پارس ناز پورتال

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟ 

خیانت در زندگی زن و شوهرها چیز جدیدی نیست و اجتماع همه روزه شاهد چنین اتفاقاتی هست. این معضل اجتماعی در برخی کشورها بیشتر مشاهده می گردد. حتی اگر دستورات مذهبی و پیشینیان همواره توصیه می کنند “هرگز مرتکب زنا نشوید”، ولی باز هم بسیاری از آدم ها به همسر یا به طور کلی شریک عاطفی شان خیانت جنسی می کنند.

 

این اتفاقی است که هر روز در سراسر دنیا رخ می دهد. طبق نظرسنجی جامعی که توسط شرکت کاندوم سازی دورِکس و وب گاه های دوست یابی برخط به دست آمده است، ۱۰ ملت با بیش ترین آمار خیانت زوجین در جهان از این قرار هستند:

 

۱۰. فنلاند (۳۶ درصد)
به گفته ی یکی از شهروندان فنلاند، سکس در این کشور به عنوان یکتجربه ی مثبت تلقی می شود. در حقیقت آدم ها در فنلاند به یک دیگر خیانت جنسی نمی کنند. آنها روابط موازی دارند. بسیار خوب! البته نمی توانم چنین کاری را به شما توصیه کنم! یک پنجم مردان متاهل در این کشورِ اروپای شمالی دستِ ِکم با ۱۰ زن دیگر رابطه دارند.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟۹. بریتانیا (۳۶ درصد)

آدم های مقیم بریتانیا میان کشورهای اروپایی دارای سطح پایینی ازنرخ بی وفایی و خیانت هستند. این مسئله گواهی است بر دیدگاه پارسایانِ آنگلوساکسونی نسبت به اخلاقیات. نیمی از پاسخ دهندگان این نظرسنجی در این کشور که مرتکب خیانت شده اند، از کارشان پشیمان هستند.

 

البته این نظرسنجی فقط از میان مردم معمولی جمع آوری شده است. چنانچه روابط اعضای خاندان سلطنتی نیز مورد بررسی قرار می گرفت، بریتانیا حتما چند پله در این آمار بالاتر می رفت.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۸. اسپانیا (۳۹ درصد)
با این که اسپانیا زنان پرحرارتی دارد، به دلیل آن که بسیاری از آدم های این کشور مذهبی هستند، از لحاظ خیانت جنسی در رتبه ی پایینی قرار گرفته است. بیشتر آنها پایند سنت هایی هستند که این آدم ها را از روابط جنسی خارج از ازدواج باز می دارد. بسیاری از اسپانیایی ها کاتولیک هستند،

 

بنابراین نگاه منفی شان نسبت به خیانت کاملا طبیعی است. با وجود این، با یک نگاه به نرخ بالای طلاق نسبت به ازدواج که بیش از ۶۰ درصد است، می توانیم دریابیم که احتمالا آدم ها در این کشور پیش از شروع یک رابطه ی جدید، رابطه ی پیشین را تمام می کنند.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۷. بلژیک (۴۰ درصد)
جامعه ی دوست یابی برخط و خدمات شبکه ی اجتماعی گلیدینمحبوب ترین وب گاه مردان و زنان متاهل بلژیکی برای یافتن افراد جدید برای ایجاد رابطه ی جنسی است. این وب گاه ۱/۱ میلیون عضو دارد. به گفته ی یکی از مشاوران گلیدین، معشوقه داشتن تبدیل به یک موضوع عادی شده است

 

و دیگر مخفی و پنهانی نیست. به اعتقادِ وی، داشتن یک یار و همدم غیر از زن رسمی، در از بین رفتن افسردگی بی نهایت موثر است.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۶. نروژ (۴۱ درصد)
ثبت نام های جدید در وب گاه خیانت جنسیِ ویکتوریا میلان با فرارسیدن فصل گرما ۷۸ درصد افزایش یافت. اگر در نروژ زندگی می کنید، حتما می دانید چرا فصل جفت گیری در این کشور بسیار کوتاه است. بر اساس یک وبلاگ به نام ‘یک کانادایی در نروژ’، آمارِ پایین خیانت در نروژ به دلیل کم بودن جمعیت این کشور است. نروژ کشور کوچکی است. آدم ها در این کشور هم دیگر را می شناسند، بنابراین خیانت در این کشور رواج کم تری دارد.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۵. فرانسه (۴۳ درصد)
به نظر می رسد روابط نامشروعِ روسای جمهوری فرانسه تبدیل به یک سنت شده باشد. این مسئله را در نظر داشته باشید که فرانسوی ها تنها مردمانی بر روی زمین هستند که به بچه های ۱۲ ساله هم اجازه دادند فیلم پنجاه طیف خاکستری (یک فیلم عشقی و تحریک کننده ی امریکایی.م) را ببینند،

 

و با استقبال خوبی هم مواجه شد. پاملا دراکرمن در کتاب اش به نام ‘ترجمان شهوت’ تاکید می کند: ” در فرهنگِ فیلم های فرانسوی، خیانت به همسر از نشانه های قهرمان داستان است”.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۴. آلمان (۴۵ درصد)
زنان متاهل آلمانی شهوانی ترین زنان اروپا هستند. حدود ۶۰ درصد از آنها به همسران شان خیانت می کنند. ظاهرا در این مورد، زنان آلمانی گوی سبقت را از همتایان فرانسوی شان ربوده اند. ولی به نظر می رسد فرانسه همسایگان پرشور و هیجانی دارد که شاید در بازی خارج از خانه کمی محتاط تر هستند.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۳. ایتالیا (۴۵ درصد)
ایتالیا کشوری است که مرد شهوتران و زنباره ی اصیلی به نام جاکومو کازانووا را به جهانیان معرفی کرد. آنها هم چنین مردمی هستند کهسیلاویو برلوسکونی را به عنوان رییس جمهورشان انتخاب کردند. پس آن قدر هم تعجب آور نیست که ایتالیا در رده ی سوم این فهرست قرار بگیرد. روزی کازانووا برای یک شهبانو این گونه نوشت: “در حقیقت، فقط وقتی بی حرمتی اتفاق می افتد که خیانت در ملا عام صورت گیرد”.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۲. دانمارک (۴۶ درصد)
کپنهاگ، پایتخت دانمارک، به “قلمرو روابط اجتماعی و شهوانی” معروف است. در دانمارک، در کنار هتل های شایسته و مناسب خانواده ها می توانید به راحتی مغازه های فروش وسایل جنسی را نیز مشاهده کنید. ویکتوریا میلان در این کشور شمالی اروپا رشد و توسعه یافت. این وب گاه شاهد رشد فزاینده ای در شمارِ اعضای مونث اش بوده است.

خیانت زن و شوهر در کدام کشورها بیشتر است؟

۱. تایلند (۵۶ درصد)
تایلند با یک تفاوت خاص – و با شک و تردید- دارای رتبه ی اول در میزان خیانت جنسی در جهان است و این مساله به شکل یک صنعت در این کشور خودنمایی میکند و بخش عظیمی از اقتصاد این کشور جنوب شرقی آسیا را به خود اختصاص داده است. کارگران جنسی درپاتونگ به ارائه ی هرگونه خدماتی به متقاضیان مشهور هستند. پاتونگ، در شهر بانکوک، یکی از معروف ترین فاحشه خانه های دنیا است.

 

همین مسائل باعث شده است در میان زنان و مردان تایلندینگرشِ بدون محدودیت و قیدو بندی در مورد روابط جنسی به وجود بیاید. آمار خیانت در میان زنان تایلندی بیش تر از مردان است.

 

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده