پارس ناز پورتال

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنید

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنید

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنید 

خوردن مرغ سوخاری علاقه مندان بسیاری دارد که عاشق خوردن آن هستند اما از عوارض خوردن آن بی اطلاع هستند ما در این مطلب این عوارض را به شما میگوییم . مصرف مواد سوخاری به علت استفاده بیش از حد روغن سبب بروز سلول‌های سرطانی در بدن افراد خواهد شد و در این زمینه بسیار موثر است.

 

ایرج خسرونیا متخصص داخلی با اشاره به مضرات مرغ سوخاری گفته است: در پخت مرغ سوخاری از روغن بسیار زیادی استفاده می‌شود و در حرارت بالا سبب بروز ترکیبات ناسالمی در بدن می‌شود که،باعث بروز انواع بیماری‌ها و چاقی مفرط در افراد می‌شود.

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنیدآکریل آمید یک ترکیب سرطان زا می باشد که، در اثر سوختن و برشته شدن ماده سوخاری در حرارت بالا ایجاد می‌شود و در هنگام ورود آن به بدن بر روی سلول‌ها و ساختار ژنی افرادی که مواد برشته و سوخاری زیادی مصرف می‌کنند، اثر منفی می‌گذارد.

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنید

این متخصص داخلی با بیان اینکه مواد سوخاری سبب جهش ژنی در DNA می‌شود، افزوده است: این مواد برشته سبب بروز سرطان، تضعیف سیستم ایمنی و عصبی بدن، بروز انواع عفونت داخلی، تغییر در رفتار، اختلال در هوشیاری، ضعف و بدحالی، تحریک پذیری و بروز بیماری‌های قلبی و عروقی، همچنین دیابت می‌شود.

خوردن مرغ سوخاری را برای خودتان ممنوع کنیداز دیگر مشکلات مصرف زیاد مرغ سوخاری می‌توان به قرمز شدن رنگ پوست، افزایش چین و چروک، قرمز شدن چشم‌ها، سقط جنین اشاره کرده و نام برد. مصرف فیبرها برخلاف مواد سوخاری ترکیبات سرطانی را از بین می‌برد و با مصرف میوه و سبزیجات سوء هاضمه در بدن از بین می‌رود.