پارس ناز پورتال

دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس

دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس

دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس

این دختر ماجرای پیچیده ای دارد و داستان از دوران کودکی وی شروع شده است.وجود خصوصیات دخترانه در وی باعث شده تا زندگی او را به این مسیر بکشاند. سرنوشت بسیار جالب و خواندنی دختر همجنسگرایی که در قالب یک پسر بود اکنون با توجه به رابطه عاشقانه و همجسنگرانه خود به طور رسمی با پسری که عاشق او بود ازدواج کرد.

 

این دختر پسر نما می گوید پس از گذراندن روزهای سخت هم اکنون مرد رویاهایم را پیدا کردم .ماجرای جالب این دختر پسر نما از کودکی تا 14 سالگی ادامه داشت. او و برادرش دو فرزند پسر خانواده بودند اما پس از گذشت مدتی پدر و مادر هری متوجه رفتارهای دخترانه پسرشان شدند.

 

رشد اجتناب ناپذیر روحیات دخترانه در پسر این خانواده از قبیل انتخاب لباس نوع رفتار صدای دخترانه پدر و مادر را وادار ساخت تا پسر دختر نمای خود را به دختر واقعی تبدیل کنند و به ظاهر به عنوان یک فرد همجنسگرا از او نام برده شود.

 

تصویری از کودکی هری پسر دختر نمای همجنسگرا و برادرش
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکسزیرا در ابتدا او یک پسر به دنیا آمد. دوست پسر این پسر دختر نما به نام جیمی گفت: این مثل این است که سرنوشت ما را به هم گره زده که در یک مکان و در یک ساعت بلیط رزرو کرده باشیم و با هم برخورد داشته باشیم و در اولین نگاه عاشق هم شویم .

 

به گزارش پارس ناز تصاویری از کودکی این پسر دختر نما تا به امروز که به طور رسمی از همجنسگرایی در آمد و تصمیم دارد با عشق رویایی خود زندگی اش را شروع کند.
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس14 سالگی دختر همجنسگرا که در قالب یک پسر اسیر بود!
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکسماجراهایی که در گوشه و کنار این جهان پهناور خواندن و دانستن آن خالی از لطف نیست.

عکس سمت راست پسر دختر نما و عکس سمت چپ دوست پسر این همجنسگرا است
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکسهری پسر دختر نما بدون میکاپ
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکسپسر دختر نما در حال آرایش کردن تصویر سمت چپ مادر این فرزند همجنسگرا
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکسهری و نامزدش
دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس

دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس

دختر پسرنما و قصه عشق و ازدواج +عکس