پارس ناز پورتال

دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهد

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهد

دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهد 

با هم سری می زنیم به منزل خانواده هنرور در مشهد و نگاهی داریم به دکوراسیون سبک کلاسیک منزل آن ها که خانم رزیتا هنرور کار آن را انجام داده است. در این مورد از تور خانه گردی به منزل خانم رزیتا هنرور در شهر مشهد رفتیم. خانه ای صمیمی و به سبک کلاسیک که خانواده با تجربه در آن زندگی می کنند.
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدتعداد افراد ساکن: ۳ نفر
شغل خانم خانه : خانه دار
موقعیت شهر: مشهد/ محله: بلوار خیام
متراژ فضا: ۱۵۰ متر
ساختمان ۲۰ سال ساخت
ملک شخصی
تعداد اتاق خواب: ۳
تعداد سرویس: یک حمام و یک دستشویی
سبک دکوراسیون: کلاسیک
رنگ غالب: طلایی
ویژگی برجسته طراحی: رنگ روشن در دکوراسیون و جایگاه ویژه رنگ طلایی
طراح: خانم رزیتا هنرور
این خانه در طول زمان و با تغییر شکل و تغییر دکوراسیون به طراحی فعلی رسیده است.

 

چه نکاتی در طراحی مد نظر بوده و به چه دلیل؟
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدفضای دکوراسیون خانه باز باشد و رفت و آمد در آن به راحتی انجام شود. به نظر من برای اینکه در داخل خانه احساس راحتی بیشتری کنیم و نگران برخورد با وسایل نباشیم، باید چیدمان وسایل به گونه ای باشد که فضای وسیع تری در بین آنها برای گذر وجود داشته باشد.

 

چه سبک و رویکردی را در طراحی دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید؟

به سبک کلاسیک علاقه دارم ولی در عین حال به مبلمان بزرگی که با فضای خانه مطابقت ندارد، علاقمند نیستم. به دلیل اینکه اهل نگهداری و جمع کردن وسایل قدیمی و سنتی نیستم، تمایلی نداشتم در دکوراسیون خانه سبک سنتی را اجرا کنم، فضای داخلی خانه نباید شلوغ باشد.

 

من سعی کردم با زمانه پیش بروم و از وسایل و مبلمانی که مد روز است در طراحی داخلی خانه استفاده کنم. به نظر من رنگ های روشن نقش مهمی در بزرگ جلوه دادن فضای داخلی ایفا می کنند.

 

فضای مورد علاقه شما کجاست؟
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدفضای نشیمن و اتاق خواب را دوست دارم.

 

هرکدام از وسایل خانه تان را از کجا تهیه کرده اید؟

لوازم آشپزخانه و ظروف پذیرایی از برند خانه و آشپزخانه و فروشگاه پروما تهیه شده است. مبلمان که مربوط به ۳۰ سال پیش است در مبلمان دقت مشهد بازسازی شد. ۸ سال رویه مبلمان و ناهارخوری با هزینه ۱/۵ میلیون تومان تعویض شد.

 

کارهای خدماتی و تاسیساتی را به چه اهالی فنی سپردید؟

همه کارها را خودمان انجام دادیم و کاغذ دیواری را همسرم نصب کرد.

 

در این فرآیند چه تجربیاتی داشتید که از آنها درس گرفتید و دوست دارید به دیگران نیز منتقل کنید؟
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدتزیینات داخلی، وسایل و رنگ های درون خانه باید با هم هماهنگ بوده و همخوانی داشته باشند. وسایل بزرگ برای فضای کوچک مناسب نیست و باید لوازم و وسایلی که انتخاب می شوند با فضا مطابقت داشته باشند. استفاده از رنگ های روشن فضا را بزرگتر و روشن تر می کند.

