پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

آموزش میوه آرایی مخصوص شب یلدا آموزش میوه آرایی مخصوص شب یلدا مطالبی جالب درباره ی ورزش باستانی و زورخانه ای مطالبی جالب درباره ی ورزش باستانی و زورخانه ای این دختر زیبا با حلزون هایش رکورد گینس را شکست + عکس این دختر زیبا با حلزون هایش رکورد گینس را شکست + عکس مادر ایرانی که از بارداری اش و زمان زایمانش هیچ اطلاعی نداشت مادر ایرانی که از بارداری اش و زمان زایمانش هیچ اطلاعی نداشت حیوان عجیبی که هم شبیه مار است هم ماهی (عکس) حیوان عجیبی که هم شبیه مار است هم ماهی (عکس) این ماهی به خاطر شکار اردک خودش صید شد این ماهی به خاطر شکار اردک خودش صید شد دختری که خواستگارش را مقابل دوربینهای تلویزیون کنفت کرد دختری که خواستگارش را مقابل دوربینهای تلویزیون کنفت کرد ماجرای جالب مردی که ریشش را اجاره می دهد ماجرای جالب مردی که ریشش را اجاره می دهد قیافه زیبای زن کشتی گیر ترسناک شد قیافه زیبای زن کشتی گیر ترسناک شد دختر گارسون زیبا و جذاب رئیس خود را پولدار کرد دختر گارسون زیبا و جذاب رئیس خود را پولدار کرد اشتیاق زیاد این دختر برای دیدن دوست پسر اینترنتی خود اشتیاق زیاد این دختر برای دیدن دوست پسر اینترنتی خود بدشانسی این دختر همه دارایی او را به باد داد (+عکس) بدشانسی این دختر همه دارایی او را به باد داد (+عکس) تفریحات جالب و عجیب افراد معروف و ثروتمند تفریحات جالب و عجیب افراد معروف و ثروتمند اقدام جالب تدریس خانم معلم را میلیاردر کرد + عکس اقدام جالب تدریس خانم معلم را میلیاردر کرد + عکس اقدام عجیب ، دعا و نیایش برای الهه دریا + عکس اقدام عجیب ، دعا و نیایش برای الهه دریا + عکس مردی که در بدن خود اژدها پرورش داده + عکس مردی که در بدن خود اژدها پرورش داده + عکس ترفندهایی مناسب برای مدیریت تعطیلات سال نو ترفندهایی مناسب برای مدیریت تعطیلات سال نو عاقبت جنین هایی که پزشک گفته بود سقط شوند عاقبت جنین هایی که پزشک گفته بود سقط شوند رکورد باورنکردنی پرش با نیزه توسط پیرمرد 90 ساله (عکس) رکورد باورنکردنی پرش با نیزه توسط پیرمرد 90 ساله (عکس) بیل ‌گیتس خونش را به حشرات با کمال میل هدیه داد + عکس بیل ‌گیتس خونش را به حشرات با کمال میل هدیه داد + عکس

دلایل شکست طرح بازاریابی شما

دلایل شکست طرح بازاریابی شما

دلایل شکست طرح بازاریابی شما

وقتی به دنبال بازاریابی برای کسب و کار خود هستیم باید توجه داشته باشیم که این امر باید طبق اصول خاص خود پیش رود. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که همواره با مسائل مختلف یک کمپین بازاریابی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با یادگیری این دو نکته که موجب شکست اغلب فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها می‌شود، می‌توانند نتایج خود را بهبود بخشند.

 

شکی نیست که بزرگ‌ترین مسئله‌ای که هر کسب‌وکاری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، مسئله بازاریابی محصولات و خدمات آن‌ها در قالب یک کمپین بازاریابی است. در حقیقت بزرگ‌ترین ترس صاحبان کسب‌وکارها عدم توانایی آن‌ها در بازاریابی مؤثر و اثربخش و بزرگ‌ترین نقطه درد آن‌ها هم فروش ضعیف است.

 

همچنین اشاره به این نکته هم مهم است که در اغلب تحقیقات حدود 66% افراد اذعان می‌کنند که پیدا کردن مشتریان جدید اصلی‌ترین نگرانی آن‌هاست. البته تعجبی هم نیست که در حدود 47% از همین پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که خودشان مسئولیت اداره و اجرا فعالیت‌های بازاریابی خودشان را بر عهده‌دارند.

 

برای چنین افرادی گرفتار شدن در جنگل انبوه تکنیک‌های مختلف بازاریابی، که حتی ممکن است خیلی از آن‌ها کاربردی هم برایشان نداشته باشند، به دلیل عدم آشنایی و تجربه عملی اصلاً دور از انتظار نیست.

 

اما شما زمانی که از فعالیت‌های خود نتیجه مورد انتظار را نمی‌گیرید، چه‌کار می‌کنید؟

بجای تلف کردن زمان و سرمایه مادی بر روی کمپین‌هایی که نتیجه‌ای سودآور برای شما به ارمغان نمی‌آورند، شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که طرح و برنامه‌ای منطقی برای نتیجه گرفتن از فعالیت‌های بازاریابی خود تهیه کنید. می‌خواهید چگونگی آن را بدانید؟ پس ادامه مقاله را مطالعه کنید:

 

چرا اغلب کمپین‌های بازاریابی شما به بدترین شکل ممکن شکست می‌خورند

پیش از اینکه وارد جزئیات شوم، اجازه دهید اول یک باور غلط را اصلاح کنم:

چرا اغلب کمپین‌های بازاریابی شکست می‌خورند؟ زیرا ترویج و فروش محصولات و خدمات تنها زمانی اثربخش خواهد بود که مردم شمارا بشناسند، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند.

