پارس ناز پورتال

دختری که دوست پسرش را به بیابان کشاند

دختری که دوست پسرش را به بیابان کشاند

دختری که دوست پسرش را به بیابان کشاند 

دختری که جسد دوست پسرش را به بیابان کشانده بود بالاخره در دام پلیس گرفتار شد اما از خود دفاع کرد و آزاد شد. مرد افیونی که برای نصب ماهواره به خانه دختر آشنا رفته بود ناگهان روی زمین افتاد و تسلیم مرگ شد و دختر جوان به کمک دایی اش جسد مرد آشنا را در بیابان های اطراف تهران رها کردند.

 

شامگاه 25 بهمن ماه سال 94 زنی درتماس با امدادگران اورژانس از رها شدن جسد مردی در کنار بیابان های جنوب تهران خبر داد و تیمی از امدادگران و ماموران پلیس برای بررسی این صحنه در محل حاضر شدند و با جسد مردی 30 ساله روبرو شدند.

 

هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود و در این مرحله تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شدند.در این شاخه از تحقیقات هیچ آثاری نشان از کشته شدن مرد 30 ساله نبود و با توجه به اینکه مقتول کفش به پا نداشت ماموران فرضیه اینکه جسد از محل دیگری به بیابان انتقال داده شده است را مورد تحقیق قرار دادند.

 

در این مرحله بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور داد تا جسد برای شناسایی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تیمی از کارآگاهان نیز به سراغ پرونده های افراد ناپدید شده رفتند و خیلی زود موفق به شناسایی هویت جسد رها شده در کنار بیابان شدند.

 

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که مقتول شهرام 30 ساله است که اعتیاد به مواد مخدر داشته و در زمینه نصب ماهواره فعالیت داشته است.
دختری که دوست پسرش را به بیابان کشاند به گزارش پارس ناز تجسس ها در حالی ادامه داشت که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ شهرام را مشکل تنفسی ناشی از مصرف مواد مخدر اعلام کردند و ماموران در این مرحله پی بردند که شهرام آخرین بار به خانه دختر جوانی به نام سمیرا مراجعه کرده است.

 

سمیرا خیلی زود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد و زمانیکه پیش روی ماموران قرار گرفت پرده از راز مرگ شهرام برداشت.این دختر جوان به بازپرس مدیر روستا گفت: مدتی بود که با شهرام دوست شده بودم و زمانیکه فهمید ماهواره خانه مان خراب است عنوان کرد که در این زمینه تخصص دارد و قرار شد برای تعمیر ماهواره و شبکه های تلویزیونی به خانه مان بیاید.

 

وی افزود: هنوز دقایقی از ورود شهرام به خانه مان نگذشته بود که حالش بد شد و روی زمین افتاد. ترسیده بودم و خیلی زود در تماس تلفنی از دایی ام کمک خواستم که وی به سرعت به خانه ام آمد و شهرام را که بیهوش روی زمین افتاده بود سوار بر خودرویش کرد تا به بیمارستان برسانیم.

 

سمیرا ادامه داد: در مسیر بیمارستان بودیم که متوجه شدم شهرام دیگر نفس نمی کشد به همین خاطر از ترس او را به بیابان های اطراف تهران بردیم و رها کردیم سپس خودم با اورژانس تماس گرفتم و از ماجرای پیدا شدن جسدی در کنار بیابان خبر دادم و منتظر ماندم تا تیم پلیسی و امدادگران در محل حاضر شدند و بعد آنجا را ترک کردیم.

 

در گام بعدی دایی سمیرا نیز برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد و همان حرف های خواهرزاده اش را زد و گفت: ما قاتل نیستیم.بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا با توجه به اظهارات سمیرا و دایی اش و در حالیکه تحقیقات نشان از آن داشت که شهرام به خاطر مصرف مواد مخدر به کام مرگ فرو رفته است دستور آزادی 2 متهم پرونده را صادر کرد.