پارس ناز پورتال

رابطه ترامپ و بازیگر فیلم های پورن لو رفت

رابطه ترامپ و بازیگر فیلم های پورن لو رفت

رابطه ترامپ و بازیگر فیلم های پورن لو رفت 

یکی از مشهورترین بازیگران زن فیلم های پورن در امریکا درباره دونالد ترامپ افشاگری بزرگی را انجام داد که ادامه ای است بر ماجرای رسوایی های جنسی این شخص که نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا شده است. ستاد انتخاباتی حزب دموکرات امریکا برای پیش بردن پروژه جلب آرا زنان امریکایی به سود هیلاری کلینتون، یک دختر فیلم های مستهجن را وارد کارزار تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری کرد.

رابطه ترامپ و بازیگر فیلم های پورن لو رفت

سازمان تبلیغاتی حزب دموکرات امریکا در شلیک دیگری به آسیب پذیرترین و خبرسازترین نقطه حریف، یک بازیگر زن فیلمهای مستهجن را وارد میدان کرد تا پروژه جذب آرا زنان امریکا را پیش ببرد.دیشب تمام شبکه های تلویزیونی متعلق به دموکرات ها و حامیان هیلاری کلینتون صحبت های جسیکا دریک،

 

یکی از فواحش مشهور و بازیگر فیلم های مستهجن را پخش کردند که فاش کرد دونالد ترامپ او را بدون اجازه بوسیده است.سازمان تبلیغاتی هیلاری کلینتون برای کاستن از بار منفی به میدان آوردن زنی با این حرفه! که باعث می شود بی اخلاقی بودن رفتار ترامپ را کمتر جلوه دهد، به تمام شبکه ها و بنگاه های خبری خود تاکید کرده بود

 

برای معرفی جسیکا دریک از اصطلاحات “هنرپیشه و بازیگر فیلم های بزرگسالان” و یا “فعال در آموزش زناشویی و تماس های جنسی” استفاده کنند.به هر روی این بازیگر فیلم های بزرگسالان! با نشان دادن عکسی از دوران ارتباط با ترامپ، اظهار داشت که حدود 10 سال پیش در جریان یک تورنمنت گلف در لیک تاهو (دریاچه تاهو) ترامپ به او پیشنهادی 10 هزار دلاری داده اما او نپذیرفته است.

 

 به گزارش پارس ناز این نخستین بار نیست که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای به دست آوردن آرا اقشار و گروه های مختلف به هر دستاویزی چنگ می زنند. پیش از این جذب آرا همجنسگراها و صهیونیست ها در پروژه های تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی مد بود، اما به بازار آوردن پورن استارها ابتکار جدید یاران کلینتون است.

 

دریک گفت: ما مدتی با هم قدم زدیم و او شماره تلفن مرا خواست و من هم شماره ام را دادم. بعد او مرا به پنت هاوس خود دعوت کرد و من پذیرفتم اما زمانی که می خواستم بروم دو تن از دوستانم را هم باخود بردم.جسیکا دریک علت اینکه دو دختر دیگر را نیز همراه خود به آپارتمان ترامپ برده،

 

نداشتن احساس راحتی در کنار ترامپ عنوان کرد و افزود: وقتی ما وارد اتاق شدیم، او هر یک از ما را محکم در آغوش گرفت و بدون اجازه بوسید.دریک ادامه داد: به هر حال ما بعد از 30 یا 45 دقیقه اتاق او را ترک کردیم.این بازیگر مستهجن امریکایی افزود: وقتی به اتاقم برگشتم شخصی از طرق دونالد تماس گرفت

 

و گفت دونالد خواسته که تو به سوئیتش برگردی اما من نشان دادم که دلم نمی خواهد این کار را بکنم. بعد خود دونالد تماس گرفت و پرسید که دوست داری با هم شام بخوریم؟ همینطور او مرا به یک پارتی دعوت کرد اما من نپذیرفتم. در این هنگام دونالد پرسید چقدر می خواهی؟ من بهانه آوردم که می خواهم برای کاری به لس انجلس برگردم.

 

دریک ادامه داد: بعد از آن هم من چند بار تماس هایی از سوی دونالد و یا نماینده او داشتم که همان پیشنهاد ده هزار دلاری را ارائه می دادند اما من هر بار بهانه می آوردم. پس از آن آقای ترامپ به من گفت اگر خواسته ام را بپذیری می توانی با جت خصوصی من به خانه برگردی.

 

این بازیگر آموزش دهنده مسائل جنسی! ادعا کرد که چند تن از دوستانش نیز داستان های مشابهی داشته اند اما او برای حمایت از زنان ماجرای خود را مطرح کرده است.دریک یازدهمین زنی است که ترامپ را متهم به بوسیدن بدون اجازه می کنند.

 

ترامپ در نخستین واکنش به این ماجرا، آن را داستانی کاملا نادرست و مسخره توصیف کرد و گفت: این داستان دروغین دیگری است که ستاد انتخاباتی کلینتون در ادامه پروژه مسموم سازی ذهن دیگران با هدف جلب توجه زنان و جذب آرا آنها ساخته و پرداخته اند.نامزد جمهوری خواهان امریکا تاکید کرد که از پس از فراغت از انتخابات، از همه این دروغگوها شکایت خواهد شد.