پارس ناز پورتال

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

برخی از فیلم ها هستند که نمی توان آن ها از اینترنت دانلود کرد و برای همین منظور نرم افزارهایی هستند که این کار را ممکن می کنند. بسیاری از وب سایت ها به شما امکان ذخیره فیلم های شان را نمیدهند اما اگر برنامه Xposed Framework را نصب کرده باشید به شما این امکان را میدهد

 

که تقریبا تمام ویدیوها را دانلود و ذخیره کنید. روش کار با این برنامه بسیار آسان است. تنها ویدیوی مورد نظر خود را در مرورگر پلی کنید و سپس یک نوتیفیکیشن باز میشود که به شما اجازه دانلود فیلم را تنها با یک تب می دهد.این برنامه برای فیسبوک، واین، توییتر، اینستاگرام و خیلی سایت های دیگر به کار می آید.

 

پس اگر از محدودیت ها خسته شده اید و دلتان می خواهد فیلم های مورد علاقه تان را به راحتی دانلود کنید مراحل زیر را گام به گام طی کنید.

 

گام اول: Xposed One Tap Video Download را نصب کنید

این برنامه را می توانید از گوگل پلی استور دانلود کنید.

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

گام دوم: فعال کردن افزونه و راه اندازی مجدد گوشی

بعد از این که برنامه را از گوگل پلی استور دانلود کردید نوتیفیکیشنی از برنامه دریافت می کنید که از شما می خواهد افزونه ها را فعال کنید. پس روی نوتیفیکیشن تب کنید و سپس در صفحه بعدی تیک Xposed One Tap Video Download را بزنید. در این مرحله باید گوشی را دوباره راه اندازی کنید تا بتوانید تمام فیلم ها را به راحتی با این برنامه دانلود کنید.

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

گام سوم: آپشن های تنظیمات و اجازه دسترسی

اگر اندروید شما ورژن مارشمالو یا بالاتر باشد باید برنامه را باز کنید و گزینه Allow را انتخاب کنید. این کار به برنامه اجازه می دهد که روی SD card یا حافظه داخلی نصب شود و این کار برای ذخیره ویدئوها لازم است. زمانی که داخل برنامه هستید می توانید یکسری تنظیمات و آپشن ها را تغییر دهید.

 

به عنوان مثال می توانید فولدر ذخیره ویدئوها را تغییر دهید، یا یکسری وب سایت هایی که نمی خواهید برای دانلود ویدیو اسکن شود را در بلک لیست قرار دهید.

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

گام چهارم: تنها با یک تب هر فیلمی را دانلود کنید

از این زمان به بعد وقتی یک فیلمی را به صورت آنلاین پلی می کنید یک نوتیفیکیشن ظاهر می شود. در این جا خیلی ساده روی گزینه دانلود تب کنید تا ویدیو در فولدری که برای دانلودی ها انتخاب کرده اید ذخیره شود.

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت

نکته ای در رابطه با ویدیوهای یوتیوب

زمانی که متوجه شدید بعضی ویدیوهای یوتیوب دانلود نمی شوند یا نوتیفیکیشن برنامه در فیلم های یوتیوب نمایش داده نمی شود این راه حل ساده را انجام دهید: افزونه این برنامه به نام One Tap YouTube Module را نصب کنید. سپس آن را فعال کرده و گوشی را دوباره راه اندازی کنید. با انجام دادن این کار دیگر برنامه با دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب هیچ مشکلی نخواهد داشت.

دانلود فیلم های قفل شده در اینترنت