پارس ناز پورتال

اگر دو روز حمام نرویم چه تغییراتی می کنیم؟

اگر دو روز حمام نرویم چه تغییراتی می کنیم؟

اگر دو روز حمام نرویم چه تغییراتی می کنیم؟ 

فرض کنید شما دو روز حمام نمی روید،طی این مدت بدن شما در اثر زندگی روزمره چه تغییراتی خواهد کرد؟ روی پوست شما چه خبر است؟ در این زمانه که همه خانه ها حمام و آب گرم دارند، کمتر کسی را پیدا می کنید که از دوش گرفتن طفره برود. اما آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر دو روز حمام نکنید، چه اتفاقی برای بدنتان روی می دهد؟

 

کثیف بودن های کوتاه مدت تا الان کسی را مریض نکرده!

باید بدانید که این طرز فکر به هیچ عنوان درست نیست. حتی اگر آلودگی های موجود روی پوست بدن هیچ آسیبی هم به بدن شما وارد نکنند، موجب خارش می شوند.بعلاوه، به گفته پایگاه اینترنتی twentytwowords، انسان حدود یک هزار نوع باکتری و تقریبا ۴۰ نوع قارچ بیماری زا در بدن خود دارد.

 

شما برای از بین بردن اینها باید حمام کرده و صابون بزنید. حتی اگر جزو کسانی نیستید که زیاد عرق می کنند هم باز فرقی ندارد و همچنان در معرض خطر باکتری ها قرار دارید.دوش نگرفتن به این مفهوم است که این باکتری ها به حیات خود ادامه داده و منتشر می شوند. در این مواقع اگر بینی خود را بگیرید یا با دست چشمانتان را بمالید، خطر ابتلا به بیماری ها را افزایش خواهد داد.

 

پوست در حالت عادی چرب و شور است و اگر به طور مرتب آن را شست‌وشو ندهید موجب بدتر شدن این موارد خواهید شد.

 

بوی بدی که بدن بعد از دو روز می گیرد از چیست؟

این بوی طبیعی بدن نیست، بلکه بوی گازهایی هستند که باکتری ها در نتیجه مصرف پروتئین و اسیدهای چرب بدن از خود منتشر می کنند. این گازها حدود ۳۰ بوی بد متصاعد می کنند که باعث بدبوئی تن افرادی می شود که چند روز استحمام نکرده اند.