 

اکثر غریب به‌اتفاق صاحبان کسب‌وکارها همیشه به دنبال یک منبع خارق‌العاده و جادویی می‌گردند که فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها را بر عهده گیرد، اما بدانید که اگر هدفی مبنی بر موفقیت در امر بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود دارد، بیش از هر چیز به این نیاز دارید که مخاطبین و مشتریان شمارا شناخته، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند. همین سه مورد برای شما کفایت می‌کند.

 

اما مشکل یک کمپین بازاریابی در کجا می تواند باشد . . .

دلایل شکست طرح بازاریابی شما

1- ابهام: مشتریان بالقوه شما شاید ندانند که شما که هستید. حتی اگر هم بدانند، فقط و فقط به امیدها، رؤیاها و مشکلات خود فکر می‌کنند – – و نه هر آن چیزی که شما قصد فروش آن به آن‌ها رادارید. تا زمانی که در نظر آن‌ها ناشناخته و بی‌اهمیت باشید، شانس شما برای فروش به آن‌ها حداقل است یا اصلاً شانسی ندارید.

 

2- اعتبار: دومین دلیل شکست فعالیت‌ها و کمپین‌های بازاریابی شما اعتبار یا عدم برخورداری از آن است. خیلی از افراد و فعالان این حوزه با آن درگیر هستند، خصوصاً زمانی که نوبت به گله و شکایت از محصولات و خدمات ارائه‌شده از طرف شما می‌شود. نتیجه؟ نتیجه زمانی که نوبت به تبلیغات می‌رسد،

 

با دیده شک به آن نگاه می‌کنیم.به گزارش پارس ناز  این خودش یک مشکل است، چراکه هیچ‌کس بدون داشتن اعتقاد و باور به شما اقدام به خرید از شما نمی‌کنند.خوب حالا که دلیل شکست و عدم موفقیت کمپین‌های بازاریابی را می‌دانید، شما چه راهکارهایی برای مقابله با این دو دشمن کمپین‌های بازاریابی دارید؟

 

رویکرد خود به بازاریابی را موردبررسی مجدد قرار دهید:

در ادامه چند راهکار برای کمپین بازاریابی شما پیشنهاد می‌کنم:

 

یک تضمین ارائه کنید – – اگر می‌خواهید اعتبار خوبی داشته باشید و مقاومت خریدار را کاهش دهید، ریسک مشتری را کاهش دهید. به‌عنوان‌مثال، تضمین بازگشت پول یا استفاده آزمایشی از محصول در یک دوره محدود را بدهید. این کار اطمینان شما به محصول و خدمات شمارا نشان می‌دهد.

تائید اجتماعی ارائه کنید – – مشتریانی که به نتیجه محصول شما شک دارند، به‌ندرت با توضیحات معمول ادعای شمارا می‌پذیرند، اما مطمئناً به نظرات دیگران گوش می‌دهند. پس از عناصر شهودی مثل مطالعه موردی، شهادت مشتریان، اطلاعات موثق از منابع معتبر و . . . ارائه کنید.

 

از جزئیات خاص و ویژه استفاده کنید – – یک‌راه دیگر برای افزایش اعتبار شما پرداختن به موارد خاص است. زمانی که مردم خریدن چیزی را در نظر دارند، اغلب تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در مورد آن دارند. هرقدر این اطلاعات جزئیات بیشتری را شامل شود، اعتبار بیشتری در نظر مشتریان شما پیدا می‌کند.

 

با یک کسب‌وکار همفکر و با چشم‌انداز مشترک شریک شوید – – به‌منظور جلب‌توجه بیشتر کار کردن با یک کسب‌وکار مکمل را برای معرفی بهتر و بیشتر خدمات خود مدنظر قرار دهید. با این کار بدون صرف هزینه بیشتر تعداد مخاطبین فعالیت‌های بازاریابی خودتان را افزایش می‌دهید.

 

از بازاریابی محتوا استفاده کنید – – این روش یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای حل هر دو مسئله مطرح‌شده در این مطلب است. با این کار خودتان را به‌عنوان یک منبع قابل‌اعتماد در بازار معرفی می‌کنید، خودتان را بیشتر در معرض دید دیگران قرار می‌دهید و در عمل فعالیتی از هر سو برنده را انجام داده‌اید.

 

یک مسابقه تصویری برگزار کنید – – مثلاً یک کارت اعتباری یا نقدی با مبلغی مشخص را در نظر بگیرید و آن را به یک برنده خوش‌شانس بدهید. برای این کار ابتدا از مخاطبین خودتان بخواهید که تصویری از خودشان در حین استفاده از محصول یا خدمات شما تهیه کنند و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با این کار مشتریان شما عضوی از تیم بازاریابی شما شده و به گسترش ویروسی آن کمک می‌کنند.

 

آی بازاریابی

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