پارس ناز پورتال

رابطه جنسی این زن با سگ ها جنجال آفرید

رابطه جنسی این زن با سگ ها جنجال آفرید

رابطه جنسی این زن با سگ ها جنجال آفرید 

اگر انسانیت کنار رود آدم هرکاری می کند حتی اقدام به برقراری رابطه با حیوانات!متاسفانه زن مکزیکی با سگ ها رابطه جنسی داشته است. یک زن 53 ساله متهم شده است که طی اقدامی بسیار کثیف و چندش آور با سگهای دوست خود چندین بار رابطه جنسی برقرار کرده است. این زن که والترز نام دارد در دادگاهی که برای رسیدگی به پرونده اش برگزار شده بود به جرم خود اعتراف کرد.

 

این زن در یک اظهار نظر خفت بار پذیرفت که چندین بار با دو سگ دوست خود به نامهای اسپایک و جکی روابط بی شرمانه داشته است. خانم شاری والترز اهل مکزیکوسیتی در حال رابطه بی شرمانه با دو سگ بود که توسط شوهر و خواهر شوهرش غافلگیر می شود.
رابطه جنسی این زن با سگ ها جنجال آفریدخانم بورلی برادلی خواهر شوهر والترز میگوید که: من به اتفاق برادرم هنگامی این صحنه زشت را دیدیم که او در مقابل یک سگ خود را برهنه کرده بود، ما واقعا شوکه شده بودیم. چیزی برای گفتن باقی نمانده بود.
رابطه جنسی این زن با سگ ها جنجال آفریداین زن به دلیل آزار حیوانات فعلا دستگیر و در بازداشت موقت بسر میبرد. خانم والترز هنگام دستگیر شدن اعتراف کرد تا کنون چندین بار مرتکب چنین اعمال زشتی شده است.