پارس ناز پورتال

دختر 5 ساله که ترزا می را تهدید می کند

دختر 5 ساله که ترزا می را تهدید می کند

دختر 5 ساله که ترزا می را تهدید می کند 

ترزا می نخست وزیر جدید انگلستان است که توسط یک کودک 5 ساله مورد انتقاد شدید قرار می گیرد و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است. پایگاه‌های خبری انگلیس ویدیویی از دختر بچه 5 ساله‌ای را منتشر کردند که خشمگینانه برای نخست وزیر انگلیس پیامی ابلاغ می‌کند.

دختر 5 ساله که ترزا می را تهدید می کند“بروک بلر” دختر بچه ای که کمتر از 5 سال دارد درابتدای ویدیو می گوید پیامی برای “ترزا می” دارد. سپس، می افزاید دیشب که در خیابان ها راه می رفتم صدها و “میلیون ها” فرد بدون سرپناه را دیدم.وی ادامه می دهد: «یکی را دیدم که از سرما گوش هایش را بسته بود. ترزا تو باید بیرون باشی و به آنان بیسکویت، شکلات داغ و ساندویچ بدهی، و برایشان خانه بسازی».

 

این دختر بچه با لحن خشمگینی می افزاید: «ببین من فقط 5 سال دارم و هیچ کاری از دستم برنمی آید. پس اندازی دارم اما هرگز برای این کار کافی نیست».دخترک انگلیسی ادامه می دهد: «کمی از اموالت را ببخش و به مردم کمک کن. تو دقیقا باید این کار را بکنی؛ زیرا ما از این درگیری های کشور خیلی رنج می بریم. من ناراحت هستم».

 

نشریات انگلیس معقتدند بروک ساکن شهر کاونتری انگلیس است ونسبت به وضعیت آوارگان شهرش بسیار ناراحت بوده است. او از مادرش پرسیده که مسئول این امر کیست؛ مادرش نیز ترزا می، نخست وزیر انگلیس، را مقصر معرفی کرده است!این ویدیو در شبکه های اجتماعی، مانند فیس بوک، و یوتیوب بازدید زیادی داشته است.