پارس ناز پورتال

دادگاه برای پیرمرد متجاوز جنسی 101 ساله

دادگاه برای پیرمرد متجاوز جنسی 101 ساله

دادگاه برای پیرمرد متجاوز جنسی 101 ساله 

پیرمرد 101 ساله اکنون گوش های شنوایی هم ندارد و به سختی کارهای خود را انجام می دهد اما در دادگاه به خاطر تجاوز جنسی احضار شده است. پیرمرد 101 ساله ای در بریتانیا به جرم تجاوز جنسی محاکمه میشود ! این پیرمرد 101 ساله قبلا راننده کامیون بوده است . این مرد انگلیسی به زحمت سخنان قاضی و هیئت منصفه را میشنود چون بخاطر کهولت سن گوشهای سنگینی دارد .

 

وی مسن ترین متهم در تاریخ بریتانیا است که پشت میز محاکمه مینشیند . مسن ترین متهمی که در تاریخ بریتانیا به دادگاه کشانده شد 101 ساله ساکن بیرمنگهام است.

دادگاه برای پیرمرد متجاوز جنسی 101 ساله

 به گزارش پارس ناز راننده سابق کامیون متهم به تجاوز به دختران نابالغ است. مطابق با پرونده کنونی، او از سال 1974 تا 1983 میلادی در گاراژ نزدیک خانه اش مرتکب یکسری جنایات شد.دو دختر و یک پسر قربانی او شدند.قربانیان یکسال پیش به پلیس مراجعه کردند. پس از بررسی شکایات، پیرمرد به 17 تجاوز و 12 مورد رفتار ناشایست نسبت به بچه ها و دو مورد جنایت جنسی شدیدتر متهم شد.

 

جزئیات این پرونده فاش نشده است البته او این اتهامات را رد می کند.در جلسه دادگاه قاضی به هیئت منصفه هشدار داد که گوش متهم سنگین است و باید با صدای بلند با او صحبت شود.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار