پارس ناز پورتال

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما 

کاشی ها نمای آشپزخانه شما را تشکیل می دهند و برای انتخاب طرح آن ها باید نهایت سلیقه را به خرج دهید تا ظاهر آشپرخانه تان عالی شود. قصد داریم شما را با 8 نمونه از کاشی های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما1- نوار کاشی آبی مستطیل شکل براق در یک الگوی ماهی مانند، طرحی متفاوت را در این آشپزخانه ایجاد کرده است.دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما

2- کاشی شش گوش تیره در این آشپزخانه در کنار کانتر و قفسه بندی های چوب یک اثر دراماتیک را خلق کرده است.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما3- این کاشی های شش گوش منجر به لمس احساسی متفاوت در بیننده می شود و به خوبی در تضاد با رنگ روشن آَشپزخانه استفاده شده است.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما4- کاشی مستطیل شکل از سایه های رنگ آبی خاکستری تشکیل شده که سبب پدید آمدن هارمونی تکرنگ در آشپزخانه می شود.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما

5-دیوار پشت کابینت این آشپزخانه با استفاده از کاشی مستطیل شکل سفید در اندازه های مختلف بافتی متفاوت را ایجاد کرده است.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما6- کاشی های زرد، خاکستری و سفید، شش ضلعی های گوناگونی و سرگرم کننده ای در آشپزخانه به وجود آورده اند.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما7- کاشی های آبی با دوغاب سفید را در آشپزخانه این خانه پر جنب و جوش و سرگرم کننده مشاهده می کنید.

دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما8- کاشی های سفید و ملات تیره در همراهی با مصالح به کار برده شده در محیط تضاد سفید و سیاه را ایجاد کرده اند.
دکوراسیون و طرح کاشی های آشپزخانه شما

 

وب‌سایت آرل