشان درگیر این ماجرا شده بود را خوشحال کرد.

 

این معلم زن که بسیار جوان بوده و از چهره زیبایی برخوردار بوده است با تحریک دانش آموزان پسر خود با آنها رابطه نامشروع برقرار میکرده و آنها را تحدید میکرده که اگر به والدینشان بگویند عکس هایشان را پخش خواهد کرد
نام این معلم فاحشه کلسی لی گوتیرز است و اهل انگلیس که در مدرسه santa fe مشغول به کار بوده است

 

رابطه جنسی معلم زن و دانش آموزان پسر توسط دوربین هایی شکار شده بود که معلم زن هوس باز را پس از یک سال و نیم راهی زندان کرد .معلم زن زیبا که یک سال و نیمی بود که معلمی خود را آغاز کرده بود با یک پسر 18 ساله و پسر دیگری که سنش اعلام نشده رابطه برقرار کرد .

 

کلسی لی گوتیرز Kelsey Leigh Gutierrez دختر 25 ساله که در طی یک سال و نیم معلمی خود به سه اتهام رابطه نامناسب با دانش آموزان پسر محکوم شده است . به گزارش پارس ناز بر طبق گفته دادستان ها دو تن از سه دانش آموز پسر به رابطه جنسی نامشروع با معلم زن تن داده اند .

 

کلسی که معلم زبان انگلیسی دانش آموزان در تگزاس بود با سواستفاده از دانش آموزان پسر خود با آنها رابطه نامشروع برقرار کرد .
رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایشاسناد تعرض معلم زن به دانش آموزانش

اسناد حاکی از آنست که معلم زن در نیمه شب 12 نوامبر با دانش آموز پسر 18 ساله خود در ماشین ملاقات داشته است .ادعا شده است که معلم زن در صندلی جلو دانش آموز خود را بوسیده و سپس در عقب ماشین به برقراری رابطه جنسی پرداخته اند .

 

اسناد دادگاه نشان دهنده آنست که چهار روز بعد از این ماجرا گوتیرز به محل اقامت دانش آموز پسر خود رفته و با وی در رختخوابش رابطه جنسی برقرار کرد .گفته شده که معلم زن زیبا رابطه جنسی با دانش آموز را تایید کرده است و در گوشی هر دوی آنها قرار ملاقات ها و همچنین صحبت در مورد عملکرد جنسیشان را کشف کرده اند .

 

دادگاه از رابطه جنسی این معلم زن در سال 2015 با یک پسر که در مرحله ثبت نام بوده است نیز صحبت به میان آورده است .دادستان گفت که در ماه می سال گذشته معلم زن دانش آموز دوم را سوار بر ماشین خود کرده است و در پمپ بنزین اقدام به بوسیدن پسر کرده است .
رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایشکلسی لی گوتیرز
گوتیرز از سال 2014 فعالیت خود را در شغل معلمی آغاز کرده است که در طی یک سال و نیم گذشته با روابط نامشروع خود با دانش آموزان باعث اخراج و بازداشت خود شد .مدرسه سانتا فی با انتشار یک نامه از تمامی والدین این دانش آموزان بخاطر این اتفاق معذرت خواهی کرد
رابطه جنسی معلم زن جوان با همه شاگردهایشرابطه جنسی معلمان زن با دانش آموزان خود در این روزها به معظلی برای کشورهای غربی تبدیل شده و هر روزه شاهد رابطه های نامشروع میان معلمان زن و دانش آموزان پسر هستیم .

 

مطالب مرتبط :