پارس ناز پورتال

دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آن

مجموعه : دکوراسیون
دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آن

دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آن

اکنون همه جا فرهنگ آپارتمان نشینی باب شده است چون شلوغی جمعیت در شهرها متمرکز هستند.پس توجه به زیبایی و دکوراسیون آپارتمانی حائز اهمیت می گردد. شاید شما هم مثل من عاشق خریدن جزییات کوچک و بامزه برای خودتان و یا دکوراسیون منزل خود هستید، و همیشه در پیدا کردن فضای مناسبی برای نظم دهی به آن ها دچار مشکل می شوید! حالا به تمام این موارد کوچک بودن خانه را هم اضافه کنید!

 

د چنین مواردی تنها خلاقیت می واند شما را از ایمن مخمصه نجات دهد! اگر به دنبال ایده های خلاقانه نظم دهی جزییات فضای دکوراسیون خود هستید با ما همراه باشید تا این ایده ها را در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی با شما به اشتراک بگذاریم.

 

فضایی برای آویزان کردن زیورآلات خود بسازید و از آن به عنوان یک تابلوی هنری روی دیوار خود استفاده کنید! کافی است برای این کار روی یک تکه چوب چند دستگیره کوچک و بامزه را پیچ کنید و یک اثر هنری بامزه و پر کاربرد برای خود بسازید.

دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنشاید باورتان نشود که یک راکت تنیس قدیمی می تواند به لوازم و وسایل کوچک شما سر و سامان دهد! و جلوه ی خاصی به فضای اتاق خواب شما و یا دختر دلبندتان ببخشد، بخصوص اگر ورزشکار هم باشید!دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنبهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون خانه های کوچک در نزدیکی درب ورودی است ، اما می توانید به جای استفاده از جا کلیدی های کوچک و مربعی شکل یک جا کلیدی خلاقانه خودتان بسازید و از فضای بالای آن برای قرار دادن تابلو ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به فضای ورودی خود ببخشید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آناگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید کردن لباس هستید اما دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی به شما امکان داشتنش را نمی دهد به سادگی می توانید برای طبقه بندی و نظم بخشیدن به البسه ی خود از یک تکه چوب خشکیده استفاده کنید و به لباس های خود سر و سامان دهید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنیک قاب پنجره قدیمی می تواند به سادگی به زیورالات و فضای دکوراسیون داخلی شما سر و سامان ببخشد! کافی است آن را از انبار در بیاورید و به آن رزین بزنید و نظم خاصی را به زیور آلات خود ببخشید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنجزییات ریز فضای دکوراسیون تنها مربوط به وسایل تزیینی و فضای اتاق خواب نمی شود در هر فضایی جزییات ریزی وجود دارد که نیاز به نظم دهی دارد. فضاهایی مانند نشیمن که به سادگی می توان با استفاده از چند شلف به آن ها سر و سامان بدهید و لوازم دکوری و جزییات خاص خود را روی آن جای دهید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنفضای دیگری که در آن جزییات بسیاری یافت می شود فضای آشپزخانه است به خصوص در دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی، دراین فضا به سادگی می توانید علاوه بر استفاده از شلف ها و میزهای کم جا از یک نردبان هم کمک بگیرد!

 

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با کمبود جای قابلمه و ماهی تابه در آشپزخانه چه کنیم؟ تعجب نکنید نردبان ها توانایی جای دادن عناصر بسیاری را در خود دارند حتی می توانید ظروف پخت و پز خود را روی آن ها آویزان کنید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنسرویس های بهداشتی را فراموش نکنید! سرویس های بهداشتی کوچک همیشه دغدغه ی خانه های امروزی بوده است، بخصوص اگر بخواهید آن ها را تزیین کنید و یا لوازم و وسایل خاصی را در آن جای دهید! در این موارد هم شلف ها به کمک شما می آیند و فضایتان را سر و امان می دهند می توانید.

 

برای خاص تر شدن فضایتان می توانید از قفسه های قدیمی به عنوان شلف استفاده کنید و طراحی مقرون به صرفه ای داشته باشید!دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنانبارهایتان را دریابید! برای سرو سامان دادن به فضای انبارها و ابزارآلات خود تخته های سوراخ دار بهترین گزینه است کافی است با استفاده از پین ها فضای آویزان کردن ابزار خود را بسازید و به راحتی ابزار خود را مرتب کنید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آنجعبه ها و باکس های قدیمی هم به سادگی می تواند در فضای ورودی شما مجری قانون نظم باشد! کافی است آن ها را مانند تصویر در فضای ورودی خود نصب کنید و ظاهر فضای خود را دگرگون کنید.دکور منزلهای آپارتمانی و نکاتی درباره آن