 

تابلو، ساعت، قاب و دیوارکوب ها را نباید در ارتفاع بالا نصب کرد. به نظر من اگر تزیینات دیواری در ارتفاعی پایین تر از حد معمول یعنی کمتر از یک دوم ارتفاع دیوار نصب شود تا به زیبایی دکوراسیون منزل کمک کند.

 

نقش گیاهان در خانه چگونه است؟

من تجربه خوبی از نگهداری گیاهان در خانه ندارم چون به دلیل مشکل شته هایی که بوجود آمده بودند، محیط خانه آلوده شد. اگر تراس یا بالکن داشته باشم، حتما تعداد زیادی گیاه نگهداری می کنم.

 

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهددر خانه کلاسیک خانم هنرور، سبک دکوراسیون آشپزخانه هم تابع کل خانه است. کابینت های چوبی به رنگ قهوه ای تیره، وقار و زیبایی خاصی را به دکوراسیون چوبی و کلاسیک آشپزخانه می آورند. زمانی که این فضا را می بینید برایتان جالب است که چطور سبک کلاسیک حتی زمانی که بازسازی انجام نشده است، می تواند جذابیت خود را حفظ کند.

 

دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهداتاق خواب مورد علاقه خانم هنرور نشانی از سادگی را همراه دارد. تجمل و زرق و برق جایگاه چندانی در این فضا ندارد و حس خوب و آرامش در دکوراسیون اتاق خواب موج می زند. تخت خواب ساده و میزهای پاتختی کوچک و سفید رنگ کنار سرویس خواب، در کنار پرده کرمی رنگ اجزای اصلی اتاق خواب را تشکیل می دهند.

 

دکوراسیون نشیمن
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهد به گزارش پارس ناز با اولین نگاهی که به دکوراسیون نشیمن خانه مشهد بیندازید، وحدت و هماهنگی فضای داخلی خانه توجه شما را جلب می کند. استفاده از رنگ هایی مانند قهوه ای روشن و کرم در کنار رنگ طلایی ماهیت کلی فضا را می سازند و به دلیل اینکه دکوراسیون نشیمن صمیمی و خودمانی تر است

 

از ترکیب رنگی نارنجی و زرد هم در باقی رتگ های دکوراسیون نیز استفاده شده است. تابلوی دیواری با قاب طلایی رنگ، دیوارکوب طلایی در کنار تلویزیون، ظروف پذیرایی روی میز جلو مبلی به سبک کلاسیک و لوستر کریستالی جزو اکسسوری و لوازم دکوری دکوراسیون نشیمن است.

 

دکوراسیون پذیرایی
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدبه جرات می توان گفت هویت اصلی خانه خانم هنرور در دکوراسیون پذیرایی هویدا است. مبلمان استیل با چوب و دسته هایی به رنگ کرم و با چوب های تزیین شده نقش اصلی را در این فضا ایفا می کنند. فرش ایرانی در کنار مبلمان کلاسیک و میزهایی با سنگ مرمر ترکیب بسیار فکر شده ای است و علاوه بر ظرافت و شکوهی که ایجاد می کند، تکمیل کننده سبک کلاسیک طلایی رنگ است.

 

تابلوهایی با قاب طلایی نقاشی های معروف و به سبک قدیمی را نمایش می دهند. کفپوش سرامیک و به رنگ قهوه ای روشن نیز هماهنگ با ترکیب رنگی فضای داخلی خانه است. دیواری با دیوارپوش کاغذ دیواری، در روشنایی آباژوری که نورپردازی دکوراسیون پذیرایی را تکمیل می کند، نشانه هایی از سبک دکوراسیون کلاسیک است.
دکوراسیون کلاسیک زیبای خانم هنرور در مشهدبوفه طلایی رنگ، آینه و کنسول به سبک کلاسیک، پیانوی چوبی زیبا و لوسترهایی طلایی از دیگر عناصر دکوراسیون داخلی خانه مشهد هستند که با یک نگاه هر بیننده ای را متوجه ویژگی های سلیقه ای افراد ساکن خانه می کند.

 

سایت چیدانه