پارس ناز پورتال

دوربین پیشرفته محافظتی برای منازل

دوربین پیشرفته محافظتی برای منازل

دوربین پیشرفته محافظتی برای منازل 

این دوربین می تواند از همه زوایا فیلم برداری کند و بنابراین گزینه خوبی برای حفاظت منزل و مکان های دیگر می باشد. احتمالا می‌دانید که نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ که در برلین کشور آلمان برگزار می‌شود، تنها مختص گجت‌‌های هوشمند رایج نظیر موبایل و ساعت هوشمند نیست و گستره‌ی متنوعی از محصولات مختلف در آن رونمایی می‌شوند.

 

کمپانی‌های تولید کننده‌ی آلمانی نیز حضور فعالی در این رویداد دارند و دوربین امنیتی بوش (Bosch) یکی از محصولاتی است که دقایقی پیش از آن پرده‌برداری شد.کمپانی بوش که احتمالا آن را با محصولات و لوازم خانگی مرغوبش می‌شناسید، از سه محصول جدید در حوزه‌ی لوازم خانگی هوشمند

 

در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرده است که این دوربین ۳۶۰ درجه نیز یکی از آنها محسوب می‌شود. دوربین امنیتی بوش همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، به شکل یک استوانه بر روی هر سطحی قرار میگیرد و توانایی این را دارد که به صورت ۳۶۰ درجه به دور خود بچرخد و تمام محیط داخل خانه را پوشش دهد.

 

این دوربین امنیتی علاوه بر این که به سنسورهای حرکتی مجهز است، قابلیت ضبط صدا به صورت دو طرفه را هم دارد تا توانایی‌های فیلمبرداری آن تکمیل شود. البته یکی از قابلیت‌های جذاب دوربین امنیتی بوش این است که سنسورهایی برای دید در شب در آن قرار داده شده است و بنابراین می‌توانید با خیال راحت و در هر ساعتی، رصد اوضاع داخل خانه را به این گجت جذاب و مدرن بسپارید.

 

دوربین امنیتی بوش با حرکتی شبیه به لاک پشت

دوربین پیشرفته محافظتی برای منازل

زمانی که سنسورهای این دوربین حرکتی یا حضور فردی را حس کنند، دوربین فعال شده و به طور اچ دی اقدام به ضبط کلیپ‌های باکیفیت می‌کند و شما می‌توانید از طریق اسمارت فون خود، این کلیپ‌ها را مشاهده کرده و یا حتی آنها را به صورت زنده تماشا کنید.

 

البته در زمانی که خودتان داخل خانه هستید، می‌توانید کاری کنید که دوربین امنیتی بوش به آسانی و مانند یک لاک پشت در پوشش حفاظتی خود فرو برود تا هیچ خطری حریم خصوصی شما را تهدید نکند.برای این کار کافی است که بر روی قسمت بالایی این دوربین یک ضربه‌ی آرام بزنید

 

و یا در منوی اپلیکیشن مخصوص آن، بر روی گزینه‌ی مخصوص این قابلیت در اسمارت فون خود تپ کنید. کمپانی بوش اعلام کرده است که این محصول هوشمند در اواخر سال جاری میلادی در اروپا عرضه خواهد شد و فروش آن در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز با فاصله‌ی اندکی انجام خواهد شد.

 

دوربین امنیتی بوش با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در حدود ۲۸۰ دلار قیمت خواهد داشت که البته این قیمت نسبتا بالا ممکن است که در زمان عرضه‌ی نهایی کاهش یابد و یا حتی بیشتر شود.